روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

سودوکو(sudoku)

ستاره

 

سلام  

 

به همه بازدید کننده های امروز که به وبلاگ من سرزدن سلام وعرض ادب می نمایم.  

 

توی این یادداشت چندتا سودوکو جدید آماده کردم تا عزیزانی که قبلی ها رو حل کردن و  

 

سودوکو رابه عنوان سرگرمی انتخاب می کنن بیکار نمونن.................  

 

لطفا ادامه مطلب راببینید............. 

 

 

 

ستاره 

 

 

 

من از انواع مختلف سودوکو توی این یادداشت گنجاندم 

 

امیدوارم خوشتون بیاد....  

 

 

1 

   

 

 

2  

  

 

 

3 

   

 

 

4 

   

 

5 

   

 

6  

 

 

 

 

 

6  

 

 

 

8

 

 

  

 

 

 

 9

 

امیدوارم حلشون کنید وازشون لذت ببرید............... 

 

 

نظراتتون موجب پیشرفت منه  

 

در پیشرفت من سهیم باشید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

 

 

ستاره 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
زینب سادات شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:16 ب.ظ http://zire1saghf.blogfa.com

حسام من عاشق سودوکو ست. ممنون مریم بانو

سلام چه خوب انشاالله بازم سودوکو جدید نمایش می دهم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد