روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

جشن تولدی دریایی

سلام دوستان خوبم


در این پست می خواهیم بریم جشن تولد ...................



البته یک جشن تولد دریایی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



 تزیینات جشن تولد برای خاطره انگیز شدن این روز خیلی مهمه وبچه ها وبزرگ ترها ازش


استقبال می کنن بعضی ها وقت تولد عزیزانشون همه جا دنبال ایده جدید می گردن تا جشن تولد


زیبا وفوق العاده وسرشار از سورپرایز داشته باشند .


ایده جشن تولد دریایی هم یکی از ایده هایی است که شاید نظر مشکل پسند مامان ها را فراهم


کنه .


اگه دوست دارید با من همراه بشید وایده  تولد دریای را با تصاویرش ببینید


در ادامه مطلب منتظرتونم............................









اول از همه چیز توی تولد کیک تولد خیلی اساسی هست .


این کیک را ببینید............



قشنگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟




حالا بریم سراغ تزیین تولد



استفاده از تصاویر حیوانات دریایی برای این جشن خیلی جالبه .


شما می تونید از آنها به صورت آویز یا دیوار کوبی یا حتی تزیین مثل آکواریوم  استفاده کنید.


این هم تصاویر آماده چاپ این ماهی وستاره دریایی وهشت پا


ماهی 






این هم ستاره دریایی ویک ماهی کوچولو




و هشت پا










توی جشن تولد نوشیدنی هم می چسبه مخصوصا تابستون این هم یک ایده تزیین ظرف


نوشیدنی..........




درجشن تولد ایده هایی برای بازی بچه ها وسرگرم کردنشون در خاطره انگیزی این جشن خیلی


کمک می کنه...............



ایده بازی ماهی گیری با چوب هایی که سرشون قلاب دارن وماهی هایی پر از شکلات خیلی


باحاله مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


طرح این جعبه شکلات برای ماهی گیری را اگر دوست داشتید داشته باشید


اینجا کلیک کنید..........





خوشتون اومد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ایده خوبی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


پس تا ایده های بعدی........................



نظرات 4 + ارسال نظر
پایه اول دزفول سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:26 ب.ظ http://amozesh-aval.blogfa.com

سلام خیلی قشنگه .من برای تولدخیلی دنبال ایده گشتم ولی ایده های شماخیلی قشنگ وجالب هستن حتمادرآینده ازشون استفاده می کنم.
ممنون که به وب من سرزدی.

سلام خواهش می کنم

خوشحالم که پسندیدید

دلمشغولی های یک مامان(آفتاب) چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:15 ق.ظ http://aftab92.mihanblog.com

سلام عزیزم ممنون که خبرم کردی ایده ی فوق العاده ایه خیلی تازه وبکر تا حالا جائی ندیده بودم مخصوصا"برای تولد دختر کوچولوها خییییییییییلی خوشگله خانم با سلیقخ

سلام
ممنون دوست خوبم مثل همیشه پیامت برام پر از انرژی مثبته ممنون

حانیه شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:00 ب.ظ

ممنون خیلی استفاده کردم

سلام خواهش دارم حانیه جون

sepideh چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:45 ب.ظ http://sepideh76.mihanblog.com

ممنون وبلاگتون عالیه

سلام ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد