روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

گربه شیطون بلا

سلام  

 

در این پست قراره گربه نقاشی کنیم.......  

 

گربه

 

 

البته من شک دارم که این گربه است یا نه ولی نقاشی ما حتما گربه است ببینید......  


می تونید در ادامه مطلب مطمئن بشید....  

 

 

گربه

 

 

از آرشیونقاشی های آسون و۶ مرحله ای من با یک کلیک دیدن نمایید...... 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
دلمشغولی های یک مامان(آفتاب) شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:13 ب.ظ http://aftab92.mihanblog.com

عالی مثل همیشه(هر وقت بهت سر می زنم هوس نقاشی به سرم می زنه آخه یه روزگاری نقاشی می کردم.ااااای

سلام آفتاب جون خیلی خوشحالم که ایده می گیری هنرمند

اسمان شنبه 3 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 07:11 ب.ظ http://asemaniha1365.blogfa.com

سلام . واقعا نقاشی های زیبایی دارید . من عاشق نقاشی هستم و اوقات فراغتم را با نقاشی پر می کنم . ............ موفق باشی گلم

سلام
بله ناشی هنری بسیار خوب و مناسب برای داشتن اوقات فراغت پرباره موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد