روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

کتاب خوب

سلام دوستان وهنرمندان


یک دوست خوب به نام" دیبا "داریم که خیلی به فکر اونهایی هست که کتاب وکتابخوانی را دوست دارن ....


 وبسایت ایشون بنام " بر بالهای کتاب " که مجموعه بزرگی ازکتاب با انواع موضوعات در اون آمده وراحت وآسون میشه دانلود ومورد استفاده قرار داد ......


پیشنهاد می کنم به این وبسایت سر بزنید واز کتاب هاش استفاده کنید ......


البته یادتون باشه که رفتید اونجا سر گرم نشید منو از یادتون ببرید من تنهایی خسته میشم دلم میگیره بازم به من سر بزنید لطفا دوستان خوبم


این چند تا کتاب آموزش نقاشی هست که به تفکیک لینک شدن هر کدوم را می پسندید روش کلیک کنید تا بتونید صفحه مورد نظرش را ببینید......



                            دانلود کتاب آموزش طراحی پرنسس‌های دیسنی

                         

                                        دانلود کتاب های طراحی و نقاشی

            

                                     مجموعه آموزش طراحی پرتره با مداد


                               جامع‌ترین مجموعه کتاب‌های طراحی و نقاشی




نظرات 2 + ارسال نظر
هنگامه شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:05 ب.ظ http://mysweethome.blogfa.com

مریم جون سلام به عنوان یک دوست برایت می نویسم ببین عزیزم من همه چی تو نت دیدم خوب تا الان اصلا برایم مهم نبود یعنی ناراحت می شدم اما خوب وقتی تو جامعه ای زندگی می کنی که دزدی تعریفش فقط از دیوار بالا رفتن هست و نه چیز دیگه چه می شه کرد عزیزم زمانی که من درس می خواندم مهم نبود که نمره ام چند می شه و تقریبا 50 درصد اینطوری بودند لذا تقلب این همه رو مد نبود اما الان که درس می دهم می بینم نصف که هیچ همه دانشجوها تقریبا 90 درصد تقلب می کنند می خندی بگویم دانشجوهای خارجی مثل افغانی و .... که داشتم تنها تقلب نمی کردند و من واقعا بهشون احترام می گذارم شما می گویی که من تند رفتم ایشون فرض کنیم که اشتباهی مثل من اسمش شد خوب باشه ادرسش هم شد بازم باشه ( ببین امکان نداره هم اسمت و هم ادرست یکی بشه) حتی اینم بگویم عزیزم من وقتی می خواستم وبلاگ را ثبت کنم معنی دقیق انگلیسی دوست داشتنی sweet نیست دیدم کسی دیگری ثبت کرده منم sweet را جایگزین کردم یعنی کلی سرچ کردم که منحصر به فرد باشه حالا به فرض این خانم اشتباهی این کار را کرده باشه من باشم می روم می گویم عذر می خواهم و اسمم را عوض می کنم اما نه که طلبکار باشم و تازه تو را هم متهم کنم که ازت نمی گذرم من نباید بگذرم خداست که ازت نمی گذره حتی اگر هم تو مرا ببخشی اگر من کار اشتباهی کنم حق الناس بزرگتر از این حرفهاست این یعنی اعتقاد به دین نداشتن فقط اسم مسلمانی داشتن مریم جون کسی که وبلاگ ثبت می کنه تو سایت یک راهنمایی هست که اگر بلد نباشی می روی می خوانی اسم عوض می کنی نه که بگویی که من بلد نیستم ببین به خدا من سالهاست درس می دهم دیگه اینقدر خنگ نیستم نتوانم دروغ را از غیر دروغ تفاوت بدهم اگر به این راحتی بهش گفتم خودش خواست ما تو فیزیک می گوییم هر عملی عکس العملی داره مساوی با ان و در خلاف جهت ان

مریم بانو یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:46 ق.ظ http://mysweethome.mihanblog.com

ممنون از معرفیتون
منم که خوره کتاب البته الان سرم بشدت شلوقه ولی حتمن بهشون سر میزنم
راستی با افتخار لینک شدی دوست خوبم

خواهش خانمی ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد