روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

کیسه خواب تبلت

سلام دوستان


خلاقیت از خودم در وووووووووووکردم و برای تبلت یک نفر عزیز ، کیسه خواب دوختم ببینید.....




این هم از نمایی دیگر



آموزش و توضیحات در ادامه مطلب.....

 

عروسک نمدی.......

برای الگو باید از اندازه و شکل تبلت خودتون  استفاده کنید ....

 

با این توضیح که ..حتما اضافه دوخت  بگذارید

و برای لایه پشت کار بلندای کیف + اندازه بلندی دلخواه در کیسه خواب باید اندازه گیری شود....


بازم من از حوله آشپزخونه استفاده کردم .....شما می تونید از پارچه ضخیم و یا نمد عروسک سازی استفاده کنید.


تزیینات دلخواه هست .....ولی انشاالله در پست های بعدی گل تزیینی را هم آموزش می دهم.


دو لایه پشت و روی کیف را روی هم قرار داده با استفاده از دندان موشی یا هر دوخت تزیینی دیگه یا حتی با استفاده از چسب دو لایه را به هم متصل کنید و بعد روی کار را تزیین کنید....


خییییییییییییییلی ساده وخیییییییییییییییلی خوشگل وخییییییییییییلی کار آمده باور ندارید امتحان کنید......



نظرات 11 + ارسال نظر
نرگس سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:14 ب.ظ

خیلی ممنون ایده ی خوبی بود!

سلام قابلی نداره نرگس جون

مریم بانو سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:56 ب.ظ http://mysweethome.mihanblog.com

چ فکر باحال و زیبایی!!!
همین کارو آدم میتونه با چرم هم انجام بده که عین کیف های آماده بیرون بشه ولی دیگه زیبایی کار شما رو نداره و شاد نیست

سلام بله همین طوره بانو جان

behzad سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:23 ب.ظ http://shadmehr-music31.blogsky.com

سلام خسته نباشید من شما رو به دیدن وبلاگ خودم دعوت میکنم اومیدوارم خوشتون بیاد خوشحال میشم نظر زیبای خوتون رو برام بگذارید http://shadmehr-music31.blogsky.com

سلام آقا بهزاد
چشم حتما

فاطمه چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:54 ب.ظ http://fateme.91.loxblog.com

سلام عزیزم . حوله ای که استفاده کردی جنسش چیه ...دیگه اینکه من قلاب بافیو خیلی دوس دارم ...چطوری باید یاد بگیرم ...هیچی بلد نیستم ...

سلام جنسش حوله یکبار مصرف آشپزخونه که به صورت رولی توی بازار موجوده.....

art-color جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:13 ب.ظ http://www.art-color.blogfa.com

سلام عزیزم.
خیلی ممنون.ایده خیلی جالبی بود.
متشکرم ازت.
موفق باشی.ملتمس دعای خیر

سلام خواهش دارم
به اجابت انشاالله

دلمشغولی های یک مامان(آفتاب) شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:00 ق.ظ http://aftab92.mihanblog.com

سلام عزیزم
خوش به حال اون یک نفر عزیز!!!
خیلی باسلیقه و تمیز کار کردی گلم

سلام.... آره..... واقعاااااااااااااااااا ....ممنونم هنرمند

صادق ازبوشهر چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:30 ب.ظ http://www.lionelmessi1800.com

سلام من صادق ازبوشهرکازتوخیلی دوست داشتم ممنون ازسایت خوبتون وکاری که انجام دادین

سلام ممنونم
چرا وبلاگتون پیدا نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یه پسره که به کاردستی علاقه داره بر خلاف بقیه پسرای بی ذوق یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:00 ب.ظ

اگه میشه دوخت دندان خرگوشی رو آموزش بده بای!!

دندان موشی یا خرگوشی؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

هدی جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:39 ب.ظ

اخه کسیکه ی ععالم پول داده واسه تبلت بازم پول داره ی کیف قشنگ تر بخره قربونت

سلام هدی جون قبول... ولی هنر خودت یه چیز دیگه هست و اینکه به یه بهترین دوست داشتنی بگی که (شده بایه کاردستی کوچیک )دوستش داری.... این چیزا رو با هیچ پولی نمیشه خرید باور کن نمیشه خرید....

پری دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:11 ب.ظ

خیلی خیلی خلاقانه بود * ممنون

ووووووای راست میگی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ممنونم

مریم دوشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:10 ق.ظ

سلام ممنون از فکر زیاد و متفکرتون
میشه جلد «تبلت» بزارید و توضیحش حتی اگه خودتون درستش نکرده باشید ممنوون

سلام انشاالله اگه پیدا کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد