روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

کاردستی بانگین

سلام دوستان خوبم


این تصویر که کاردستی زیبایی با نگین است که برای روی لباس وتزیینات گوناگون ایده زیبایی است را ببینید........



آموزش گام به گام وکامل این کاردستی زیبا ونمونه های دیگری از این دست رابا کلیک روی تصویر


ببینید.............



من این مطلب را از وبلاگ خیاط خانمی برداشتم وبلاگ زیباش به نام


"آموزش گام به گام خیاطی "است اگر به این هنر گرانقدر علاقه دارید به این وبلاگ حتما


سر بزنید .



نظرات 2 + ارسال نظر
دلمشغولی های یک مامان سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:56 ب.ظ http://aftab92.mihanblog.com

سلام گلم خیلی عالیه تو واقعا" هنرمندو باسلیقه ای
دوستت دارم عزیزم

میترا چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:25 ب.ظ http://0700408059.blogfa.com

سلام دوست عزیز مطالب جالبی دارید خیلی خوشک امد من شما را لینک کردم شما هم به وبلاگ من بیا ید و من را لینک کنید

سلام ممنونم ..باشه سر می زنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد