روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

نشانه گذار ....

سلام دوستان


این یه نشانه گذار خوشگل برای کتاب و یا دفتر بچه ها هست .....ببینید.....




این نشانه گذارها در 4 طرح به شکل گربه ..قورباغه..و پاندا هستند.


نشانه گذارهای زیبا با الگو


نشانه گذاری متفاوت


در ادامه مطلب آموزش و الگوها را ببینید.... 

 این از آموزش تصویری نشانه گذار .....




واین هم الگوهای کار


موفق باشید و همیشه کتابخوان


نظرات 6 + ارسال نظر
مریم شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:46 ب.ظ http://pesmalefingili.blogfa.com

سلام عزیزم

من چند ایده برای یادبود عروسی میخوام..
کمکم کنی ممنون میشم..

سلام مریم جون منظور از یادبود عروسی چیه دقیقا

گیل پیشی یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:37 ب.ظ

چه ایده ی جالبی

فریسا دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:29 ق.ظ http://farisaa.blogfa.com

زرد است که لبریز حقایق شده است
تلخ است که با درد موافق شده است
شاعر نشدی وگرنه می فهمیدی
پاییز بهاری است که عاشق شده است.

سلام فریسا جون پاییز خوبی داشته باشی

بهار دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:48 ق.ظ

سلام مریم خانومی
من اولین باره که وبلاگ شمارو میبینم واااااااای چقدر پر محتوا و مفید هست من خییییلی استفاده کردم و لذت بردم.براتون آرزوی موفقیت دارم و ممنونم از آموزشهای خوبتون

سلام بهار جون خوشحالم که خوشتون اومده بازم به من سر بزن خانمی

lمامان ایمان جون شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:01 ب.ظ http://imantala.niniweblog.com

سلام عزیزم , چه وبلاگ باحال و زیبایی داری
اگه اجازه بدی لینکت میکنم.

سلام مامان جون افتخار میدهید

ریحانه جمعه 20 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 07:29 ب.ظ

من چند مدل این رو درستکردم خیلی خوشگل مرسی وبلاگتم حرف نداره

سلام ممنون از نظرتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد