روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

نقاشی دستی !!!!!!

سلام دوستان

بخصوص مامانهای بچه های کوچولو موچولو......


اگه دوست دارید از کوچولوهای گلتون یک یادگاری خوشگل برای بزرگی شون درست کنید تا یاد آور دستهای کوچولو و نازنینشون باشه و همچنین دوست دارید تا بچه ها را یک مدت طولانی با یه بازی فوق العاده زیبا و جذاب سرگرم کنید و یک آموزش بسیار عالی بهشون بدید ....این پست را ببینید ...


تصمیم داریم با هم این نقاشی و یک نمونه جذاب دیگه را با هم ترسیم کنیم....



در ادامه مطلب آموزش ترسیم این نقاشی به صورت تصویری آمده ببینید.....


آموزش نقاشی مرحله ای حیوانات


آموزش وبازی از همین نوع


آموزش نقاشی ساده

 اول جوجه تیغی خوشگل با استفاده از دست و رنگ آمیزی دست.....



دیدید چه ساده و زیباست..

حالا بریم سراغ یک حلزون ناز نازی

این حلزون با استفاده از نقش دست آماده میشه ببینید....




نظرات 4 + ارسال نظر
الی سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:37 ق.ظ http://dokhtarake88.blogfa.com

ممنون عزیزم خیلی به دردم خورد به خاطر دختر کوچولوم که نمیدونستم چطور باهاش بازی کنم وسرگرمش کنم.

سلام الی جون خوشحالم که مورد توجه واقع شده

دوست سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:05 ب.ظ http://www.amoozeshgah2.blogfa.com

سلام مریم جون
این پست برا من عاااااالی بود أزت ممنونم

سلام خواهش دوست جون

نسرین دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:46 ق.ظ

سلام مریم خانم عزیز
خیلی قشنگ و زیباست و اموزش رو خیلی ساده کردی
من روم نمیشه بگم چند سالمهاما خیلی به نقاشی علاقه دارم و از همین نمونه نقاشی بچه ها برای خودم تمرین کردم
کاش میشد که اموزش نقاشی براى بزرگ سال هم میذاشتین
و اموزش از هنرهای دیگری که دارید،
من مدت دو سال و نیم است که ویلچرنشین شدم و خیلی سپاسگزار میشوم ( من و امثال من) که پای بیرون رفتن رو نداریم هنری رو یاد بکیریم و دعا به جان شما بکنیم، اجرتان با خداى یگانه

سلام نسرین جون
خوشحالم که همراه این وبلاگ شدید ....توی این صفحه همه چی هست موضوعات را ببین لطفا ..
بازم اگه چیز جدید دیدم حتما میارم برای نمایش منتظر نظرات سازنده ات هستم

مهناز دوشنبه 22 دی‌ماه سال 1393 ساعت 07:26 ب.ظ

سلام دوستم.عالی بود تمامی مطالبت من که حسابی لذت بردم .عاشق کارای هنریم گرچه خانوادم مخالفن ولی عاشقشم.امیدوارم سلامت باشی .کاش جایی بود اونایی که به هنر علاقه دارن دور هم جمع میشدن هم لذت میبردن وهم کسب درامد میکردن .بازم ممنون از زحماتت.خسته نباشی

سلام دوست عزیز خوشحالم که مطالب وبلاگ مورد توجه شما قرار گرفته ....توی اینترنت می تونیددست سازه ها ، اطلاعات و آموزش هاتون را به اشتراک بگذارید و یا حتی به فروش برسونید کمی سرچ بزنید روش کار را می تونید یاد بگیرید.... موفق و سربلند باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد