روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

مـــــار نقاشی کنیم

سلام دوستان خوبم


می دونید که نماد سال 92 ،مار هست .برای همین من امروز براتون آموزش نقاشی یک مار زیبا را


در چندمرحله ساده آماده کردم اگه دوست دارید تا تزیینات سال جدیدتون را با همکاری بچه های


شیرینتون انجام بدید این نقاشی میتونه یک شروع خیلی خوبه.ببینید.........




برای دیدن مراحل نقاشی به ادامه مطلب تشریف ببرید.......


اول با کشیدن یک دایره شروع کنید.......




حالا یک طرح کلی از مار زیبا بکشید......



حالا محل دهان وچشم ها را مشخص کنید...
چشم ها را کامل کنید......


حالا تنه مار راهم کامل کنید......



همه چی حاضره تا دم مار خوش خط وخالمون هم طراحی بشه ببینید......



به جزییات دقت کنید....





حالا خطوط اولیه را پاک کنید وخطوطی برای زیبایی تنه مار زیبا نقاشی کنید....




رنگ کردن آخرین مرحله از کار ما خواهد بود تا یک نقاشی زیبا با نماد سال جدید داشته باشید



نظرات 2 + ارسال نظر
poopakkhanoom یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:06 ب.ظ

سلام دوست عزیز . سایتتون رو خیلی دوست دارم یه دختر 5 ساله دارم که به خاطر اون با شما آشنا شدم و البته کودک درونم که هنوز زنده اس ! خیلی خوبید الهی که بهتر هم بشید !

سلام خیلی خوشحالم که مطالب انتخابی من بدرد شما خورده خدا دخترتون را نگهداره منتظرتم که بازم به من سر بزنی ونظراتت را برام بگی

انایتا یکشنبه 29 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:33 ب.ظ

عالی و زیبا بود لطفا دوباره اموزش نقاشی بزارید

سلام سعی می کنم انشاالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد