روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

پدر روزت مبارک......

سلام



من هم دوست دارم به نوبه خودم به همه مـــــــــــــــــــــــــــــــردها و پـــــــــــــــــــــــــــدر ها ی مهربون عرض ادب واحترام کنم وروز پدر را به همشون تبریک بگم .......


انشاالله همیشه سالم و سلامت و شاداب باشید چون حضورتون آنقده پر محبت و عزیزه که هیچ چیزی نمی تونه توصیفش کنه ......


یک صلوات نثار روح همه پدرای آسمونی بکنیم .اونهایی که هرچند نیستن ولی بازم هر لحظه و هر ثانیه توی ذهن و خاطر بچه هاشون  زنده و جاوید هستند........






بعد هم این روز را به داداشهای گلم تبریک می گم و سلامتی و شادی و بهترین آرزو ها را براشون دارم......



کلام وگفته توانایی بیان احساسم نیست ولی با تمام احساسم برای شوهرم به سادترین کلام می گویم عزیزم روزت مبارک پاینده و سرافزار پیروز وسلامت شاد باشی .....و


نظرات 2 + ارسال نظر
مریم بانو شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:30 ق.ظ http://mysweethome.mihanblog.com

سلام دوست جون
من همش 3روز نبودم چقده مطلب باحال گذاشتی
همه رو با دقت باید بخونم و نظرمو بگم
راستی
عیییییییییید شما مبارک
روز پدر به بابای مهربونتون و روز مرد به همسری محترم مبارک باشه

سلام عید میلاد برشما هم مبارک باشه

مریم بانو شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:23 ب.ظ http://mysweethome.mihanblog.com

یه سوال!
این دوستتون مریم خانم همدانی هم دقیقن همین پست رو برای تبریک روز پدر گذاشته با توجه به شباهت اسمی گفتم نکنه دوتا صفحه مال خودتونه!؟
من ک گیج شدم

سلام ایشون دوست خوب من هستن این پست را لینک کردن ....نه چرا گیج بشی مریم بانو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد