روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

تشکر و تذکر!!!!

سلام دوستان

در این پست از تمام دوستانی که برای من پیام و نظر میگذارند تشکر می کنم وسپاس گزاری خودم را اعلام می کنم ....

و اینکه یک نکته کوچیک هست که دوستانی توی قسمت پیغام هاو نظرات خصوصی، سوال یا صحبت خودرا، مطرح می کنند و من امکان ارسال ایمیل برای همه یا پاسخگویی به صورتی که جوابشون را دریافت کنند ندارم ....

پس لطفا در قسمت نظرات هر پست ...سوال یا صحبت خود را مطرح کنید یا بتونم پاسخگو باشم

با تشکر فراوان

مدیریت وبلاگ مریم

نظرات 4 + ارسال نظر
رها دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:32 ق.ظ http://asemooni1368.mihanblog.com/

سلام خوبی؟
دوست دارم بیایی با هم تبادل لینک کنیم تا هم بازدید کننده وبت بره بالا هم من بازم بتونم بهت سر بزنم میدونی چرا ؟چون اگه وبت را ثبت کنی من آدرس وبلاگت را دارم در ضمن من هر روز به دوستام سر میزنم منتظرت هستم

سعیده چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:08 ق.ظ

وبلاگت عالیه لذت بردم مخصوصا قلاب بافی ها حرف ندارن مرسی گلم

سلام سعیده جان ممنونم

مریم بانو چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:51 ب.ظ http://mysweethome.mihanblog.com

عرض ارادت بانو!
همیشه می خونمت
پایدار باشی

سلام ممنون بانو جون

مهسا چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:42 ق.ظ http://dokhtarkocholomfy.blogfa.com/

سلام

عزیزم تو رو خدا کد صفحه بندی تو بهم بده

سلام مهسا جون این صفحه بندی کار تازه ی بلوگ اسکای هست
و برای قالب هم توی قسمت دوستان اومده
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد