روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

لباس برای عروسک هایی زیبا

سلام 


این عروسک های زیبا ودوست داشتنی را ببینید ..........


لباس هاشون قلاب بافیه ونسبتا راحت وآسون وخیلی قشنگ درست شدن ببینید...........





این هم یک عروسک با لباسی کمی متفاوت تر  ...........





اگه دوست داشتید بگید تا آموزشش را هم اضافه کنم.......


جالب بود پس نظر یادتون نره ...........




بعدا نوشتتتتتتتتتتتتتتت:


آموزش این لباس های زیبا را می تونید در اینجا ببینید....لطفا کلیک کنید.....


نظرات 20 + ارسال نظر
سمیه جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:16 ق.ظ

جالب هستن لطفت بافتشواموزش بدین مرسی

سلام سمیه جون توبرنامه س چشم در اولین زمان ممکنه

فریناز جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:52 ب.ظ http://ferdosi-toosi.blogsky.com/

سلام دوست عزیز وبلاگ جالب و مفیدی داری . من لینکت کردم . اگه خواستی من را لینک کن . تشکر .

ممنون فریناز جون
من هم به دوستانم معرفیت می کنم .......

مرضیه اوجانی شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:33 ب.ظ

هنگامه سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:47 ب.ظ

سلام خیلی خوشگله می شه آموزشش هم بگذارید ممنون

سلام هنگامه جون
سعی می کنم در اولین فرصت ممکن

فاطمه سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:47 ب.ظ

عالی هستند اگر میشه آموزشش رو بزارید

سلام فاطمه جان باشه حتما

لادن جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:18 ق.ظ

عالی هستند اگر میشه آموزشش رو بزارید

سلام لادن جون باشه سعی می کنم

اولدوز چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:54 ق.ظ http://ulduzlar55.blogfa.com

سلام خسته نباشید
واقعا عالیست
لطفا مراحل بافت هم بذارید ممنون میشم

بهار پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:42 ق.ظ

ممنون میشم اگر آموزش رو بذارید خیلی زیبا هستند

رها یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:26 ب.ظ

سلام.مرسی خسته نباشید از این همه هنروزیبایی .تورا خدا آموزش این عروسک ها را بذارید یا به ایمیل بفرستید یه دنیا ممنون

سلام سعی می کنم که آموزشش را براتون آماده کنم

رها دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:08 ق.ظ

یه دنیا ممنون

افسانه رحیم زاده سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:53 ق.ظ

باسلام لطفا اموزش لباس صورتی رنگ عروسک را بگذارید ممنونم

لیلا یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:04 ب.ظ

خوشگلن لطفا آموزش اونو بذارید

هستی سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:04 ق.ظ

باسلام.توراخدا تا قبل عید آموزش لباس صورتی را بذارید

سلام هستی جون ببخشششششید تصاویری که از اموزش داشتم از حافظه دستگاهم پریده ونتونستم دوباره پیدا کنم پیدا کردم حتمابراتون نمایش میدم گلم
باز هم ببخشید

هستی سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:21 ب.ظ

مرسی.

maryam پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:09 ب.ظ

salam vaghean harf nadaran .. mishe lotf konid amoozeshesh ro ham bezarid ? mamnoon

سلام باشه سعی می کنم

zb یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:01 ب.ظ

عروسکها خیلی قشنگ بود لطفا آموزششو بذارید..ممنون

سلام ببخشید اگه پیدا کردم باشه

صبا شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:23 ب.ظ http://zanunhe.parsiblog.com

عالی بود لطفا آموزش

سلام صبا جون
آدرس آموزش را به پست اضافه کردم لطفا بازدید بفرمایید

هستی دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:33 ب.ظ http://tanha366.blogfa.com

خیلی قشنگن لطفا الگوی دومی هم بزارید

سلام هستی جان
توضیحات برای هر دو لباس هست عزیزم

Sogand سه‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1399 ساعت 11:15 ق.ظ

وای وای چه خوشگلن
دخترم از وقتی اینارو دیده میگه باید برای باربیم از صورتیه ببافی تورو خدا آموزششون رو بزار تا منو دیوونه نکرده

به دختر گلتون بفرمایید ... به خاطر اینکه دوستش داره سعی می کنم آموزش موتیفش را آماده کنم فقط باید به من وقت بده ...قبوله ...

این آدرس کانال من در یوتیوب

www.youtube.com/channel/UCy4te4s_SRiujzBhpyXH0fQ
و در آپارات است

https://www.aparat.com/v/bdpVT

لطفا من را دنبال کنید تا آموزش ها را به محض انتشار ببینید

ریحانه جمعه 2 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 02:39 ب.ظ

وای عالین واقعا بی نظیرن مرسی فقط اموزشون را هم بزار

لطفا لینک انتهای پست را بزنید و نقشه موتیف ها و توضیحات را ببینید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد