روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

کیف مجلسی ببافیم..........

سلام دوستان خوب وعزیز 

 

 

چند تا از دوستان خوبم توی پیام ها از من خواسته بودن که چند مدل کیف مجلسی آماده کنن  

 

من این پست را به احترام این عزیزان آماده کردم ببینید ونظر بدید......... 

 

کیف مجلسی 

این اولین نمونه برای دیدن نمونه های بیشتر ونقشه بافت به ادامه مطلب توجه کنید........ 

 

 

  

این یک نمونه زیبا با بافتی بسیار ساده

 

کیف مجلس 

 

 

یک کیف مجلسی جذاب با طرح موتیفی ..... 

 

 

کیف بافتنی 

  

این نقشه بافت این کیف زیبا وجذابه که خیلی هم آسون وراحته......

 

کیف قلاب بافی 

 

این کیف هم بابافت ساده ودسته وتزیین چرمی.... 

کیف قلاب بافی 

 

 

 

این نمونه هم با استفاده از گل آماده می شه شما می تونید از هر نمونه گلی استفاده کنید..... 

 

 

 

کیف  

 

 

این دو نمونه با موتیف های گل درست شده وبعد به هم متصل شده اند..... 

 

 

کیف زیبا 

 

 

 

 

 

قلاب بافی کیف 

 

 

 

این نقشه والگوی نمونه کیف بالاست ولی برای بافت همه نمونه ها می توانید ازش کمک بگیرید  

 

چون بافت کف کیف را نشون می دهد....... 

 

 

قلاب بافی 

 

در آخر هم دونمونه موتیفی دیگه....... 

 

کیف مجلسی 

 

 

 

کیف زیبا 

 

 

موتیف های دلخواه را می توانید در همین وبلاگ یا وبلاگها وسایت های بافتنی پیدا کنید وبا ایده  

 

این کیف ها هنرتون را در دست بگیرید......  

 

 

منتظر نظراتتون هستم....................... 

 

 

 

نظرات 24 + ارسال نظر
باران یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:20 ب.ظ

سلام.خیلی خیلی ممنون ازاینکه به خواسته ام اهمیت دادیمدلهای انتخاب شده زیبا هستن .دست گلت درد نکنه

سلام باران جان
خیلی خوشحالم که سلیقه ام در انتخاب کیف را دوست داشتی
منتظر نظرات سازنده ات هستم

زرین سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:32 ق.ظ

سلام
انقده خوشال شدم دیدم اینجا انقده کار خوجگل داری!
هیجکی منو درک نمیکنه.من عاشققق قلاب بافی ام.
اما امرو زخیلی حالم بد شد.
یه نقشه دارم نمیدونم چطوری ببافم.هیجکی ام نمیگه بهم
شما میدونی پایه نیم کوتاه چه صیغه ایه؟همون نیم دوبله؟تو رو خدااا

سلام زرین جون
چرا درکت نکنیم درکی جونم
این اصطلاح را من هم متوجه نمی شم هر جا هم گشتم نتونستم توضیحی پیدا نکردم
اگه می تونی تصویر ؛نقشه ،یا یه چیزی ازش برام بفرست شاید تونستم کمکت کنم

raha سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:12 ب.ظ http://daryaykhoroshan.blogfa.com

سلام دوست هنرمندم.من هم یک کیف برای خودم بافتم.خیلی دوستش دارم

رها جون
ای کاش میشد عکس کیفت را هم برام بفرستی
مـــــــــــــــــــــــــــــــــــشه هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان

دلمشغولی های یک مامان(آفتاب) چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:00 ق.ظ http://aftab 92.mihanblog.com

سلام عزیزم همه ی کارات عالی و قشنگن اما این کیفا دیگه آخرش بود فکر می کنی بتونم اون سبزه رو ببافم ؟

سلام آفتاب جونم
بله مطمئن باش که می تونی چون طرح های موتیفی خیلی راحت تر وزیبا تر آماده میشه حتما امتحانش کن وبه من هم خبرش را بده اگه برات امکان داشت.........

نرگس دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:36 ب.ظ

میشه دومین عکس رو آموزش بدید؟

نرگس جون کیف موتیفی از 6 موتیف تشکیل شده که نقشه موتیف هم بعد از تصویر اصلی آمده است موفق باشی بافتی به من خبرش رامیدی

نرگس چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:13 ب.ظ

کیف چهارم ، همون که دسته ی چرمی داره بافتش از پایین شروع میشه یا از بالا؟

سلام عزیزجون
این مدل از کف کیف شروع به بافت میشه

سارا پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:30 ب.ظ

اون کیفی که با تزئین و دسته ی چرمی هست کفس رو چه جوری ببافیم؟شروعش چه طوریه؟منظورم همون کیفیه که نرگس خانم میگن.

سلام ساراجون
اگه یکی دو تصویر پایین بیایی یک الگو زدم برای کیفی که روی گلهاش دکمه کارشده
کف اون کیف را بدون حاشیه دورش بباف (البته میتونی به دلخواه اندازه اش را تغییر بدی )بعد بافت بدنه کیف را شروع کن

امیدوارم که موفق به بافت بشید خبرموفقیت بافتتون را بهم بدید
منــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتظرم

نرگس جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:24 ب.ظ

من موفق به بافت کیف شدم .راسفی خیلی ممنون که به وبلاگم سر زدی.بازم بیا.می تونم لینکت کنم؟

سلام نرگس جون خیلی خوشحال شدم آفرین
بله حتما چرا نشه
فقط من آدرس وبلاگت را ندارم

[ بدون نام ] شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:11 ب.ظ http://keykegerdoo.blogfa.com


اینم آدرس:http://keykegerdoo.blogfa.com

نرگس شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:17 ب.ظ

لینک شدی.

ممنون گلم شما هم همین طور

ستاره یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:26 ب.ظ

ببخشید میشه الگو هاتون روهم بزارید تو سایت من اینطوری نمی تونم متوجه بشم


باتشکر

سلام ستاره جون من الگوی این کارها را ندارم اگه الگویی را داشته باشم حتما توی وبلاگ می گذارم
شما تا چه حد قلاب بافی بلدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ستاره چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:37 ب.ظ

سلام ممنون فکرنمی کردم جواب بدی من می تونم نقشه هارو بخونم اگه میشه نقشه های کیف صورتی و اون سفید اولی که روبان وبند مشکی داره به ایمیل پسرم بفرستید

با تشکر

سلام ستاره جون بخشید این نمونه ها از یک سایت انگلیسیه که برای فروش گذاشته شده بودن ونقشه نداشتند .ولی اگه نمونه هایی با نقشه دیدم حتما برای شما آماده اش می کنم بازم ببخش گلم

..... پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:54 ب.ظ http://www.shabesherema.blogfa.com

سلام می شه یکم در مورد کیف چهارم توضیح بدید؟
چندتازنجیره بزنیم؟این که یک تکه ست یا باید دوتا یک شکل ببافیم؟چه بافتی کار کنیم و این که چه طور تمومش کنیم.
اگه دوستان هم اطلاعاتی دارند یا کیف رو بافتن خوش حال می شم از توضیحاتشون بهره مند بشم.
باتشکر
پ.ن:ممنون که سر زدید.

سلام دوست نازنین برای این کیف بسته به اندازه مورد نظرت باید زنجیره بزنی وبافت را شروع کنی .....نقشه بافت را هم اگه شد برات پیدا می کنم وب نمایش میدهم......البته بگم که بافت به صورت 4 پایه در یک زنجیره از رج اول ...2 زنجیره و تکرار هست.....

[ بدون نام ] دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:29 ب.ظ

سلام خانم گل خیلی قشنگ بود . ولی نقشه ش رو ندیدم

سلام لطفا توضیحات را مطالعه بفرمایید

فاطمه جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:59 ب.ظ

سلام مریم جان ببخشید میخواستم اگه میشه لطفا در مورد اون کیف چهارمی توضیح بدی لطفا چطور بافته میشه؟ ممنون میشم اگه بگی

سلام اگه تصاویری پیدا کردم انشاالله

فاطمه جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:00 ب.ظ

راستی کیف اولی هم بگو مرسی

محدثه یکشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:35 ب.ظ

خیلی مدل های ناز و قشنگین ولی حیف سختن تازه نقشه همشونو نداره ولی به هر حال ممنون

سلام خوب دیگه باید یه زحمتی باشه تا به دل بشینه یا نه.......

فروزان پنج‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1393 ساعت 01:45 ب.ظ

سلام مریم جون

عکسای کیفات خیلی قشنگن ولی کاشکی روش بافت هم برامون میذاشتی

سلام دوست من باشه سعی می کنم

مریم جمعه 10 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 08:40 ب.ظ

سلام ، تو رو خدا اموزش این کیفا رو بزارید
من میخوام یاد بگیرم اخه ..... مدل آماده به کارم نمیاد که....خواهش میکنم

سلام در حال حاضر برام مقدور نیست

سمیه چهارشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:36 ق.ظ

سلام مریم جان
کاراهایی که گذاشتی خیلی زیبایند دستت درد نکنه > میشه لطف کنی راهنماییم کنی که برای کیف از چه نخی و چه مارکی استفاده کنم >> ممنون میشم

سلام دوست نازنین کارهای بافتنی و همچنین انتخاب نخ کلا سلیقه ای است

nashenas سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:22 ب.ظ

چرا آموزششون رو نذاشتین؟

navide دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:33 ب.ظ http://onepicture.mihanblog.com/#

خوشگلن به خصوص صورتیه

بهار جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 08:55 ق.ظ

سلام . ممنون از زحماتتون. ولی همه کیفها که نقشه بافت و آموزش ندارن پس چه فایده داره؟

سلام برای دیدن و ایده گرفتن هستن دوست گرامی

مهراوه چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 04:54 ب.ظ http://www.as.com

همش خیلی قشنگه ولی هیچ کدومشو بلد نیستم نمیشته با تصویر آموزش بدید
از اولش از زنجیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد