روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

یلدا


یلدا



سلام دوستان خوبم 


پاییز به روز آخرش رسیده وزمستان داره خودنمایی می کنه .من هم این بلندترین شب سال را به


همه تبریک می گم وبرای همه آرزوی سلامتی وسعادت دارم.



توی فرهنگ شهر ما خیلی این مناسبت های باستانی رنگ ورونق نداشته وبا انتقال فرهنگ 


شهرها در سالیان اخیر مردم شهر عزیز من بخصوص جوانها به جشن گرفتن وشادی در


مناسبت هایی مثل یلدا و.... علاقه نشون می دهند.




حالا اینها چیه که من می گم برای این گفتم که من خیلی بلد نیستم تزیینات خاص وزیبا برای


اقلام یلدا درست کنم برای همین فقط توی وب می گردم و به خوشکل هاشون نگاه می کنم. 


ولی برای این شب دور هم بودنش تمام خوشیش هست چون انشاالله قراره تمام خانواده دور هم 


جمع بشیم وچون شب تعطیله در کنار هم باشیم به امید خدا.




امیدوارم به شما هم خوش بگذره .................شاد باشید............





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد