روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

آشپزخانه و.....

سلام دوستان خوبم


یک مدتیه که دنبال نمونه های خوشگل از تزیینات ودستگیره آشپزخونه هستم .


خیلی هاشون را بافتم که کم کم براتون نمایش میدماین نمونه را خیلی دوستش دارم


نظر شما چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟





اگه دوست دارید ببافید برام پیام بگذارید  تا آموزشش را براتون


مو به مو و رج به رج بگم ونمایش بدهم


منتظرتونم


اگه شما هم مدلهای خوشگلی توی وبگردی هاتون دیدید برام آدرسش را بگذارید ممنونتون میشم



نظرات 6 + ارسال نظر
محمدرضا چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:06 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام
قشنگه

سلام ممنونم

زهره پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:34 ق.ظ

سلام عزیزم میشه لطفا آموزششو بذاری

سلام زهره جان چشم حتما

سانیا پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:32 ق.ظ http://sania1.blogfa.com/

سلام مریم جون
من بازدید کننده تقریبا دائمی وبتونم باید بگم خیلی هنرمندین
ممنون میشم هر از گاهی بهم سر بزنین

سلام سانیا جون ممنون که به من سرمی زنی من هم به وبلاگ شما سر می زنم
من شما را لینک کردم

زهرا پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:34 ب.ظ

سلام مریم جان اگه لطف کنی آموزش مراحل بافتشو بذاری ممنون میشم .پیروزوتندرست باشی

سلام چشم زهرا جون

افسانه دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:06 ب.ظ

با سلام وتشکر لطفا این دستگیره را اموزس دهید ممنون

بهناز جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:31 ق.ظ

سلام عالی بود ففط لطف گنید آموزششون هم بذارید

سلام بهناز جان آموزشش توی این آدرسه ببین لطفا....

http://rozegarno.blogsky.com/1392/01/16/post-316/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد