روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

کیف قلاب بافی

سلام دوستان هنرمند


 مدل های کیف مجلسی که در چند پست پیش نمایش دادم به نظرم که خیلی طرفدار پیدا کرده


به همین خاطر این نمونه زیبا وقشنگ که البته الگو ونقشه بافتش هم در ادامه مطلب هست را 


برای شماآماده کردم که ببینید واستفاده کنید........ببینید.........








توضیحات این گل می تونه توی بافت این کیف کمکتون کنه ........کلیک کنید ...........


توضیحی لازم داشتید پیام بگذارید تا اضافه کنم.........


نظر یادتون نره..............



نظرات 8 + ارسال نظر
محدثه جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:38 ب.ظ http://abregeryan.blogfa.com

سلام من چیز زیادی از قلاب بافی بلد نیستم ولی واسم تازگی جالب شده لطفا اگه میشه مراحل کارتون رو تصویری بذارید ممنون

نسرین پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:26 ب.ظ

ممنون از این مطالب جالبتون اگه میشه اموزش برا من مبتدی هم بزارید

سلام نسرین جون خوش آمدید
آموزشهایی که من انتخاب می کنم تقریبا همه ساده هستند فقط باید اصول نقشه خوانی قلاب بافی وزنجیره وپایه بافی را بلد باشی .
پس شروع کن به بافتن ومطمئن باش که پیشرفت می کنی

پرستو جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:14 ب.ظ

خیلی جالب بود.مرسی

فاطمه جون شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:25 ب.ظ

سلام.راستش من خیلی به قلاب بافی علاقه دارم.من11سالمه.من خیلی توی بافتنی حرفه ای هستم.ولی میخواستم بگم اگه میشه کمی بیشتر توضیح بدید چون میخوام به دوستام این سایتو معرفی کنم.

سلام فاطمه جون خیلی خوشحالم که دوستانی در همه سن پیدا کردم
دختر خوبم اگر نقشه خوانی بلدی که نقشه بافت موجوده اگه هم کمتر با نقشه کار کردی روی گزینه کلیک کنید زیر نقشه که کلیک بفرمایید توضیحات کاملی در مورد روش بافت برای شما نمایش داده میشه موفق باشید.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:33 ق.ظ

عا لییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

ممنون

مریم سادات شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:16 ب.ظ

سلام چی شد من متوجه نشدم

سلام مریم سادات جون کجا را متوجه نشدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مامان آیلار پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:39 ق.ظ http://aylarem.niniweblog.com

سلام .خیلی مطالبتون جالب و کاربردیه . استفاده میبرم . شمارو لینک میکنم با اجازتون

سلام ممنون دوست مهربان

الناز جمعه 24 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 04:51 ب.ظ

سلام خانوم کاراتون عالیه موفق باشید انشاالله

سلام ممنونم الناز جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد