روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

تولد روزگارنو

دوستان خوبم سلام

بفرمایید،بفرمایید
تولدامروز جشن تولد یک سالگی روزگار نو هست
تولدبفرمایید همه دعوتید بفرمایید



اگه دوست دارید بفرمایید ادامه مطلب تا جشن بگیریم........


من تولد وجشن تولد را خیلی دوست دارم برای همین اول می خوام یکمی با دوستام حرف بزنم دیگه حرفایی که شاید الان وقت گفتنشه .........



یک سال از روزشروع به کار وبلاگم وزگارنو میگذره ......خیلی سریع گذشت ...خیلی سریع ....

توی این مدت خیلی چیزها یاد گرفتم ....خیلی حرفا و پستهایی براتون آوردم ......خیلی تجربیات فرا گرفتم وبهتر ومهمتر از همه خیلی دوستای خوب پیدا کردم .....دوستایی که هر روز بهم سر می زنن وبرام پیام میدن ودلگرمم می کنم .....دوستایی که تجربیاتشون را با من شریک میشن ..دوستایی که مهربونی شون همیشه همراهمه .....و دوستایی که شروع دوستی با اونها از همین وبلاگ شروع شده وخیلی باهم صمیمی شدیم خیلی زیاد......خیلی زیاد ...که هر روز اگه ایمیلشون را نبینم نگران ودستپاچه میشم.......


همین جا از همه دوستان گلم سپاس گذاری میکنم ومیگم دوستتون دارم وممنون که به جشن یک سالگی روزگار نو اومدید  ومقدمتان گلباران ......


امیدوارم که برای ادامه راه وبزرگ شدن ومفید تر شدن این وبلاگ کمکم کنید ممنونم .......


امیدوارم بتونم مطالب جالب وبه روز ومطلوبی ارایه بدم که همیشه نگاه های زیباتون را داشته باشم باز هم میگم دوستتون دارم وبه دلگرمی حضورتون نیاز دارم ازم دریغش نکنید .....


منتظر پست های بعدی با ایده تولد وب باشید بازم میام ممنون که توی تولد شرکت کردید

ببخشید که نمیشه براتون کیک بفرستم ولی عکسش را حداقل ببینید دیگه

نظرات 4 + ارسال نظر
زهرا شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:06 ب.ظ http://www.payammoshavereh.blogfa.com/

سلام تولدت مبارک عزیزم

سلام ممنون زهرا جون

مریم شیخی یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:26 ب.ظ http://samavate.blogfa.com/

تولد تولد تولد ش مبارک بیا شمعا رو فوت کن تا صد سال زتده باشه (نویسنده اش )مبارک مریم جون

سلام ممنون خیلی سپاس

elham چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:16 ب.ظ http:///http://elhamkashani08

سلام سباس فراوان از این مطلبتون خیلی خوشم اومد ممنون به منم سر بزنید ونظر گلتونو بدید ممنون

سلام الهام چان ممنون باشه حتما

یلدا سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:11 ب.ظ

تولد وبلاگته ؟؟؟
تولد تولد تولدش مبارک مبارک مبارک تولدش مبارک
اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووِع
اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووِغ
اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووِع

سلام خیلی گذشته ولی بازم ممنون از لطفت یلدا جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد