روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

پادری گربه ملوس!!!!!!!!!!!

سلام دوستان خوبم


این پادری زیبا قلاب بافیه وبرای تزیین اتاق کودکان خیلی زیباست وخیلی هم راحت وآسون بافته میشه ومی تونید با هر رنگی به تناسب دکور اتاق آمادش کنید ببینیدش......




نقشه وآموزش در ادامه مطلب......








توضیح این کار این که ....

نقشه شماره 1: الگو ونقشه بافت تنه وسر گربه است که به صورت یک دایره بزرگ هست

نقشه شماره 2: نقشه بافت گوش گربه ملوس پادری است

نقشه شماره 3: نقشه بافت حاشیه دور تنه گربه پادریه

نقشه شماره 4: گل تزیینی روی گوش گربه کوچولو است

ونقشه شماره 5: مکان قرار گیری ومونتاژ هر کدام از قطعه های بافته شده است....

چشم و ابرو ودماغ ودهن این گربه هم روی تیکه سر باید گلدوزی یا باچسب کار بشه

دم گربه هم یک دسته کاموای بلند گیس باف شده است که به محل مناسبش دوخته میشه..

این توضیحات من بود اگه مشکل یا سوالی بود حتما بپرسید......

منتظر نظراتتون هستم.....
نظرات 4 + ارسال نظر
ونوس جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:30 ق.ظ http://www.blogparis-tehran.blogfa.com

مرسی مریم جان عالی بودن
من قلاب بافی خیلی دوست دارمها اما نمی دونم چرا نمی تونم ببافم
مامانم هزار بار بهم یاد داده و من خنگ یاد نمی گیرم

سلام ونوس جان نفرمایید هنرمند کجا مشکل داری تا اگه بتونم کمکت کنم منتظر جوابتم

هنگامه شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:11 ب.ظ http://mysweethome.blogfa.com

چه اموزشهای خوبی دارید اگر اجازه می دهید لینکتون کنم
راستی با این وضع من فکر کنم دیگه اموزش کار هنری را ببوسم بگذارم کنار

من نتایج چند سال زحماتم و نتایج عمری درس دادنم را تو وبلاگ پس می دادم متاسفم ترجیح می دهم این طوری هیچی ننویسم همان فیزیکم را تو دانشگاه درس دهم بهتره حداقل تو 100 تا دانشجو دو تاشون یادت می کنند من از راهنمایی شاگرد خصوصی داشتم البته بدون مزد ولی خوب لابد استعداد داشتم که بارم می کردند حداقل می دانم فیزیک چیزی نیست که هر کسی بتواند درس بدهد و هر کس حوصله سر و کله زدن داشته باشه

سلام خوشحال میشم دوست خوبم

[ بدون نام ] دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:06 ب.ظ

خیلی قشنگه مرسی!

سلام ممنون

KIMI سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:47 ق.ظ

ممنون بامزه ست.
اگه چند تا عکس بافتنی آپ کنم روش آموزشش رو میذارید؟

اگه بتونم حتما آموزشش را براتون می گم....منتظر تصاویر شما هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد