روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

کفش دوزک

سلام دوستان

این کفشدوزک رو ببینید ......

کار مشترک من و عزیز دل مامان هست .....پس نظر یادتون نره


توضیح و آموزش در ادامه مطلب.......

 

این کاردستی مهارتی ساخته شده از

* یک طرح دل قهوه ای یا سیاه برای پایه کار ( تنه)

*یک طرح دل قرمز براق برای رویه که از وسط به دونیم شده البته با کمی برش زاویه دار در وسط کار ( بال ها)

*تعدادی دایره سیاه یا قهوه ای رنگ خالهای روی بال


*یه دایره زرد طراحی شده برای سر

*نوارهای زرد رنگ تا شده برای دست و پا ها


این کاردستی برای آموزش قرینه ها  و اشکال با قرینه خیلی مفیده البته کار با قیچی و در نهایت ساخت تزیین اتاق کودک هم از فواید این کاردستی زیباست


شاد باشید

نظرات 5 + ارسال نظر
نرگس شنبه 27 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:26 ب.ظ

عالی و بسیار زیبا ممنون

سلام نرگس جون ممنونم

مبینا دوشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 07:12 ب.ظ

خیلی قشنگ بود

elyas چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 12:09 ب.ظ http://aghoshegarm.blogfa.com

سلام دوست عزیز..
خیلی وب قشنگی دارین..
خیلی کاردستی های جذابی هم دارین..منکه خیلی بدردم خوردش.من دانشجویه تربیت معلم هستم
راستش استادمون گیر داده بود کاردستی درست کنیم مونده بودم چه خاکی تو سرم بریزم خخخ
بازم ممنون و خسته نباشی بابت مطالب قشنگتون..
راستی لینک شدین..اگه مایل بودین به وب منم سر بزنین.البته وب من مثل وب شما پر بار نیس..

سلام دوست مهربان خوش آمدید حتما میام وبتون ممنون از دعوتتون
موفق باشی

دادایی شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:22 ق.ظ

عالیه

ممنونم

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد