روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

رومیزی زیبا با طرح پروانه

سلام دوستان هنرمند 


برای این پست یک رومیزی قلاب بافی با طرح پروانه آماده کردم خیلی زیباست من که خیلی دوستش


دارم...............ببینید..................


رومیزی پروانه



نقشه بافت را در ادامه مطلب ببینید....................


 










منتظر نظراتتون هستم...........................




نظرات 7 + ارسال نظر
مگنولیا دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:32 ب.ظ

سلام مریم جون خیلی دوست دارم عالیه

سلام دوست خوبم خوشحالم که دوست داری

فتانه یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:09 ب.ظ http://www.afgmh.blogfa.com/

سلام دوست عزیز من قلاب بافی رو تازه یادگرفتم میتونم بگم کاملا بلدم فقط ازنقشش سردرنمیارم میشه راهنماییم کنید

سلام فتانه جان
خانه های پر با4 پای وخانه های خالی از دوپایه در طرفین ودو زنجیره در وسط بافته می شوند این کل قانون وروش کار با این نقشه هاست مطمئنم که با کمی دقت بیشتر روی نقشه مشکل مرتفع میشه .

homa یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:25 ب.ظ

khili qashnga lotfan dubara naqasha baramon bazarin

مهابادی سه‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1399 ساعت 01:17 ق.ظ

سلام
آیا پروانه ها را جدا باید بافت؟

سلام بله

زهرا یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1400 ساعت 12:57 ب.ظ

سلام لطفا راهنمایی کنید چرا وقتی من میبافم اون وسط کار اینجوری پر در نمیاد و سوراخ سوراخ میشه مشکل کار کجاست

سلام دوست عزیز
بافت ها با توجه به نوع نخ و دست بافنده کمی با هم متفاوت میشه
ای کاش می‌شد نمونه بافتتون را ببینم تا مشکل را با هم برطرف می کردیم

صدف یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1400 ساعت 05:09 ب.ظ

سلام خسته نباشید ببخشید میخواستم بدونم که بال های موجک پروانه ها چگونه وصل میشود
ممنونم

سلام ممنونم دوست نازنینم
پروانه ها به صورت موتیف و تک به تک بافته میشه و در رج آخر بافتش به پروانه های کناریش و به رج ۲۶ وصل میشه

جمیله شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 09:02 ب.ظ

سلام خیلی زیباست اما مت از رج ۲۶ به بعد رو خوی متوجه نمیشم لطفا توضیح بدید

سلام دوست نازنینم
پروانه های دور کار مجزا و تک به تک بافته میشه و به بافت مرکز (قسمت مرکزی از رج ۱تا۲۶ )وصل میشه
سوال بود بپرسید انشاالله جواب میدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد