روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

بافتنی های بند انگشتی

سلام دوستان هنرمند


یادتونه برای شما یک سری از عروسک های قلاب بافی خیلی کوچولو وبند انگشتی نمایش داده بودم ؛حالا چند نمونه دیگه با همون مشخصات برای شما آماده کردم دوست داشتید در ادامه


مطلب ببینیدشون.........

اژدهااول اژدهای کوچولو 




سری اول از عروسک های قلاب بافی های بند انگشتی را اینجا ببینید



از دستشون ندید ضرر می کنید.......

این هم ادامه تصاویر کوچولوهای زیبا

خانواده حلزون ها



خرس کوچولوزیبا ساز وبلاگ




لاک پشتلاک پشت های دوست داشتنی



الاغ فسقلی





ماهی ناز نازی




جوجه هاجوجه کاکل طلا





خانم خوکه





زرافه





آقا خرسهبازم خرس البته آقا خرسه





از ایده های قلاب بافی دیدن کنید حتما خوشتون میاد.......

برای دیدن ایده ها اینجا کلیک کنید.......

نظرات 8 + ارسال نظر
نرگس چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:20 ب.ظ

سلام میشه طرز بافت حلزون ها رو بگید؟

سلام نرگس جون
ببخش چون من هم بلد نیستم
ولی اگه عجله نداری شاید یک چیزی توی همین مایه ها برات آماده کنم

نرگس چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:22 ب.ظ

ببخشید یادم رفت جوجه رو هم یاد بدید (اگه زحمتی نیست)

بازم ببخش نرگس جان

نرگس پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:25 ب.ظ

نه. عجله ای نیست.

مقدم پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:15 ب.ظ http://http://robanduzi.blogfa.com/

سلام عزیزم وبلاگ بسیارزیبایی داری من که خیلی خوشم اومده خسته نباشی اگه خواستی به وب منم یه سری بزن

سلام ممنونم الان میام

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:30 ب.ظ

وبت خیلی نازه

بهی دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:06 ب.ظ http://familyart.mihanblog.com

درود

مرسی که به وبلاگ ما آمدی و کامنت هم گذاشتی.وبلاگ جالبی دارید و مخصوصا بخش شیرینی نوروزی خیلی خوشمزه است با آرزوی موفقیت روزافزون.

سلام از شما هم ممنون که سرزدی

michka شنبه 11 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:04 ق.ظ

salam mamnun az webe zibat, tarze bafte in arusakaro nemizari?!

سلام نه متاسفانه اینها خیلی خاصه و البته کار من نیست

ZH یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 09:13 ب.ظ

سلام روزبخیر
اینها رو خودتون میسازید ؟ میشه سفارش داد؟
قیمتها چنده ؟
لطفا جوااااااب بدید .
ممنون

سلام ممنونم روز و روزگارتون خوش
نه من این خوشگل ها را نبافتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد