روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

فاطمه فاطمه است



سلام دوستان خوبم


برای اولین پست امسال خیلی فکر کردم که چی براتون آماده کنم .......ولی خیلی سخت بود......



تا اینکه با توجه به ایام فاطمیه تصمیم گرفتم که وبلاگ خودم را به نام ویاد این بزرگوار همیشه


تاریخ ومادر دلسوز وفداکار همه عصرها ونسل ها و یگانه الگو؛بانو بی همانند در اسلام وانسانیت


حضرت فاطمه زهرا (س) مزین کنم و بهترین هدیه را با قلم ونگاه ونگرش استاد فرزانه" دکتر


علی شریعتی "درباره آن حضرت تقدیم نگاه شما دوستان کنم امیدوارم که مورد استفاده شما هم


قرار بگیره چون بعضی نوشته ها وکتاب ها را یک بار خواندن کافیه ولی بعضی دیگه مثل این کتاب


ونوشته استاد را هزاران بار اگر بخوانی باز دوست داری گاه گاهی نکته هایی از اون را باز ببینی


کنی پس بهتره حداقل کتاب الکترونیکش را داشته باشید .


اگر تمایل دارید برای دانلود کتاب فاطمه فاطمه است اینجا کلیک کنید..........


اگر تمایل دارید که این کتاب را برای موبایل خود دانلود کنید اینجا کلیک کنید...........


منبع کتاب :       www.parsbook.org    

نظرات 1 + ارسال نظر
دلمشغولی های یک مامان(آفتاب) سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:01 ق.ظ http://aftab92.mihanblog.com

سلام عزیزم تشکر بابت انتخاب خوبت البته کتابشو دارم ولی اینجوری رو ترجیح می دم

سلام ممنون وسپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد