روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

پاسخ مسابقه حدس جنس دستبند!!!!!!!!

سلام دوستان خوبم که دوستدار مسابقه هستید.....

فاصله بین پرسش تا پاسخ که خیلی طولانی نشد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حالا رسیدیم به پاسخ مسابقه شماره 2 :حدس جنس دستبند.....

اول بریم سراغ برنده  :پاسخ درست از طرف دوستان عزیز...."مریم جون "..."مریم بانو"....."نازدونه گلی" و "زهرا جون" فرستاده شده است....و از بین اونها جایزه تقدیم میشه به...........................................................


     

نازدونه ی گل      و    زهرا جون

و صد البته که پاسخ درست  تزیین بوسیله پوست تخم مرغ هست ........

آفرین به حدس ها و نظراتتون وووووووووووووووووو ممنونم از این همه لطف که به من و وبلاگم دارید ............

راستی هیچکس نگفته دوست داره جایزه چی باشه چراااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نازدونه جون من هیچ آدرسی ازت ندارم چطوری جایزه ات را بفرستم خانمی......


دوست داشتید آموزش تصویری را در ادامه مطلب می تونید ببینید...... 

 تصاویر نشون میده که از پوست های شسته شده تخم مرغ چطوری یک روکش زیبا وجذاب برای تیکه های برش خورده چوب درست میشه وبا چسب و رنگ و روغن جلا براق وزیبا میشه که به سختی بشه تشخیص داد جنسش چیه ببینید.....


                                                              

                                                             

  

                                              

                                                               

  


ساده بود مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

موفق باشید

منتظر مسابقات بعدی هم باشید.....................


                                  

                                                              

                                                               

نظرات 13 + ارسال نظر
@زهرا@ چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:18 ب.ظ http://zahra-sa.blogfa.com

به به میبینم که بعده کلی انتظار جواب مسابقه رو گذاشتی مریم جون...و میبینم که منم برنده شدم!آره دیگه خوده منم نه؟!!!زهرای دیگه ای که نبووود؟؟!!!
ممنون ...

سلام زهرا جون بله خودتی هنرمند ....جایزه شما را فرستادم توی وبلاگت در نظرات

خرید وبمانی چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:18 ب.ظ

سلام
وبلاگ خوبی دارین.
خواستی تبادل لینک کنی خبرم کنم.

عنوان: خرید وبمانی
لینک: http://www.PersianXchange.ir/

مریم بانو چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:34 ب.ظ http://mysweethome.mihanblog.com

بلاخره جواب معلوم شد!
من بین پوست تخم مرغ و کاشی شک داشتم که عاقبت اونی که احتمال کمتر میدادم شد!!!!
آموزش هم بسیار مفید و کاربردیه ولی موادی که استفاده شده فکر نمیکنم به سادگی گیر بیاد
برای همینه که اصصصصصلن نمیشد 100% گفت که چیه!

.... چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:08 ب.ظ http://www.shabesherema.blogfa.com

سلام.پست جدید گذاشتم.لطفا سر بزنید.

سلام آمدم

نرگس چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:44 ب.ظ

وای ممنون که آموزشش رو هم گذاشتی!

سلام خواهش می کنم

رزا پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:50 ب.ظ http://rozajoon.blogfa.com

من هیچ وقت برنده نمیشم.دیگه هم توی مسابقه شرکت نمیکنم

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآخی زرا گلی ...............

مینا پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:12 ب.ظ

هفته قبل از فروشگاه رفاه خرید کردم و به توصیه خانمی که در راهروهای میان قفسه ها قدم می زد و تبلیغ لازانیای نیمه آماده زرماکارون رو می کرد در قرعه کشی شرکت کردم و اسم پسرم رو روی کارت قرعه کشی نوشتم . اصلا هم فکر نمیکردم موضوع جدی باشه. چون به اینجور تبلیغات و جوایز خیلی بدبینم!! خلاصه بعد از دو روز باهام تماس گرفتن که برنده شده ید و یک مینی سرخ کن پارس خزر هم به پسرمون جایزه دادند. غرض از اینهمه صحبت اینه که توی وبلاکتون میایم و از مطالب بسیار جالبش استفاده می کنیم و بعد هم مسابقه می ذارید البته من این جا دیگه در این مسابقه شرکت نکردم اما باز باورم نشد که شما جایزه هم میدین . اما ظاهرا دیگه باید بدبینی هارو کنار بذارم و دیگه خوش بین باشم. هنوز آدمای مثبت توی دنیا هست. موفق باشید.

سلام مینا جون خوش شانس ....شما با بدبینی جایزه بردی اونم سرخ کن ما با خوش بینی تمام هیچی نمی بریم .... مبارکتون باشه

@زهرا@ پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:15 ب.ظ

ممنونم مریم جون بابت جایزه ی خوبت...

سلام زهرا جون خواهش دارم خانمی

نازدونه جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:33 ق.ظ

دوست عزیز اول ممنون از سایت مفیدت
دوم اینکه خیلی خوشحال شدم خیلییییییییییییییییییییییییییی
تو این روزا واقعا به این شادی نیاز داشتم
دوست عزیز یه دنیا ممنون
پاینده باشی

سلام .....نازدونه جون جایزت ارسال شد.....

art-color جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:07 ب.ظ http://www.art-color.blogfa.com

سلام دوست عزیز.نماز و روزه ی شما قبول باشه انشاءالله.
به مناسبت برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در مشهد مقدس شما دوست عزیز رو به دیدن گزارش من درمورد کارهای هنری این نمایشگاه دعوت میکنم.
لطفا نظر زیباتون رو درمورد این گزارش مطرح کنید.
بی صبرانه منتظر حضورت گرم شما دوست هنرمندم هستم .
با تشکر از لطف همیشگیتون.[گل].

سلام ...قبول باشه طاعات وعبادات شما هم....باشه آمدم

رزا شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:24 ب.ظ http://rozajoon.blogfa.com

میتونم بپرسم جایزه چی بود؟ و راستی من شمارو لینک کردم شما هم منو لینک کنین با اسم وبم تازه آپ هم هستم بیاین یه سری بزنین

سلام رزا جون جایزه آدرس سایت آموزشی بود نظرت چیه؟؟؟؟؟

یلدا دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:47 ب.ظ

حالا جایزشون چیه؟

یلدا جون خیلی سخت نگیر جایزه هم یه جورایی مجازیه دیگه
انتظار ماشین قشقایی که نداری خانمی

kiana جمعه 8 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:00 ب.ظ http://bamanbash2002.blogfa.com

فکر کنم کاشیه چون من از این ها دارم میشه جواب رو به ایمیلم اارسال کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد