روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

انگور کریستال

سلام دوستان

با عرض پوزش از اینکه کمتر می تونم وبلاگ را به روز کنم ......

این هم ظرف انگوری که قولش را داده بودم ....

امیدوارم که خوشتون آمده باشه ....

منتظر کارهای جدید کریستالی من باشید   .........

نظرات 2 + ارسال نظر
شیرین چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 04:22 ب.ظ

وبلاگت عالیه عزیزم‌خیلی خوشم اومد،خدا قوت:*

سلام ممنونم

هنرمند پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1394 ساعت 04:05 ب.ظ http://www.honar94.blogfa.com

به سراغ من اگر می آیید
سخت و پیوسته بیایید
نهراسید از اندیشه تنهایی من
شیشه ای نازک نیست
که ز هر لرزش اشکی ترکی بردارد
صحنه خاطر تنهایی من
قطعه سنگی شده از درد هزاران اندوه در هراس از پاییز ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد