روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

قابلمه نون

سلام دوستان


یک ایده وکار خیلی جالب برای اینکه نون هایی که توی آشپزخونه یا روی سفره صبحانه می مونه خشک نشه وتازه بمونه اینه که از این قابلمه نونی داشته باشید.....




اگه دوست دارید داشتش باشید در ادامه مطلب آموزشش را براتون آماده کردم ببینید....



آموزش تصویری وکامله ببینید اگه مشکلی داشتید برام پیام بگذارید تا جواب بدم.....







موفق وشاد وپیروز باشید.....
نظرات 3 + ارسال نظر
مریم شیخی شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:12 ق.ظ http://samavate.blogfa.com/

سلام مریم جون ای با سلیقه ای فعال وبلاگی افرین باز هم اومدی با کار های نو وجدیددددددددددددددددددددددددددددددددد

سللللللللللللام عزیزم خوبی
ممنونم اره اومدم

دلمشغولی های یک مامان(آفتاب) شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:19 ب.ظ http://aftab92.mihanblog.com

پس کامنتای من کو؟
من دوسه روز پیش یه کامنت طولانی و چند نظر کوتاه برات گذاشتم تاییدشو هم گرفتم
وافعا" عجیبه

سلام آفتاب جون ببخشید کامنت ها تو دیدم من وقتم کمی کم بود نتونستم تایید وجواب بدم برای همین تاخیر افتاد ببخشید ممنونم از حضور ونگاهت

دلمشغولی های یک مامان(آفتاب) شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:26 ب.ظ http://aftab92.mihanblog.com

پس دوباره می نویسم برات عزیزم
ازین به بعد فقط به بازدید دوستام می رم یعنی اگه بهم سر زدن متقابلا" بهشون سر می زنم
ظاهرا" رسم فضای مجازی اینه که زیادی پیله نکنی!!!!
حالا یواش یواش یاد می گیرم!!
خودتم می دونی خیلی دوستت دارم تازه شم منکه مرتب بهت سر می زنم گلم.

ممنون بازم ببخش من هم دوستت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد