روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

تاپ دخترانه (قلاب بافی)

سلام دوستان


بازم قلاب بافی آوردم اونم یک تاپ زیبای دخترونه که یکی از دوستان خوبم "فاطمه جون "آموزشش را خواسته که برای دخترگلش ببافه حالا تصویر تاپ خوشگل را ببینید.....



آموزش بافت را در ادامه مطلب ببینید.....

 

 


ابتدا به اندازه دور سینه دختر گل مورد نظرتون زنجیره ببافید.


 و بافت را مثل تصویر ادامه بدید....



رمز زیبایی و مدل کار در اینجاست که باید قسمت کنگره شده بافت را برگردونید و بافت را ادامه بدید ....




دیدید چقققققققققدر آسون و زیبا میشه ..........


موفق باشید


سوالی بود بپرسید تا جواب بدهم انشاالله

نظرات 21 + ارسال نظر
کلاعاطفه ها دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:27 ب.ظ http://pbarmaki.blogfa.com

سلام خانمی و خسته نباشید
همکارگلم میشه بپرسم کدوم مدرسه شاغلیدوبیشتراز خودت بنویسی ؟آخه پروفایلت فعال نیست

سلام میام خدمتتون

زهره سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:33 ق.ظ http://honarman92.blogfa.com/

مرسی خانومی عالی بود

دلمشغولی های یک مامان(آفتاب) چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:57 ب.ظ http://aftab92.mihanblog.com

من با لباس مشکی تان خو گرفته ام
از طینت پلید خودم رو گرفته ام
با قایق شکسته ی اشک دو دیده ام
بر ساحل عزای تو پهلو گرفته ام
بهر غبار روبی فرش عزایتان
در این دوماه از مژه جارو گرفته ام
از صحن روضه های پراز عطر سیب تان
شکر خدا حسین کمی بو گرفته ام
هر سال مزد نوکریم آخر صفر
از دست سبز ضامن آهو گرفته ام
التماس دعا

سلام عزاداریهاتون مقبول انشاالله

لادن پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:10 ق.ظ

سلام مریم جون کارهات خیلی قشنگه من قلاب بافی رو دوست دارم یه سوال دارم میشه یه پست راجب اندازگیری لباس برای قلاب بافی بگذاری من کمی از روی نقشه می فهمم اما درمورد لباس ها اصلا متوجه نمیشم اصلا نمی دونم از کجا شروع کنمممنون میشم راهنمایی کنید

سلام انشاالله

مینا یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:15 ب.ظ

سلام عزیزم.من در تهران هستم و خیلی دوست دارم کلاس قلاب بافی برم.آیا شما میتونید کمکم کنید؟

سلام متاسفم من تهران زندگی نمی کنم ......

صدیقه دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:37 ب.ظ http://honaremadaram.persianblog.ir/

بسیار عالی بود

سلام ممنونم

دلمشغولی های یک مامان(آفتاب) پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:43 ق.ظ http://aftab92.mihanblog.com

سلام مریم جون
دلم برای پستای قشنگت تنگ شده
امیدوارم سرگرم شادی و مشغله های قشنگ زندگی باشی و نه گرفتار و دلتنگ گلم

سلام ممنونم عزیزم لطف داری گلم

ghasedak پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:00 ق.ظ http://parchameslam.mihanblog.com/

سلام دوست گلم
چه لباس زیبایی

زینب یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:09 ب.ظ

سلام.خسته نباشید.خیلی مدل تاپی که گذاشتین قشنگه.من خیلی دوست دارم واسه دخترم ببافمش.ولی کاش یکم فکر ما مبتدی ها رو هم میکردین.حداقل یا نقشه رو میذاشتین یا یکم توضیح میدادینممنون میشم کمکم کنین

سلام زینب جون در ادامه مطلب آموزش تصویری بافت اومده کجاش برای شما مشکله شما توضیح بفرمایید تا بگم

زینب دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:38 ب.ظ

اگه ممکنه یه دونه از این کنگره ها رو برام توضیح بدین.

باشه چون دوستداران زیاده به پست اضافش می کنم انشاالله

زینب دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:42 ب.ظ

سلام.مریم جون اگه میتونین برام توضیح بدی وقتی یه لباس تموم میشه مثلا یا جلو بازه یا پشت باز.چطوری میشه جای دکمه براش باز کرد؟لباس قلاب بافی شده رو میگم.ببخشید من خیلی مبتدیم

سلام بستگی به بافت و مدل لباس داره ..البته گاهی میشه دکمه را از فواصل بافت رد کرد.

[ بدون نام ] دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:01 ب.ظ

سلام مریم جان میشه مراحل آموزش رو برام بفرستی

سلام باشه انشاالله

بماند چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:35 ب.ظ

حداقل بافت گلشو هم توضیح میدادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام دوست من همه توضیحات مال گلشه مهربان

یادداشتهای عالی چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:25 ب.ظ http://notelove20.blogfa.com

سلام خیلی قشنگن
خیلی وقت بود بیکار بودم دنبال یه هنر دست درد نکنه
به وبلاگ من سر بزن دوست داشتی لینکم کن مرسی

سلام حتما میام انشاالله

زهرا دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:09 ب.ظ

دست گلت درد نکنه

ریحان پنج‌شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:28 ب.ظ

سلام مریم جون.من تازه امروز از طریق گوگل با وبلاگت آشنا شدم.من عاشق قلاب بافی و بافتنی هستم.ولی فقط زنجیره و پایه بلند و پایه کوتاه رو بلدم.خیلی طرحای زیبایی میذاری.میشه توضیحاتی که میدی یکم واسه مبتدی هایی مثل من شفاف تر باشه؟من از نقشه ی بافت چیزی متوجه نمیشم.باید چیکارکنم؟مریم جون سی دی ویدئویی آموزش این باقتهای ناز رو میشه ازشما خرید؟
خسته نباشی و مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییی از ساخت این وب زیبات

سلام ریحان جان
خوشحالم که به وبلاگم سر زدی و خوشت اومده ....من CDآموزشی آماده نکردم و هیچ موردی برای فروش ندارم ولی سعی می کنم در آموزشهای بعدی توضیحات بیشتری بدهم که شما هم بتونید استفاده کنید پس منتظر آموزشهای بعدی باشید.

لیلی جمعه 27 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:51 ق.ظ

سلام لباس قشنگی گذاشتید اما فک نمیکنید کسی که تا این حد بلد باشه ببافه دیگه این نکته ی ظریف برگردوندنم ک گفتید بلده
آخه این چه توضیحیه با کولی ذوق و شوق اومدم یادش بگیرم از اومدنم پشیمونم کردین

سلام دوست عزیز
این بافت از ساده ترین بافتهای قلاب بافی هست و تنها نکته زیبایی و مدل بافت فقط همین برگرداندن بافت و ادامه رج هست

[ بدون نام ] شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:05 ق.ظ

سلام عزیزم ى خورده واضح تر توضیح میدادی بهتر بود دوتا تکه بافته شده رو گذاشتی، کسی که مبتدی از کجا بفهمه که چکار کردی نقشه نداره بزاری . خیلی دوست دارم لباسهای بچه گانه قلاب بافی روببافم ولی نمیدونم از کجا و چجورى ببافم خیلی عکس لباس دارم ولی نقشه بافتشو ندارم هر جام که اموزشی دادن همینجوریه
ممنون

سلا دوست نازنین
فکر کنم اگه نقشه داشت می گفتی چرا عکس نداره
اگه کمی سرچ کنی آموزشهای مورد علاقتون را پیدا می کنید موفق باشی

آورزو سه‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:16 ب.ظ http://banooonline.ir

سلام
مریم جون خسته نباشی واقها زحمت کشی با پستها آموزنده ات
با اجازه ات یکی از پستها را در سایتم گذاشتم لطفا این صفحه را ببین
http://banooonline.ir/?p=2069

مریم جون اگه لطفا کنی بانو آنلاین را به لینک دوستانت اضافه کنید خوشال خوام شد
ممنون و موفق باشی

سلام خواهش دارم بانو حتما انشاالله

معصومه چهارشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:59 ق.ظ

واسه این تاپ دخترونه سفید آبی قسمت بافت سفیدشم میشه توضیح کامل بدین.
ممنون میشم

سلام قسمت سفید بافت ساده از پایه کوتاه است
موفق باشید

زیبا شنبه 29 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 06:45 ب.ظ

سلام.
خسته نباشید.
من بلت نیستم این نیم دایره هارو ببافم.
هرچقدمیبافم فرق داره با این. میشه تعداد هر نوع بافت رو برام بنویسین؟

سلام
ابتدا باید بافت کنگره ها را انجام بدید بعد به رو تا کنید تا حالت مورد نظر را بگیرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد