روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

تولدت مبارک......

سلام دوستان


اول خرداد تولد دوست خوبم مریم جون بوده ......

البته من دیر متوجه شدم برای همین هول هولکی کیک آوردم براش تا تولدش را توی وبم جشن بگیرم........




همه مهمونید بفرمایید.......



************************




نه بابا فکر می کنید کم میاد پس یک کیک دیگه میارم .....



خوبه حالا دیگه به همه میرسه مگه نه پس بفرمایید خوش اومدید ......



حالا وقت هدیه دادنه.......


با تقدیم بهترین آرزوها و بهترین شاد باش ها


دوستت دارم مریم جان تولدت مبارک الهی هزار ساله بشی گلم ...بیام تولدت....




این هم آدرس وبش سر بزنید ....... شده به خاطر تولدش .....

البته اینجا هم کامنت بگذارید بهش خبر میدهم......

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم شیخی پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:46 ب.ظ http://shekhey811.blogfa.com

مرسی مریم گلی خیلی قشنگ بود سورپرایز شدم ممنون

سلام خواهش دارم تولد مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد