روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

کوسن گرد با طرح گل زیبا(قلاب بافی)

سلام 

 

دوستان عزیز سلام 

 

تابستان چطوره خوش می گذره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

 

امروز یه پست با حال دارم از دستش ندید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

 

یکی از کارهایی که برای گذراندن ساعات فراغت درایام تعطیل سودمند است درست کردن  

 

کارهای  دستی است. 

 

یکی از کارهای دستی که هم ماندگار ه وهم زیبا هم میشه ازش توی خونه استفاده کرد واز  

 

دیدنش لذت برد «قلاب بافیه » که تقریبا با اون مشه هرچی دلت بخواد درست کنی . 

 

فقط باید اصول کار را بلد باشی وچند تا هم طرح ونقشه لازم داری. 

 

امروز من توی این پست یک طرح ونقشه ی بافت کوسن به شکل گرد را نمایش میدم اگه تمایل  

 

دارید اون را ببینید وازش استفاده کنید سعی می کنم توضیحات اولیه و علایم نقشه خوانی را  

 

هم  بعدا توی وبلاگ بگذارم به امید خدا  

 

حالا اولین طرح را ببینید.....................  

 

 

کوسن

  

 

نقشه کار و توضیحات رادر ادامه مطلب ببینید................... 

 

 

 

کوسن 

 

امیدوارم کیفیتش مورد پسند شماباشه؛ اگه نیست نقشه با کیفیت بالا را از اینجا ببینید . 

 

 

توضیحات: 

 

این کار از مرکز شروع میشه ،رج سوم از قسمت پشت کار به رج اول اتصال داده میشه که نمای  

 

رج  دوم برجسته بشه. 

 

رج های بعدی مانند نقشه ادامه داده میشه تا رج ۲۱ که رویه کار توم میشه . 

 

پشت کار هم از روی  نقشه سمت چپ بافته میشه  ؛توجه داشته باشید که این نقشه(پشت  

 

کار) از وسط با یک رج  زنجیره( به اندازه تعداد پایه های داده شده در نقشه +۳) شروع میشه  

 

وطبق نقشه ادامه پیدا  میکنه و قسمت ۲/۱ بعد هم با همان روش بافته میشه؛وقتی دو  

 

قسمت بافته شدن طوری  کنار  هم قرارشون بدید که دو رج اول روی هم قرار بگیرن اینجا  

 

قسمتیه  که بالشتک کوسن باید از  اون داخل کار آماده شده قرار بگیره حالا رویه و پشت کار را  

 

روی هم قرار بدید ورج های ۲۲ به بعد را  طوری ببافید که هر دو قسمت به هم وصل بشن.  

 

یک نکته فراموشم شد بگم که بعداز بافت قسمت رویه کوسن هلال های روی کار بافته میشه تا  

 

برجسته باشند. 

 

امیدوارم که توضیحات کامل وبدرد خور باشن اگه مشکلی هم بود برام بنویسید تا جواب بدم. 

 

من خودم دارم می بافمش تموم شد عکسش را می گذارم توی وبلاگ انشاالله 

 

موفق باشید  

 

پیشرفتتون را هم بهم خبر بدید.......... 

 

منتظر تون هستم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

 


 منبع طرح http://journal-online.biz

 

در صورتی که بخواهید کار های بیشتری ببینید به این منبع مراجعه کنید. 

 


 

نظرات 8 + ارسال نظر
بتوچه شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:48 ق.ظ http://nemigam ,, dost nadaram kasi bedone ,./

اسمان دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:53 ب.ظ

سلام کاراتونوخیلی دوست دارم نزدیک عید سفره هفتسین جدید و تک اموزش بدین من تازه عرسم و می خوام امسال بترکون
کمک.....کمک

سلام آسمان جان
خوبی گلم خوشبخت باشی تبریکات من راهم بپذیربرای سفره هم سعی می کنم ولی نمی تونم قولی بدم به هر حال سربزن شاید ایده هایی پیدا کردم

♛نقره بانو♛ یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:23 ق.ظ http://www.silver-tiara.blogfa.com

خوشگل بود ولی حیف که من قلاب بافی یاد نگرفتم! با اجازت میزارمش تو وبلاگ خانه نقره ای

هنر خوبیه هر وقت دوست داشتی با کمی همت می شه زود یادش بگیری هنرمند...خواهش دارم خانمی

زهرا سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:19 ب.ظ http://http://paridaryayi.mihanblog.com/

خیلی خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی عالی بود مرسی عزیزم از اینهمه سلیقه

ممنونم نازنین

دریا شنبه 24 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 09:30 ق.ظ http://fasalah.blogfa.com/

سلام خدا بهتون قوت بده همه مدل های قلاب بافیتون را دیدم و سیو کردم ممنونم بخاطر همه زحمت ها و محبتهاتون

سلام دریا جان ممنون موفق باشید

مهدیه دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:29 ب.ظ

سلام .خیلی کاره تون زیبا بود لطفا بگید چجوری برجستگی های هر برگ رو ببافم

سلام وقتی کار را با توجه به الگو بافتید در نهایت با توجه به تصویر برای لبه گلبرگها در فاصله هر رج 3-5 پایه بلند بزنید تا لبه کار دلبر شود موفق باشید

راضیه چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:54 ق.ظ

سلام ممنون واقعا عالی بود, دونه به دونه ذخیره کردم. حتما به طرحاتون ادامه بدین
عزیزم این سایت ژورنال آنلاینی که تو این پست گذاشتین چرا باز نمیشه.دلیل یا راه خاصی داره ؟

سلام ممنونم فکر کنم آدرسش تغیر کرده لطفا تو موتور جستجو با همین نام پیداش کنید

ریحان چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 09:06 ب.ظ

فوق العاده بود .....عالیییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد