روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

شال سه گوش قلاب بافی

سلام دوستان


راضیه جون از من خواسته تا آموزش شال سه گوش را برای بگذارم ......


این هم یک نمونه شال سه گوش زیبا که موتیفی بافته می شه هم زیباست وهم آسون ببینید.....




آموزش در ادامه مطلب.....




این نقشه بافت موتیف ونحوه اتصال آنها به هم است......



امیدوارم که مورد توجه قرار بگیره 


راضیه جون اگه دیدیش به من پیام بده که آیا باب میلت بود یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟


منتظر پیامت هستم........


نظرات 6 + ارسال نظر
مبینا سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:26 ق.ظ

مرسی واقعا کارت خوبه...خیلی خوبه که نقشه میذاری..ممنون

سلام مبینا خانم
خوش آمدید ...خوشحالم مطالب را دوست داشتید

رویا یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:42 ق.ظ

سلام
من نمی تونم ببافم اگه نقشه توضیح نداشته باشه ...نمی دونم از کجا شروع کنم ..ممنون می شم راهنمای کنید

سلام رویا جون این شال از تعدادی موتیف که توی شکل نقشه اش اومده هست که به هم متصل شده اند
موفق باشی

مریم سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:05 ب.ظ

سلام من موتیف ها رو بافتم چه جوری به هم وصل کردید لطفا راهنمایی کنید

سلام وقتی موتیف ها بافته شد از قسمت تک موتیفی شروع کن یعنی یکی از موتیف ها را به شکل لوزی روی میز بگذار حالا دو موتیف را درکنار ضلعهای بالا قرار بده و با نخ و قلاب به هم متصل کن حالا دو موتیف جدید را از ضلعی که کنار هم قرار گرفته به هم وصل کن حالا 3 موتیف را ابتدا در محل مناسب قرار بده بعد متصل کن
ادامه بده تا به اندازه دلخواهت برسی
موفق باشی

سارا پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 09:26 ب.ظ

میشه خودتون اموزش بدید؟

سلام آموزش که داره ؟؟؟؟؟؟
موتیف ها را بباف و به هم وصل کن
البته اگه مشکلی بود بگو تا توضیح بیشتر بدهم

شیرین جمعه 5 دی‌ماه سال 1393 ساعت 01:10 ق.ظ

سلام ممنون از اینکه نقشه گذاشتید
میشه لطف کنید نقشه نصف لوزیها را هم بگذارید( برای ردیف آخر)

سلام نصف لوزی را هم با همون روش ببافید ولی بجای کل بافت در وسط نصف بافت را انجام بدید موفق باشید

لیلی دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 12:22 ق.ظ

سلام
من تازه شروع کردم، خیلی راحت و آسون و زیباست، ممنون ک نقشه گذاشتین، حداقل چندتا موتیف لازم داره؟

سلام مهربانو
بله موتیف های ساده ای داره
امیدوارم بتونیدببافید و از بافتنش لذت ببرید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد