روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

میوه های تابستانی

     پروانه                                                                        پروانه

دوستان سلام  

 

از محبت هاتون سپاس گذارم  

 

یه چند تا طرح تابستانی با موضوع میوه های تابستان آماده کردم دوست داشتید ببینیدشون  

 

اولیشون را ببینید و بقیه را در ادامه مطلب تماشا کنید .............. 

  

 

 

میوه های تابستان 

 

 

 

 

 

منتظرتونم توی ادامه مطلب.................... 

 

 

 

  

 

من سکوت می کنم تا شما بیشتر لذت ببرید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

 

آناناس 

 

 

 

 

 

 

 

 

انگور 

 

 

 

 

 

 لیمو

 

 

 

 

 

این هم داشته باشید اگه بی فصله ببخشید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

 

گلابی 

 

 

 

بابا یکی نظر بده از بس گفتم خسته شدم 

 

برم دردمو به کی بگم وایییییییییییییییییییییییی 

 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:45 ب.ظ

دوستشون داشتم
ممنون کار من رو هم راه انداخت
بازم ممنون
شاد باشی
شبنم

fatemeh چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:30 ب.ظ

عالی و کار راه بنداز مرسی عزیزم.

زرین سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:14 ب.ظ

lمرسی عالی بود کاش یکم بیشتر بود

سلام زرین جون
باشه دراولین فرصت بازم طرح میگزارم باز سربزن

[ بدون نام ] جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:30 ب.ظ

نرگس جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:33 ب.ظ

عالی بود مرسی ولی کاش رنگ امیزی بیشتر بود

سلام نرگس جون باشه بازم طرح رنگ آمیزی آماده می کنم گلم

آرتین دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:23 ب.ظ

دست شما درد نکنه -خیلی گلی

سلیمان سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:48 ق.ظ

از اینکه به فکر هنر و آموزش هنر هستید باید بگم که فقط یه هنر مند و دوستدار هنره که میتونه این همه زحمتو متقبل بشه .فقط میتونم بگم خسته نباشید.دستتون هم درد نکنه.

سلام دوست بسیار گرامی
ممنون که سرزدید وبه من لطف داشتید سپاس از این همه لطف ودلگرمی شما

گیتی جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:49 ب.ظ

عالی بود بیشتر از این جور چیزها بذار

سلام باشه در اولین فرصت گیتی جون

آرزو شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:09 ق.ظ

سلام ممنون از اطلاعات مفیدی که درسایتتون قرار دادین.
یک مشکی که هست کپی این فایلها هست. چون تصاویر تقریبا نصفه و یا ناقص دیده میشه نمیشه ازشون پیرینت گرفت.
لطفا چاره ای بیندیشید
باز هم ممنون از زمانی که میگذارید

سلام آرزو جون ممنون که خبر دادید ....
اصلاح شد.....

یگانه یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 02:02 ب.ظ

کارت حرف نداره عزیزم

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد