روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

کلامی با دوستان گلم

سلام دوستان خوبم


اگر لطف کنید واین چند سطر را بخونید ممنون میشم




دوستان خوبی که با من همراهند میدونند که من هنرها یا کاردستی هاو مطالبی را که دوست دارم در این وبلاگ نمایش میدهم ولی در این ابتدای سال تصمیم گرفتم یه نظرخواهی کنم از همه

دوستان خوبی که به وبلاگ من سرمیزنند وبپرسم شما دوست دارید چه مطالبی را در این وبلاگ ببینید چه هنرها ومطالبی را دوست دارید که با سبک وبلاگ من ببینید ودر جستجوی چه مطالب وآموزشهایی هستید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امیدوارم که کمی وقت داشته باشید تا به این پرسشم فکرکنید وبرای من بنویسید ..

از همه شما دوستانی که به وبلاگ من سر می زنید وبرام پاسخ پرسشم را می نویسید

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخیلی ممنون و

سسسسسسسسسسسسسسسسسسسپاس گزارم



نظرات 6 + ارسال نظر
سپیده سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:37 ب.ظ

سلام خوبید سال نومبارک من تازگیا باوبلاگتون اشنا شدم خیلی وبلاگ توپی دارید
من کاردستیاش خیلی دوست دارم وقتی که باالگوباشن همیشه موفق پیروزباشید

سلام سپیده جون ممنون
پس اولین نظر کاردستیه ای کاش می گفتی کاردستی کاغذی یا ......

دلمشغولی های یک مامان(آفتاب) پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:46 ق.ظ http://aftab92.mihanblog.com

سلام عزیزم وبلاگت عالیه من که خیلی دوست دارم فقط فکر می کنم اگه گسترده ترش کنی بهتره یعنی از همه ی هنرای دستی بذاری موفق باشی گلم

سلام آفتاب جون باشه چشمممنونم

farisaa پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:29 ب.ظ http://farisaa.blogfa.com

کاردستی های مربوط به دکور خونه و سفره آرایی ساده

سلام فریسا جون ممنون که نظرت را برام نوشتی

فاطمه جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:38 ق.ظ

سلام عزیزم منم بافتنی دلم میخواد البته با توضیح بیشتر.

سلام باشه من هم هستم

زهرا یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:50 ب.ظ

سلام مریم جون من عاشق بافتنی هستم دستت دردنکنه ولی به نظرمن تنوع مطالبت جذابیتو بیشتر کرده عالی است ادامه بده.

سلام زهرا جون ممنون از نظرت گلم
پس بافتنی هم اومد توی لیستالبته من که نگفته همش دارم می بافم

مامان سونیا دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:21 ق.ظ http://dokhtaramsonia.niniweblog.com/

,,,,,,,,,,,,*,,,,,*,,,,,*
,,,,,,,,,,,,,,,,,’0,,,,”0,,,,”0
,,,,,,,,,,,,,,, _||___||___||_
,,,,,,,,,,’*,,{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,},*
,,,,,,,,,, 0,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/},’0
,,,,,,,,,_||_{_________”___}_||_
,,,,,,,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
,,,,,,,,{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,}
,,,,,,,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/}
,,,,,,,,{_____________”_______}
~~~~HAPPY BIRTHDAY TO YOU~~~~
البته با تاخیر تبریک من رو قبول کنید دختر من هم متولد نهم فروردینه همه فروردینها رو دوست دارم

سلام ممنون از لطفتون واقعا فروردینی ها خیللللللللللللی دوست داشتنیند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد