روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

هنرنمایی نقاش

سلام دوستان


این تصاویر را ببینیدلطفا...................











به نظر شما این تصاویر روی چی کشیده شده وچطوری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اگه دوست دارید که تصاویر بیشتری از این دست ببینید وروش کار را بیشتر متوجه بشید یه سر

بزنید به وبلاگ نگین جون بنام "اینجا همه چی در همه "

اگه اینجا کلیک کنید مستقیم تشریف می برید توی پست این تصاویر بفرمایید........





نظرات 3 + ارسال نظر
negin دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:28 ب.ظ http://www.chefnegin.com

مرسی دوست من. جالب و زیبا بودنند.

شاد باشی

ممنون شما هم شاد باشید

هستی سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:05 ب.ظ

سلامی دوباره

آموزش های وبلاگتون رو گذرا دیدم!

فعلا دارم اموزش های نقاشی رو تمرین میکنم که عالی هست!

خیلی خوب آموزش داده شده

من در زمینه ی نقاشی هیچ مهارتی ندارم و علاقه مندم که حداقل در حد مبتدی نقاشی رو فرا بگیرم !

من مهمان هر روزه ی وبلاگ شما هستم

ممنون از اموزش های مفیدتون

سلام هستی جون خوش آمدید شما سرورید
خوشحالم که به هنر زیبای نقاشی به واسطه این وبلاگ علاقمند شدی بازم برام نظر بگذارو.....دوستت دارم

lara23 سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:41 ب.ظ http://setareyelara23.mihanblog.com

سلام دوست عزیزممنون که به وبلاگم اومدی باز هم سربزن خوشحال میشم...وبلاگ خیلی زیبایی داری ...این نقاشی ها هم بی نظیره...موفق باشی دوست عزیزم

سلام شما هم خوش آمدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد