روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

آموزش بافت خانواده اردک ها.....

سلام دوستان


یک مدت پیش یک پست داشتم که عروسک های بافتنی یک خانواده اردکی را نمایش دادم .....



یادتون اومد......

خیلی از دوستان آموزش بافت را خواسته بودن من هم این آموزش را براشون آماده کردم ....

اگه شما هم دوست دارید این آموزش را ببینید ادامه مطلب را کلیک کنید لطفا......


این پستها را هم ببینید.....

جوجه های من


نمونه کارهای خودم

 

 تا یادم نرفته بگم آموزش را "هنرکده بافتنی آرامش "گرفتم دوست داشتید برای دیدن بقیه آموزشها ...سر بزنید...







موفق باشید.....

نظرات 6 + ارسال نظر
ٮــﮩـﮱـل.. چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:10 ب.ظ http://titbit.blogsky.com

أحسن به شما دختر خانوم با سلیقه و خوش ذوق..

یعنی جوون خودم، شما مریم خانوم.. جزء همون دخترایی هستین که از قدیم ندیم آ همیشه توو گوشمون خوندن: [دختره از هر انگشتش یه هنر میباره] آره والله

دست و پنجه ت درد نکنه دختر خوش سلیقه و ناز

سلام ....انقده نگو دختر ...حس می کنم خیلی بچم ....بابا جون دیگه مامانی شدم....

آتی هنر تزیین چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:30 ب.ظ http://honaretazeen.blogfa.com

امام حسن(ع): بهترین نیکویی، اخلاق نیکو است. میلادش مبارک
[گل]

سلام میلاد امام حسن برشما هم مبارک

مریم بانو چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:36 ب.ظ http://mysweethome.mihanblog.com

اردک های نوستالژ کننده ی من .................

سلام .....آره یادش بخیر

بچه ی بابا م پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:51 ب.ظ

ببخشید ادا مه مطلبتون رو نمی بی نم

سلام خوش آمدید ....پست ایرادی نداره ....لطفا دوباره امتحان کنید

زهرا چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:30 ب.ظ

سلام این که توی تخمه منم بافتم فقط چشماشو آماده خریدم

سلام چه جالب بله اون طوری زیبا تر میشه

هنگامه یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:22 ب.ظ http://mysweethome.blogfa.com/

مریم جون دستت درد نکنه من عاشق جوجه هات شدم یک سوال دیگه هم دارم پارچه نمدی را از کجا می شه تهیه کرد یک دنیا ممنون

سلام هنگامه جان ممنون از دلگرمی شما...من نتونستم پارچه نمدی پیدا کنم ولی از جایگزینی مقرون به صرفه استفاده می کنم ...حوله آشپزخونه که رول هست و یکبار مصرف عالیه برای عروسک سازی
موفق باشی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد