روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

عروسک سر آشپز

سلام دوستان


این سرآشپز خوشگل را ببینید......




دوست دارید شما هم درستش کنید وبرای تزیین آشپزخونه استفادش کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟


اگر تمایل دارید روی تصویر کلیک کنید تا آموزشش را ببینید.......


نظرات 2 + ارسال نظر
دلمشغولی های یک مامان(آفتاب) جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:38 ق.ظ http://aftab92.mihanblog.com

سلام مریم گلم منو ببخش اگه بهت سر نزدم راستشو بخوای تصمیم گرفتم فقط وقتی دوستا لطف می کنن و می آن پیشم متقابلا" بهشون سر بزنم
اگه یادت باشه اوائل مرتب به همه سر می زدم و انتظار داشتم دوستای وبلاگی هم بیان و نظر بدن گاهی هم گله می کردم که چرا نیومدین؟اما یکی دو مورد برخوردای عجیبی دیدم که باعث شد رویه ام رو تغییر بدم
به هرحال خودتم می دونی چقدر دوستت دارم اما نمی خوام کسی رو وادار به ایجاد رابطه ی دوستانه کنم
اینجوری دیگه هر کی بیاد پیشم یعنی مایله منم بهش سر بزنم و منم با کمال میل این کارو می کنم

سلام آفتاب جون من هم دوستتون دارم ممنونم که برام توضیح دادی سپاس عزیز

زهرا جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:37 ق.ظ http://www.payammoshavereh.blogfa.com/

سلام مریم جان تومحشری
آفرین فوق العاده بود

سلام ممنونم گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد