روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

شال گردن زیبای بهاره

سلام دوستان و هنرمندان دوستدار قلاب بافی


می دونم تابستونه و شال گردن کارایی نداره ولی می تونید برای پاییز وزمستون وحتی بهار از این مدل بافت وشال گردن استفاده کنید و در جمع بهترین باشید.....


این نمونه بافتش هست ببینید......




نقشه و توضیحات بافت در ادامه مطلب......
 


در این نقشه بافت هر ردیف موتیف و روش اتصال آمده است...

توضیح اینکه این مدل قلاب بافی را میشه برای لباس یا دامن هم استفاده کرد میشه افقی یا عمودی هم بافتش ....

این مدل به صورت موتیف های ردیفی هست که می تونید به اندازه دلخواه ادامش بدید......

سوالی بود حتما بپرسید هستم .....

نظرات 13 + ارسال نظر
مریم بانو یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:58 ق.ظ http://mysweethome.mihanblog.com

وااااااااااااااااااااااااااای خیعععععععععععععععلی معرکس
حتمن میگم مامانی ام برام ببافدش یا اینکه یادم بده خودم ببافمش چون من نقشه خوانیم زیاد خوب نیس ولی اگه یکی دو بار یه چیزو جلوم انجام بدن زودی یاد میگیرم

بله خیلی زیباست من که خییییییییییییییییییییلی دوستش دارم .....

پیام مشاوره یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:48 ب.ظ http://www.payammoshavereh.blogfa.com/

سلام مریم جان خیلی زیبا ست ممنون

سلام ممنونم مشاور جان

نازنین یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:48 ب.ظ http://injured73.blogfa.com/

سلام مریم جون
هیچ ایمیلی ازتو هم نرسیده:(
فک کنم یاهو قاطی کرده

سلام نازنین جان نمی دونم چی شده سابقه نداشته من دوباره می فرستم بگو رسید یانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الناز سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:20 ب.ظ http://agen.persianblog.ir/

سلام عزیزم . ممنون که به وبلاگم اومدی . بنظر من این بافتی که شما بافتین خیلی سخت تره .. .

سلام ممنونم این کار من نیست ولی من بافتم خیلی هم سخت نیست ...
البته نمی دونم!!!!!!!!!!!!

زهره چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:16 ق.ظ http://honarman92.blogfa.com/

سلام مریم جون خیلی خوشکله مرسی

ممنون زهره جون

.... سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:48 ب.ظ http://www.shabesherema.blogfa.com

سلام.
لطفا بیش تر توضیح بدید تا نقشه.
برای افراد مبتدی مثل من که نمی تونند نقشه بخونند توضیح لازمه.
با این حال سعی می کنم یاد بگیرم و ببافمش
خیلی قشنگه.حتما به وبلاگ من سر بزنید.

سلام باشه توی پست های بعدی سعی می کنم توضیح هم بدهم

..... پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:34 ب.ظ http://www.shabesherema.blogfa.com

سلام.ببخشید موتیف ها رو چه طور بهم وصل می کتید؟

سلام.....موتیف ها در این مدل ردیفی هستند یعنی هر موتیف یک رشته خواهد شد که به اندازه دلخواه شما می تونه بلند یا کوتاه باشه ..
در حین بافت موتیف دوم از محل فلش هایدو طرفه روی نقشه بافت اتصال انجام بدید و موتیف ها را به هم وصل کنید.....

مهسا یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:56 ب.ظ http://dokhtarkocholomfy.blogfa.com

سلام میشه بگی کد صفحه بندی وبلاگتو از کجا گرفتی با توی گوگل چی نوشتی که کد رو آورد؟

سلام مهسا جون مربوط به قالب وبلاگه

ریحان بانوو سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:16 ب.ظ

چقد خوشکلههههه, من بلدم بافتنی ببافم ولی اصن متوجه نقشه این نمیشم

سلام ریحان بانو جون
خیلی سادس ....از پایین تصویر که نگاه کنید ....
دایره پایین را شروع کن به بافتدر رج دوم اتصال بر قرار نکن وبرگرد..رج سوم و چهارم هم همین طور بعد در رج پنجم اتصال را ایجاد کن وهمین اتصال میشه شروع نیم دایره بعدی ....ایدوارم توضیحات مفید باشه

فرزانه چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:56 ب.ظ

عزیزم من خیلی قلاب بافی کردم اما تا حالا بلوز نبافتم میتونی کمکم کنی که با این طرح بلوز ببافم؟ من توی انتخاب طرحا خیلی سخت گیرم تورو خدا کمکم کن!!! واقعا طرحاتون معرکه اس . چن تا از کاراتونون تاحالا بافتم . ممنونم

سلام فرزانه جون
خوشحالم که مطالب و طرح هارا دوست داشتی. اگه بخواهید این طرح را برای بلوز استفاده کنید می تونی ولی برای اولین بار کمی سخت میشه مگه اینکه مثل یک مستطیل ببافی بعد مثل مدل خفاشی ها حلقه آستین را دوخت بزنی .....

مریم دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:15 ب.ظ

خسته نباشی خانمی خداروشکر یه سایت پیدا کردم که مطالبش بدر به خوره .ممنونم موفق باشی عزیز

سلام ممنونم

زهرا چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:29 ب.ظ

مرسی :خیلی قشنگه کاش می شدتوضیح رج به رجوش میگفتین

سلام نقشه آموزش گویاست اگه جای خاصی مشکل داشتی بفرما توضیح بیشتر بدم

مبینا شنبه 15 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:27 ب.ظ

سلام کارو امتحانی بافتم نمی دونم چرا نیم دایره ها مثل مال شما صاف و کنار هم نمیشه و یه حالت چروک و روهم روهم میشه و کار تخت نیست ایا با اتو درست میشه ؟

سلام اگه خیلی چروکه احتمالا با یک اندازه کشش نخ بافت را انجام ندادید ولی مشکل و چروک کم با اتو قابل رفع هست
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد