روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

گل نمدی!!!!!!!!!

سلام دوستان


قول آموزش این گل تزیینی را توی پست "کیسه خواب تبلت" دادم توی این پست قراره به قولم عمل کنم...گل را ببینید.....




 آموزش در ادامه مطلب....

 

من برای آماده سازی این گل در هر لایه از 6 گلبرگ استفاده کردم شما می تونید تعداد دلخواه گلبرگ استفاده کنید....


برای ساخت گل از نمد کاردستی استفاده کنید ....ویا مثل ابتکار من از حوله آشپزخونه استفاده کنید....


به تعداد لازم گلبرگ به شکل دایره ببرید ...اندازه گلبرگ بستگی به اندازه مورد نظر شما برای گل داره....


حالا مانند تصویر گلبرگها را برای آماده سازی گل آرایش دهید و با چسب به هم متصل کنید.....


ونمای کناری گل آماده شده.....




سوال بود حتما بپرسید نپرسید ناراحت میشم ............هاااااااااااااان


نظرات 5 + ارسال نظر
نرگس سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:12 ب.ظ

می شه واسه ی گل سر و تل هم استفاده کرد!

سلام نرگس جون بله چرا که نه !!!!

مریم چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:18 ق.ظ http://samavate.blogfa.com/

قشنگ بودن مری بابت اموزشت

سلام مریم جون خواهش دارم خانمی

شکوفه های معرفت چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:28 ب.ظ http://zbn92.blogfa.com/

معلومه هنرمندین منم مثل شمابودم ولی دیگه فرصت نمیکنم مشغلم خیلی زیاده ولی آفرین به شما

سلام هنرمند ممنونم که به من سر زدید سپاس

گیل پیشی دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:24 ب.ظ

ساده و جالب بود

faranak دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:51 ب.ظ http://yk,bftj/eeetgjg.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد