روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

یک بافت و هزار کارایی (بافت کروکودیل)

سلام و صد سلام به دوستان عزیز و دوستداران قلاب بافی... 

 

در این پست قراره یک بافت خوشگل قلاب بافی را براتون معرفی کنم ....بافت کروکدیل ...یا سوسماری که وقتی این مدل را ببافید در نهایت شبیه پوست کروکدیل میشه.... 

 

با این مدل خیلی چیزا میشه بافت و آماده کرد در این پست یک مجموعا از آنها را ببینید و البته بهم بگید تمایل دارید که کدوم نمونه (با اشاره به شما)را رج به رج براتون آموزش بدهم .... 

 

اولین و زیباترین کار یک آناناس خوشگل ومامانیه که هم میشه تزیین آشپزخونه شما باشه هم زیر قابلمه ای...   

آناناس قلاب بافی 

 

آموزش بافته ها را اینجا ببینید.....

پست شماره 1


لطفا بقیه مجموعه را در ادامه مطلب ببینید.... 

شماره 2   

 

شال گردن زیبای پاییزی

آموزش قلاب بافی 

 

شماره 3 

تزیین چکمه 

  

پترن قلاب بافی 

   

شماره4 

 

شال گردن بهاره

  

آموزش قلاب بافی

 

 

شماره5 

کوسن گرد تزیینی

  

 نمونه قلاب بافی

 

 

شماره 6 

هدبند  

 

 قلاب بافی

  

شماره7 

کیف سفید

 

 قلاب بافی

  

شماره8 

 

تـــــــــــل زیبا 

 

 قلاب بافی با الگو

 

 

شماره 9 

کیف دخترونه 

آموزش قلاب بافی 

  

شماره10 

شال گردن بهاره 

قلاب بافی 

 

شماره11 

کیف مجلسی 

 

قلاب بافی  

 

امیدوارم از این مجموعه خوشتون بیاد  

حالا بگید کدوم را بیشتر دوست دارید ......تا آموزشش را براتون آماده کنم..... 

 

منتظر پیامهاتون هستم ...... 

البته توی این فاصله آموزشها را هم آماده می کنم .... 

نظرات 25 + ارسال نظر
نرگس شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:42 ب.ظ

شماره ی 11(شال گردن بهاره)

مهشید شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:49 ب.ظ http://mahshidgoon.blogfa.com

سلام این بافتم خیلی قشنگ بود.میخواستم بپرسم:وقتی گردو پوس میکنی دستت سیاه میشه چی کار کنیم سیاه نششششه؟؟؟مرسی اگ ج بدی

سلام مهشید جون .....من در این موضوع تجربه ای ندارم

تارا شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:23 ب.ظ

سلام کاراتون خیلی خوشکله همشونو دوست دارم طرح سوسماری رو میشه برام اموزش بدین ولی من زیاد قلاب بافی بلد نیستم ساده اموزش بدین لطفا

سلام تارا جون باشه انشاالله ولی نگفتی کدومو بیشتر دوست داری؟؟

مریم شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:36 ب.ظ

سلام خیلی زیبا لطفا همه رایادبدهید مخصوصا کیف اخری . ممنون

سلام انشاالله حتما

دلمشغولی های یک مامان(آفتاب) یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:35 ق.ظ

سلام عزیزم
من عاشق این کیف خوشگل شدم

سلام آفتاب عزیز و مهربانم خوش آمدید قابل شما هنرمند بزرگوار را ندارد

زهره دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:55 ق.ظ http://honarman92.blogfa.com/

خیلی خوشکله من این بافت رو کار کردم تشریف بیارین ببینین تو وبم عکسش هست ولی این مجموعه رو دیدم خیلی خوشم اومد

سلام زهره جون خوش آمدید و ممنون از دعوتتون ..ای کاش لینکش را برام می فرستادی
یه سر میام خدمتتون

میهمان چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:18 ق.ظ

سلام لطفا آموزش کیف مجلسی رو بذارممنون از وبلاگت و طرح های زیبات

سلام مهمان عزیز و گرامی چشم انشاالله

نرگس چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:42 ب.ظ

کاشکی نقشه هم داشت.

نرگس جون نگران نباش در پستهای بعدی نقشه هم هست

سانیا شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:22 ب.ظ http://sania1.blogfa.com

سلام مریم جون
خیلی خوشگلن
همه اینا با قلاب بافین؟ من قلاب بافی خیلی بلد نیستم از روی نقشه هم که دیگه هیچی نمیفهمم
من کیف هاش را خیلی دوست داشتم

سلام سانیا جون بله همه قلاب بافی و با یک بافت انجام شده
لطفا بازم سر بزنید آموزشها را دارم آماده می کنم تصویری هم هست

می نا دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:05 ب.ظ http://maz69.blogfa.com

ممنون از آموزش کروکدیلی عالی بود:)
میشه لطف کنین کلاه و شال همرا با الگو برا کودکان بزارین؟
ممنون میشم.

سلام می نا جون ممنونم این دوتا لینک آدرس از وبلاگم هست که کلاه وشال گردن بافت خودم را با آموزش نمایش دادم ببین لطفا
لطفا بقیه کارهامو توی قسمت "نمونه کارهای خودم" مشاهده بفرمایید.

http://rozegarno.blogsky.com/1391/11/04/post-247/

http://rozegarno.blogsky.com/1391/09/16/post-192/

می نا سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:56 ب.ظ

ممنون کلاه فوتبالی رو دیده بودم
ولی شال شیر ُ نه.

سلام چطور بودن

می نا چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:27 ب.ظ

دنبال کلاه و شال شبیه همم.
یه طرح یا یه بافت

بچه گانه باشه یا برای بزرگسال مد نظرته .....
دخترانه یا پسرانه...
بگو شاید بتونم برات آماده کنم تا سرما نرسیده

ghasedak جمعه 5 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:36 ب.ظ http://sermeh.mihanblog.com/

سلام خوب هستید
این بافتنی خیلی زیبا شده

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:10 ب.ظ

عالیه آفرین به شما

سلام ممنونم

فاطمه جمعه 24 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:58 ب.ظ

میشه آموزش کیف مجلسی رو بذارید

سلام انشاالله

کوثر دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:22 ب.ظ http://http:/

سلام من کم وبیش بافتنی می کنم دنبال مدل جدید می گردم راستش بار اوله سایتتون رو می بینم واقعا به شما میگن هنرمند از بافت شماره ۲ خوشم اومده میشه بافت کروکودیل رو واضح توضیح بدین سخت توضیح ندین یه طوری که متوجه بشم اگه میشه ایمیل کنید. بهتره ، لطفا ،، ممنون میشم

سلام توضیحات را در این پست ها دادم ببینید لطفا
این هم آدرس
http://rozegarno.blogsky.com/category/cat-23

خانم گل پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:04 ق.ظ

کیف محلسی رو بذاز. چکمه رو هم اضافه کن. توضیح رو لطفا کامل بده با نقش نشون نده تصویر به تصویر بذار.مر30

نازی جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:44 ب.ظ

سلام ،میتونم بدون اغراق بگم عالیترین وبلاگی بود که درزمینه قلاب بافی دیدم،هم نفشه وهم توضیح،واقعا خسته نباشین

سلام لطف داری نازی جون

negin دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:36 ب.ظ http://www.chefnegin.com

عزیزم این اناناس رو برامون بگو

سلام آدرسها در پایان پست هست ولی بازم ببینید
http://rozegarno.blogsky.com/1392/06/20/post-476/%D8%A8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D8%B3%D9%88%D8%B3%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C

زهرا شنبه 28 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:35 ب.ظ

سلام، ممنون از لطفت، لطفاً شال شماره 2 رو بذارین

سلام انشاالله

فروغ یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:48 ب.ظ

بسیار بسیارررررررررررررررزیبا

dellaram چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:14 ق.ظ

salam aziam man ashegh ok kif kochike ke mishe toosh vasayel kochik gozasht be hamrahe hed o shalgardan bahari o kolan aashegh hamashon shodam.
azizam mishe dast band haye barik bezari tarh baft ba gholab ro??toro khoda kheyli baram moheme:(.
mamnonam babat veb zibat azizam.:-*

سلام دلارام جون حتما

مبینا شنبه 15 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 02:30 ب.ظ

سلام تازه با وبلاگ شما اشنا شدم ولی خیلی کاراتونو دوست دارم خیلی زیاد ... کیف اخری خیلی قشنگه در ضمن شال گردن موتیف عمودی را هم بسیار دوست دارم میشه بیشتر توضیح بدین ممنونم راستی بنده در حد نیمچه حرفه ای می بافم این کارم کاموا دستم نگرفتم شاید حین بافت بدونم چیکار کنم ولی از روی نقشه زیاد سر در نیاوردم کاراتونو خیلی می پسندم

سلام ممنون از دلگرمی شما

سارا پنج‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1393 ساعت 02:53 ق.ظ http://sara1368.blogfa

اگه اموزش اون انانسو بذاری ممنون میشم

سلام آموزش رج به رج و همچنین نقشه بافت در پست شماره 1 هست با همون روش می تونید ببافید موفق باشید

دخمل خوشمل جمعه 1 دی‌ماه سال 1396 ساعت 01:17 ب.ظ

سلام من شماره 1 آموزش آناناس را دوست داشتم ممنون میشم اگر آموزش بدید خیلی متشکرم از سایت خوبتون و خدانگهدارتون باشه

سلام انشاالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد