روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

ساک هدیه با طرح کلانتر

سلام دوستان خوبم


یک ایده برای جعبه هدیه دارم شاید برای شب یلدا خیلی بدرد نخوره ولی من سریع براتون نمایشش


می دهم شاید یکی بخواهد هدیه شب یلدا بده ویک ایده خاص لازم داشته باشه بدردش بخوره.


این ساک هدیه با مزه را ببینید...........








نظرات 6 + ارسال نظر
آفتاب شرقی پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:06 ب.ظ http://aftab92.mihanblog.com

سلام انشاالله که امشب یه خورده بیشترخوبی چون یه خورده بلندترازشبای دیگه ست.ممنون که بهم سر زدی اومدم تالذت ببرم از کارای جدید و خلاقانه ات. برات آرزوی موفقیت می کنم.

سلام خوش آمدی ممنون یلدا بر شما مبارک

sahar دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:40 ب.ظ http://atre-aghaghia.blogfa.com

سلام. میشه اسم این مقواها رو بگین؟؟


جنس و اسمشون

سلام سحر جون شما می تونید از مقوای بازیافتی شیرینی وکفش وروکش کاغذ کادو استفاده کنید ولی اگه دوست دارید مقوای رنگی استفاده کنید یک مدل مقوا به نام" فابریانو"برای این هنر خیلی مناسبه موفق باشی

شیدا شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:12 ب.ظ http://www.Ganjineh-honar.blogfa.com

سلام دوست خوبم . وبلاگ قشنگ و مفیدی داری . من هم یک نویسنده در خصوص کارهای هنری هستم . اگه قابل دونستی به وب من هم سری بزن در صورت تمایل می تونیم با هم تبادل لینک داشته باشیم . اگه منو لینک کردی خبر یده تا من هم تورو لینک کنم
متشکرم

سلام شیدا جون لینک شدید

sara چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:22 ب.ظ

vaaaaaaaaaaaay khoda mahshar bod mank asheghe webet shodam bazam bet sar mizanam azizam felaan

سلام سارا جان خوشحالم که دوست داشتی ....ممنون منتظرتم گلم نظر بده یادت نره

حانی پنج‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:02 ب.ظ

سلام خیلی وب خوبی دارید واقعا قشنگه !

این جعبه کلانتر ادامه مطالب نداره

سلام

سینا شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 02:42 ب.ظ http://www.sina5867.blogfa.com

عکسش جالبه ولی ادامه مطلبش کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام ببخشید من این الگو ها را از سایت اصلیش کپی کرده بودم ولی از قرار مشکل پیدا شده و حذف شده بودن اگه ممکن شد مجددا برای شما نمایششون خواهم داد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد