روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

جشن تکلیف

سلام دوستان

با توجه به فرارسیدن ماه ربیع الاول و میلاد پیامبر خاتم (ص) برگزاری جشن های تکلیف توی مدارس شروع شده .....

این تصویر زیبا را ببینید لطفا......

البته من این تصویر را (دختر خانم زیبا با چادر نماز)از نت گرفتم و شخصی نیست فکر کنم مال فروشگاه چادر جشن تکلیف باشه که با اجازشون برداشتم .

حالا برسیم به خود تصویر و توضیحاتش:


این تصویر یه طرح لایه باز فتوشاپ بوده که من دانلود کردم و در یکی از لایه هاش عکس مورد نظرم را گذاشتم و تصویر نهایی را ذخیره کردم نمی گم کار خیلی آسونیه ولی اگه مقدمات فتوشاپ را بلد باشید می تونید این پس زمینه زیبا را برای عکس فرزند یا فرد مورد نظرتون آماده کنید ......

اگه دوست دارید این طرح را دانلود کنید اینجا کلیک بفرمایید

موفق باشید........

نظرات 3 + ارسال نظر
باران یکشنبه 7 دی‌ماه سال 1393 ساعت 05:52 ب.ظ

سلام.وخسته نباشیدبانو.تادوماه دیگه نینیم بدنیامیاد.بامیدخدا.من میخوام یه مدل شورت پیش بندیو واسش ببافم اما نیاز به آموزش رج به رج یه استاد دارم وبه کسی هم دسترسی ندارم.مدلشواینجا میذارم اگه ممکنه همین جا یادرقالب یه پست جداگانه واسم آموش رج به رجشوتوضیح بدین.جلو وپشت لباسو.وقتم کمه..ممنونتون میشم.
http://s6.uplod.ir/i/00495/8j8d8l9kgl5k.jpg

سلام باران جان چون من خیلی توی بافت لباس بچه حرفه ای نیستم پیشنهاد می کنم وبلاگ بافتنی های مامان اعظم را ببینید و از ایشون راهنمایی بگیرید ایشون استاد بافتنی هستن
این هم آدرس وبلاگ
http://baftanymamanazam.mihanblog.com/

chefnegin دوشنبه 8 دی‌ماه سال 1393 ساعت 07:48 ب.ظ http://www.chefnegin.com

ممنون عزیزم

سلام منم ممنون

باران دوشنبه 8 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:02 ب.ظ

سلام.ممنونم.قبلااونجا بودم.اما ایشون حالا حالاهاوقت ندارن.

سلام وای چه بد
دوست گلم باران جان من یه توضیح کو چولو مدهم اول اینکه ببخشید خودم اقدام نمی کنم چون این روزها فصل امتحاناته و من سرم شلوغه نمی رسم پس شما اول اینکه یه سرچی بزن اینترنت و اندازه های مورد نیاز برای یه بافت لباس نوزاد را پیدا کن دوم اینکه این مدل از یقه شروع به بافت میشه و بعد از کشباف یقه دونه اضافه میشه تا اندازه دور سینه و آستین هابدست بیاد بعد آستین ها جدا میشه و دور سینه ادامه بافت میشه تا شورت که بازم باید کم بشه تا شکل بگیره
حالا این توضیح را داشته باش اگه مشکلی بود بتونم حتماکمک می کنم
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد