روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

ساده -زیبا - متفاوت

سلام دوستان خوبم 

 

گاهی پیش میاد که دوست داریم وسایلی که همیشه دور وبرمون هست را کمی متفاوت کنیم یا


تنوع بدیم یا تزییناتی ساده وجذاب برای محیط خونه داشته باشیم...... 

  

 این خیلی جالبه چون حتی میشه ساعت را هم بافت ببینید.....



ساعت دیواری


این چند نمونه که در ادامه مطلب تصاویرشون را خواهید دید شاید در این مواقع براتون ایده هایی


ناب وکار آمد وساده باشند پس لطفا ببینید..................




 حاشیه رومیزی




سیب خوشمزه


سیب قلاب بافی 


ستاره های رنگی


ستاره 



کفش دوزک های رنگارنگ





آدم برفی های خوشحال(البته اینها با دومیل بافته شدن)



سنجاب بازیگوش




قلب های کوچولوی تنها!!!!!!!!!!!




خرس های شاد 




اینها خیلی خاصه فقط ببینید چه شیرینی های خوشمزه ای هستند.....




خانواده جغد دانا




یک اژدهای کوچولو





بازم شیرینی بفرمایید




اگه تونستید ببافید که هیچ ولی اگه مشکل یا سوالی بود در خدمتم فقط برام یک پیام بگذارید تا توضیح بدم  ......



نظرات 6 + ارسال نظر
دلمشغولی های یک مامان(آفتاب) یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:25 ب.ظ http://aftab 92.mihanblog.com

سلام گلم اولا" متاسفم که نتونستی از آدرسا استفاده کنی.بعد هم من اصلا" ناراحت نشدم شاید حتی خوشحال شدم چون با این کارت خیلی ها که به دیدنت اومده بودن به وب من هم سر زدن و من ازین بابت ازت ممنونم عزیزم.بوووووس

سلام دوست خوبم
تو ماهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

عسل بانو دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:35 ق.ظ http://honarkadehasal.blogfa.com

سلام مریم جون
این خیلی نازه و ایده خیلی خوبیه
امید وارم از ادرسی که بهت دادم استفاده کرده باشی .
اگه بازم تو وب گردیهام چیز بدرد بخوری دیدم حتما بهت میگم.
موفق باشی.
بوس

سلام عسل جون بله ممنون از آدرس ولطفت .بازم به من سربزن ونظرت را برام بگو عزیز

دلمشغولی های یک مامان(آفتاب) دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:22 ب.ظ http://aftab 92.mihanblog.com

سلام عزیزم خوبی؟اومدم سری به وب خوشگلت زدم دلم نیومد بی خبر برم

سلام ممنون خوش آومدی گلم

مهسان چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:55 ب.ظ http://www.sadafedostdashtani.blogfa.com

سلام عزیزم ، ممنون از حضور گرمت ...
خیلی وبلاگ زیبایی داری ، منم که عاشق هنر اینا را میبینم از خود بیخود میشم
عزیزم بازم بیا خوشحال میشم

@زهرا@ پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:30 ب.ظ http://zahra-sa.blogfa.com

ممنون از عکسهای قشنگت من خیلی دوس دارم که بتونم قلب ببافم تا حالا شونصد تا بافتمو شکافتم اصلا نمیتونم خوب درش بیارم...
ایکاش آموزش چن تا قلبو برامون بزاری البته با توضیح که منی که مبتدی هستمم بتونم ببافمشون...وقتی نمیتونم ببافم خیلی حس بدی دارم احساس میکنم گیراییم ضعیفه.!

مریم دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 06:35 ب.ظ

خیلی قشنگن میشه سیبهارو آموزش بدین ممنون از وب زیبات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد