آموزش ساخت وبلاگ و مزایای وبلاگ نویسی

وبلاگ و مزایای وبلاگ نویسی

وبلاگ نویسی چیست؟ آیا وبلاگ نویسی در حال حاظر راه حلی برای برقراری ارتباط و نشر دانش خواهد بود؟

وبلاگ نویسی

 

در دنیای امروزی که همیشه از آن به عنوان عصر ارتباطات یاد می شود ، همه افراد به دنبال برقراری ارتباط با یکدیگر هستند. ارتباطات در حال حاظر دامنه وسیعی پیدا کرده و تکنولوژی و ابزار استفاده آن بسیار بروز و پیچیده شده است.

اینترنت در ارائه خدمات و برقراری ارتباطات در عصر کنونی، ابزارهای مختلف و امکانات متفاوتی را در اختیار کاربران علاقه مند قرار می دهد . یکی از این ابزارها را می توان از سرویس هایی برای برقراری ارتباط با مخاطبین نام برد.

 

وبلاگ‌ یکی از سرویس ها یا ابزار اینترنت جهت برقراری ارتباط با بازدیدکنندگان یا همان مخاطبین می باشد. وبلاگ‌ها به دلیل سهولت ساخت و استفاده ، رایگان بودن و همچنین زبان ساده‌ای که دارند مورد استفاده همه سنین و اقشار جامعه قرار خواهد گرفت.

  در ابتدای آغاز وبلاگ نویسـی ، عمدتا از این سرویس رایگان برای نوشتن خاطرات و اتفاق های روزمره استفاده شده است و با گذشت زمان در زمینه آموزش ، اخبار و ...  نیز مورد استفاده علاقمندان و مخاطبین قرار گرفت. اما از بین این همه وبلاگ  میتوان گفت بخش عمده ای از آنها شخصی و مربوط به داستان های زندگی اشخاص است.

 

‏در حال حاظر از آنجایی که وبلاگ در اینترنت نشر می یابد می توان از آن به عنوان یک  نشریه اینترنتی شخصی هم نام برد و حتی گاهی ‏میتوان پا را فراتر از این مرزها قرار داد و وبلاگ را یک رسانه اینترنتی معرفی کرد.‏

از آنجا که سرویس های وبلاگدهی بسیاری از امکانات شان را بصورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهند شما هیچ گونه دغدغه ای برای پرداخت هزینه استفاده از این خدمات را نخواهید داشت به جزء امکانات اضافه ای که بعضی از سرویس های وبلاگدهی با قیمت بسیار پایین عرضه میکنند و همچنین هزینه ای که برای اتصال به اینترنت میپردازید .البته باید به این مورد اشاره کرد که سرویس های وبلاگ دهی برای تامین هزینه های خود اقدام به درج آگهی در وبلاگ شما خواهند کرد.

 

اولین مرحله وبلاگ نویسی

 

اولین مرحله برای شروع هر کاری همیشه یک ایده بکر و موضوع جدید می باشد. ، برای وبلاگ نویسی بلافاصله بعد از ایده پردازی ‏نیاز به انتخاب یک اسم  برای وبلاگ داریم .‏ انتخاب اسم  وبلاگ که مرتبط با ایده و موضوع وبلاگ ما باشد یکی از مراحل بسیار مهم شروع کار وبلاگ نویسی است.

نام مناسب برای یک وبلاگ میبایست کوتاه و بدون کاراکتر های اضافی نظیر علامت منها - ، اعداد و غیره باشد. ‏در انتخاب سرویس دهنده نیز باید بسیار دقت کنید و از سرویس های وبلاگدهی معتبر استفاده نمایید تا در آینده با قطعی سرویس زحمات شما از بین نرود. بلاگفا ، پرشین بلاگ ، میهن بلاگ ، بلاگ اسکای رزبلاگ و رزسایت میتوانند گزینه های مناسب تری نسبت به سایر سرویس دهنده های وب باشند.

 


مقاله مرتبط : چگونه تولید محتوا کنیم؟


خوب همه می دانیم که برای داشتن یک وبلاگ موفق و پر بیننده باید محتوای ناب و بکری که موضوع آن بسیار عامه پسند و پرمخاطب باشد تولید کرد. همچنین بروز رسانی منظم در فواصل زمانی معین بسیار مهم می باشد.

 

مزایا و معایب وبلاگ نویسی چیست؟

آیا وبلاگ نویسی مفید است یا کاری بیهوده و هزینه بر است؟

اما چگونه ‌می‌توانیم محتوای یونیک و دسته اول تهیه کنیم و وبلاگی جذاب برای مخاطبین خود ارائه دهیم؟

 

در ادامه سعی خواهیم کرد به سوالات بالا به اختصار  پاسخ پاسخ دهیم.

عکس وبلاگ نویسی

 

 

مهمترین مزایای وبلاگ نویسی

 

1- وبلاگ نویسی باعث رشد و پیشرفت ما در نویسندگی و انتشار محتوا می‌شود.

وبلاگ  شاید همان رسانه ی اینترنتی باشد که ما برای نوشتن به دنبالش هستیم.‏ فضایی که می توانیم نوشته های خود را در آن منتشر کنیم و مخاطبان خود را بیابیم و با آنها در ارتباط باشیم. نویسندگی یکی از مهارت‌هایی است که بسیار مفید و کاربردی می‌باشد و در زندگی کاری و شخصی می‌تواند به میزان ‏قابل ‏توجهی مؤثر واقع گردد.‏ وقتی افکار و ایده های مان در رسانه ای همانند اینترنت ثبت شود، اعتبار پیدا میکند. هنگامی که در وبلاگ خود می نویسیم، در حقیقت در حال ثبت کردن افکار ‏و عقاید خود هستیم. لذت خوانده شدن نوشته هایمان توسط دیگران، ذهنی پویا تر را به همراه می آورد و انگیزه ای برای تولید محتوای جدید و منحصر به فرد می شود تا آن را در وبلاگ مان منتشر کنیم. وبلاگ نویسی بدون پرداخت هزینه و به سهولت باعث رشد و پیشرفت ما در تولید محتوا و نویسندگی خواهد شد.

نویسندگی وبلاگ

2- موهبت داستان پردازی و داستان نویسی با وبلاگ نویسی

 اولین مرحله که می توان به عنوان یک راه حل برای شروع هر کاری بعد از ایده پردازی و انتخاب موضوع در نظر گرفت تمرین و پشتکار است. در این حین نظرات مخاطبان شما نیز کمک شایانی به شما خواهند کرد. وقتی توانستید خود را به نویسندگی و تولید محتوای وبلاگ عادت دهید، دیگر زمان آن رسیده که به ویژگی ذاتی انسان، یعنی داستان پردازی و داستان نویسی روی بیاورید.

‏ می توان گفت داستان نویسی، یکی از زیرمجموعه های نویسندگی یا حتی جزئی ذاتی از نویسندگی محسوب می شود. در تعریف ما از داستان نویسی تنها بیان تفکرات، تجربیات، کارها و نتایج در قالبی به ‏یاد ماندنی و جذاب، نمود پیدا  میکند.

ذهن ما استاد رویاها و داستان پردازی ها است. هر روز ده ها داستان از حرف‌هایی که در اطرافمان می‌شنویم و چیزهایی می‌بینیم را سر هم می‌کند. نویسندگان حرفه‌ای از تأثیر شگفت‌انگیز قصه‌ها بر ذهن مخاطب خبر دارند. آن‌ها از این ابزار به عنوان کوتاه هترین راه برای ورود به ذهن و قلب مخاطب استفاده می کنند.

وبلاگ نویسان خوب داستان نویسان خوبی هستند. در واقع اگر تا به حال مطلبی از یک وبلاگ خوانده باشید که شما را به هیجان آورده باشد، احتمالا به ‏خاطر داستان خوب آن بوده است.‏ نویسنده داستان را تعریف می‌کند اما خواننده خودش را در قصه جستجو می‌کند. روایتگر داستان نویسنده است اما خواننده ناخودآگاه ترجیح می‌دهد نقشی از خودش در دل داستان پیدا کند.

 در کل یک نویسنده باید این مهم را بداند که داستان‌گویی نوعی هنر نویسندگی است. هنر ارتباط با مخاطب از طریق شخصیت‌پردازی برای خود و نوشته‌هایش می باشد.

 


مقاله مرتبط :  کسب درآمد از راه مترجمی و نویسندگی


داستان نویسی و وبلاگ نویسی

3-  توسعه فردی ، فکری، ارتباطی و تجاری با وبلاگ نویسی

در وبلاگ نویسی فرقی نمی کند که برای تجارت آنلاین یا حتی برای خودتان محتوا تولید کنید. در هر زمینه ای که وبلاگ نویسی میکنید، برای هرچه بهتر شدن مطالب شما ، باید مطالعه کنید. وبلاگ ‏نویسیِ مداوم به شما یاد خواهد داد که چگونه تحقیق و پژوهش کنید. چگونه موضوعات و مطالب مختلف رو مطالعه کنید، ایده ها و مطالب مهم را از مقالات مختلف جستجو و گرداوری نمایید و تمامی آنها را به صورت مکتوب در بیاورید و منتشر نمایید. با گذشت زمان شما یاد خواهید گرفت که باید به صورت مداوم درحال جمع آوری مطالب جدید و ایده های نو برای ‏مقالات بعدی وبلاگتان باشید.

برای بهتر شدن و بهتر نوشتن در زمینه علائق شخصی یا ‏حوزه کاری خود ، چیزهایی جدید یاد خواهید گرفت و نه تنها در حوزه کاری، بلکه در مباحث دیگر هم رشد خواید کرد. ‏وبلاگ نویسی نه تنها برای توسعه فردی و اجتماعی شما مفید می باشد بلکه در حوزه ی تجاری و حرفه‌ای شما نیز سودمند است.

توسعه فردی شامل تمامی فرآیندهایی خواهد بود که به صورت اکتسابی می آموزید و در طی این فرایندها میتوانید توانایی ها و قابلیت‌ های فردی خود را بهبود و یا افزایش دهید. همچنین خواهید آموخت، این قابلیت‌ ها در زندگی چه کاربردی خواهند داشت.

همانطور که عنوان شد ، مهارت های فردی ذاتی نیستند به همین خاطر به صورت اکتسابی می توان آنها را فراگرفت و گسترده تر کرد. یادگیری مهارت های مختلف در هر حوزه ای نه تنها در زندگی شخصی شما کمک بزرگی می کند بلکه در مسیر شغلی نیز فرد موفقی خواهید بود. افراد در تمام مراحل زندگی و حتی کسب و کار خود با این مهارت ها در ارتباط اند و تجربه شما به تدریج  در بکارگیری مهارت ها بالاتر می خواهد رفت.

با وبلاگ نویسی شما میتوانید مهارتهای فردی ، فکری، ارتباطی و کسب و کار خود را در قالب کلمات به اشتراک بگذارید.

توسعه قردی با وبلاگ نویسی

4- ایجاد کمپین مخاطبین و دنبال کننده ها برای ارتباط شخصی یا تجاری

هر محتوایی در وبلاگ برای عده ای از مخاطبین هدف ، تولید می شود و با گذشت زمان مخاطبین و دنبال کننده های شما بیشتر خواهد شد.

بعد از مدتی شما قادر خواهید بود تا گروهی از مخاطبین و طرفداران ‏وفادار خود را گردآوری کنید. مخاطبین شما ابتدا از طریق وبلاگ تان با شما ارتباط برقرار خواهند کرد و سپس ممکن است با یکدیگر نیز آشنا شوند و به تدریج کمپین شما شکل خواهد گرفت. چه چیزی برای یک نویسنده و ‏یک کسب و کار میتواند با ارزش تر از گروه  مخاطبین و طرفداران وفادار و بالقوه باشد؟ همین طرفداران شما هستند که شما را برند خواهند کرد و اسم شما و کسب و کارتان را بر سر زبان ها خواهند انداخت.

با ادامه مستمر وبلاگ نویسی و تلاش برای تبلیغ و ترویج مطالب وبلاگ تان، روابط ‏تجاری و دوستانه شما به شدت افزایش میابد و همین امر باعث بوجود آمدن فرصت‌های تازه و یادگیری چیزهای جدید میشود. شما در طول زمان یاد ‏خواهید گرفت چگونه باید روابط بهتر و موثرتری داشته باشید.

مخاطبین وبلاگ


مقاله مرتبط : کسب و کار اینترنتی یکی از بهترین راه های کسب درآمد


5- وبلاگ نویسی و کسب درآمد

دلایل بالا برای شروع وبلاگ نویسی کافی و هیجان انگیز بودند! کسب درآمد را هم میتوانیم به این لیست اضافه کنیم. با داشتن یک وبلاگ ‏پر بازدید میتوانید با راه های مختلفی کسب درآمد کنید. چه از طریق تبلیغات، ارائه خدمات، فروش واسطه ای و کالا و ....‏

مهم نیست که شما یک وبلاگ تجاری دارید که تولید محتوا در آن با هدف فروش و کسب درآمد  انجام می‌شود و یا یک وبلاگ نویس شخصی هستید که ‏درباره علایق و ‏زندگی خود و یا جامعه می‌نویسید.

امروزه با افزایش ضریب نفوذ اینترنت در بین مردم، مشاغل اینترنتی و کسب درآمد از طریق اینترنت رونق بیشتری پیدا کرده است. با توجه به  این که بازار فیزیکی هنوز در ایران به صورت سنتی و هم مدرن اداره میشود ، اما بازار اینترنتی توانسته است سهم بسیاری از این بازار را به سوی خود سوق دهد و استقبال مردم از محصولات و سرویس‌های اینترنتی نیز روز به روز در حال افزایش است. سرمایه گذاران ، شرکت های خصوصی ، دولتی و همه کسانی که به نحوی با این بازار آشنایی دارند تمایل زیادی برای سرمایه گذاری و ایجاد کسب وکار اینترنتی  دارند.

در کشورهای پیشرفته، وبلاگ نویسی به عنوان یک شغل کاملاً جا افتاده است و عدۀ زیادی از این طریق مشغول کسب درآمد هستند. در ‏ایران نیز، با ‏اینکه ماهیت وبلاگ و وبلاگنویسی هیچ وقت به جایگاهی که باید نرسید، اما عده‌ای توانستند از طریق وبلاگ نویسی کسب درآمد ‏کنند.

کسب درآمد از وبلاگ نویسی

 

سخن آخر

در پاسخ به سوالات اولیه که در ابتدای این مطلب مطرح شد میتوان به یک جمع بندی رسید که با توجه به همه مطالب گفته شده و قدیمی شدن وبلاگ نویسی با پیدیدار شدن شبکه های اجتماعی نوظهور از جمله توییترفیس بوک و در حال حاظر تلگرام، اینستاگرام، پینترست و .... ولی باز هم جای خالی وبلاگ نویسی و وبلاگ نویسان حس می شود . لیست بالا می توانست ادامه داشته باشد و تبدیل به لیستی بلند بالا شود. مواردی مانند بهبود و تقویت اعتماد به نفس، حس رضایتمندی، تقویت حافظه، شهرت و افتخار، هدایت شما به سمت زندگی بهتر، اصلاح سبک زندگی، عقاید و افکار شما، ایجاد فرصت‌های شغلی و غیره ‏را هم میتوان از مزایای وبلاگ نویسی خواند. امیدوارم حالا، دلایل کافی برای شروع وبلاگ نویسی را داشته باشید.‏

 


همچنین مطالعه نمایید معرفی کسب و کارهایی که بازار ایران را متحول کرده اند یا متحول می کنند


 

 

منبع: فراحرف

سوالات رایگان پیام نور

سوالات رایگان پیام نور

سایت سوالات رایگان پیام نور جهت ارائه خدمات کامل به دانشجویان دانشگاه پیام نور ، نمونه سوالات دانشگاه پیام نور را برای هر نیمسال تحصیلی به صورت رایگان در اختیار شما دانشجویان قرار خواهد داد.بانک جامع سوالات پیام نور، دانلود جدیدترین سوالات امتحانی دانشگاه پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی برای تمامی رشته‌های مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد.سوالات حسابداری پیام نور – سوالات رایگان حقوق – سوالات عمومی پیام نور

خدمات سایت نمونه سوالات دانشگاه پیام نور بر اساس موارد زیر می باشد

1 – نمونه سوالات کاردانی دانشگاه پیام نور ، نمونه سوالات کارشناسی دانشگاه پیام نور و  نمونه سوالات ارشد دانشگاه پیام نور از نیمسال اول 87-88 تا نیمسال اول و دوم  96 – 97 نمونه سوالات بر اساس رشته تحصیلی و کد درس می باشند در قسمت جستجو کد درس را وارد کنید تا سریعتر به فایل دسترسی داشته باشید

2 – مجموعه آزمونها و سوالات استخدامی برای دانلود و همچنین برای مطالعه آنلاین

3 – مجموعه سوالات مدرسه شامل اول ابتدایی  ، دوم ابتدایی  ، سوم ابتدایی  ، چهارم ابتدایی ، پنجم ابتدایی و ششم ابتدایی ، سال تحصیلی 96 – 97

نمونه سوالات امتحانی و آزمون درسهای آموش قرآن ، کار و فناوری ، تفکر و پژوهش ، ریاضی و ریاضیات تکمیلی ، علوم تجربی و تکمیی ، فارسی ، مطالعات اجتماعی ، نگارش فارسی

4 – آزمونهای راهنمایی شامل هفتم متوسطه اول  ، هشتم متوسطه اول  و نهم متوسطه اول –  نیمسال اول و دوم 96 – 97

پک نمونه سوال و مجموعه آمونهای تستی تشریحی با جواب و پاسخ آمادگی دفاعی ، فرهنگ و هنر ، کار و فناوری ، زبان انگلیسی ، زبان عربی ، دروس تلفیقی و ترکیبی

5 – پکیج نمونه سوال دبیرستان شامل دهم متوسطه دوم  ، یازدهم  و پیش دانشگاهی متوسطه دوم

سوالات اورجینال و پایان ترم درسهای عربی و زبان قرآن ، دین و زندگی ، هنر ، کارگاه کار آفرینی و تولید ، جغرافیای ایران ، شیمی ، فیزیک ، زیست شناسی ، هندسه ، اقتصاد ، منطق ، تاریخ ایران و جهان باستان ، ریاضی و آمار ، جامعه شناسی ، علوم و متون ادبی ، زبان آلمانی و فرانسه ، علوم زمین ، تاریخ شناسی ، فلسفه ، علوم اجتماعی ، فیزیک ریاضی ، هندسه تحلیلی و جبر خطی ، حساب دیفرانسیل و انتگرال ، ریاضیات گسسته با پاسخ تستی و تشریحی

6 – رشته های ادبیات و علوم انسانی ، ریاضی فیزیک و علوم تجربی

7 –   سوالات و آزمونهای اورجینال کنکور سراسری ، آزاد و آزمایشی سال 97

8 – پک آزمونهای اورجینال راهنمایی رانندگی و آیین نامه و کتاب راهنمایی رانندگی

9 –  بیش از ۷۰ درصد سوالات سایت رایگان می باشد

 

نمونه سوالات پیام نور با جواب ، منابع درسی پیام نور ، تاریخ امتحانات پیام نور و جزوات در سوالات رایگان پیام نور  قبولی خود را تضمین کنید

میهن داکیومنت آموزش بهترین راه جلوگیری از کلاهبرداری های اینترنتی

بهترین راه جلوگیری از کلاهبرداری های اینترنتی چیست؟

خرید و فروش و معاملات اینترنتی از سال های پیش در ایران شروع شده است و مانند سایر کشورهای جهان کلاهبرداران اینترنتی نیز برای کسب سود بیشتر وارد این کار شده اند.

کلاهبرداری اینترنتی به راحتی دامان ایرانی ها را گرفته است.بیشتر افراد دچار کلاهبرداری اینترنتی شده اند یا در ۶ ماه آینده دچار آن خواهند شد.

در ادامه ما به معرفی بهترین راه جلوگیری از کلاهبرداری اینترنتی خواهیم پرداخت، بخوانید تا طعمه ی کلاهبرداران نشوید.

 

چطور از شما کلاهبرداری میکنند؟

در همه ی روش های کلاهبرداری اینترنتی ابتدا اعتماد شما را جلب میکنند و افراد از روی سادگی یا عجله در کسب سود معامله ی اینترنتی سریع اعتماد میکنند و پس از آن شما به عنوان خریدار هزینه را برای فروشنده ی کلاهبردار واریز میکنید و اینجاست که یک کلاهبرداری صورت میپذیرد.

معمولا پس از پرداخت هزینه شما هیچ دسترسی فیزیکی و مجازی به فروشنده نخواهید داشت.

تلفن و خط تماس کلاهبردار اینترنتی خاموش میشود یا دیگر به شما پاسخ نمیدهد.

کلاهبرداران حرفه ای در صورت دریافت هزینه های بالا تا چندین ماه شما را با بهانه های قانع کننده معطل میکنند تا پول پرداختی شما در حساب بانکی آنها سود دریافت کند.

 

روش های مختلفی برای کلاهبرداری اینترنتی وجود دارد اما اساس همه ی آنها استفاده از روش هایی مانند روش های زیر است:

 

  • جلب اعتماد با گفتن دروغ های دوست داشتنی (این جنس یه دونه قبل از تحریما مونده، مشتری برای این جنس زیاده و به زور براتون نگه داشتم، از شخصیتت خوشم اومده میخوام بدمش به خودت، پول نیاز دارم وگرنه نمیفروختم و…)
  • استفاده از عدم آگاهی افراد نسبت به خطرات معاملات اینترنتی
  • دادن قیمت های نامتعارف و کمتر از واقع
  • ایجاد عجله و شتاب در معامله ( آقا نمیخری بدمش به مشتری بعدی، داداش یه مشتری اومده پول بیشتری هم میده، دوست نداری نخر ولی عمرا بتونی لنگه ی اینو پیدا کنی، بذار عکسسشو بدم ولی بعدش پولو بریز و…)
  • معرفی خود به عنوان افراد پولدار یا سرشناس و…
  • و بسیاری روش های دیگر
  •  

کجاها کلاهبرداری اینترنتی میکنند؟

تقریبا هرجا که با اینترنت به آن وصل شده اید و محصولی برای فروش دارند میتوانند کلاهبرداری اینترنتی انجام دهند. حتی گاهی سایت های بزرگ فروش نیز کلاهبرداری های بسیار ریز و دقیقی انجام میدهند (مثلا جنس تقلبی به جای اصل میفروشند و شما متوجه آن نمیشود مگر پس از یکماه دیگر…)

اما طبق آمار بیشترین کلاهبرداری ها در سایت دیوار انجام میشود که البته مقصر سایت دیوار نیست و مشکل از طرفین معامله است!

پس از آن سایت های مشابه دیوار ، کانال های تلگرامی، پیج های اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی قرار دارند و پس از آنها نیز سایت های فروشگاهی بدون مجوز و گاهی سایت های دارای مجوز نیز هستند.

 

پس از کلاهبرداری اینترنتی باید چکار کرد؟

بهتر است به پلیس فتا مراجعه کنید و یک شکایت تنظیم کنید. پلیس تلاش خود را خواهد کرد اما حقیقت این است که کلاهبرداران اینترنتی فکر همه چیز را کرده اند و ممکن است هیچوقت گیر نیافتند.

برای مثال طبق تحقیقات و تجربه ای افراد معلوم شده است که در بسترهایی مانند تلگرام در صورتی که فروشنده از روش های خاصی استفاده کند هیچ ردپایی از خود به جا نمیگذارد تا پلیس بتواند وی را پیدا کند.

به هرحال ما بهترین روش را در پایین این مطلب گفته ایم اما اگر از روشی که گفته ایم استفاده نمیکنید باید تا لحظه ی آخر منتظر یک کلاهبرداری باشید.

در بهترین شرایط چندین ماه پس از شکایت شما فرد کلاهبردار پیدا خواهد شد و احتمالا تا آن روز قیمت دلار نیز چند برابر میشود و پول شما ارزش قبل را نخواهد داشت.

 

چطور از کلاهبرداری اینترنتی جلوگیری کنیم؟

ما چند روش را در زیر بازگو کرده ایم اما توجه داشته باشید که کلاهبرداری اینترنتی ممکن است توسط خریدار نیز صورت بگیرد! پس روش مطمئن تر را انتخاب کنید تا هر دو طرف معامله در فضای مناسبی یک معامله ی منصفانه و ایمن را انجام دهند.

  • از سایت های معتبری خرید کنید عدم کلاهبرداری آنها ثابت شده باشد. (البته میتوانید کلاهبرداری فلان سایت را در گوگل جستجو کنید تا میزان عدم رضایت از سایت های بزرگ را نیز ببینید)
  • ترجیحا از سایتی خرید کنید که نماد اعتماد اینترنتی(اینماد) را داشته باشد. (این روش به طور ۱۰۰% از کلاهبرداری اینرنتی جلوگیری نمی کند و در سال های اخیر تقلب های زیادی در استفاده از این روش دیده شده است)
  • به صورت حضوری خرید کنید!!! (این توصیه ی اکثر کسانیست که سنی از آنها گذشته است و اصلا با اینترنت و خرید اینترنتی آشنا نیستند! نظر شما چیست؟)
  • از سایت واسطه ی خرید و واسطه فروشاینترنتی مثل سایت واسط استفاده کنید! سایت واسط یک سایت ایرانی برای واسطه گری معاملات اینترنتی و غیرحضوری است که افراد میتوانند خرید های خود را به آنجا منتقل کنند و سپس خریدار در آن سایت پول واریز کند و منتظر دریافت کالای خود باشد.
    در این روش پس از دریافت کالا اگر خریدار حس کرد جنسی که به دستش رسیده آن چیزی نیست که میخواسته به راحتی میتواند معامله را لغو کند و پول خود را از سایت واسط دریافت کند.
    فروشنده نیز قبل از ارسال کالا مطمئن است که هزینه ی جنس توسط واسط برای وی پرداخت خواهد شد.
      
  • از دیگر مزایای واسط میتوان به:  در دسترس بودن در همه جا، کاربرد راحت و سریع، پاسخگویی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته، کارمزد پایین و منصفانه، پیگیری لحظه ای و آنلاین محصول خریداری شده ، امکان پرداخت آنلاین و امن و… اشاره کرد.

 

همچنین سایت واسط جهت افزایش آگاهی خریداران و فروشندگان در اینترنت (حتی اگر از سرویس های آن استفاده نکنید) اقدام به راه اندازی سایت واسط مگ ( www.vaaset.net/mag ) کرده است که با استفاده از آن میتوانید دانش خود درباره ی خریدها و فروش های اینترنتی را افزایش دهید. راه های کلاهبرداری، راه های جلوگیری از کلاهبرداری، تست محصول خریداری شده و… در این سایت توضیح داده شده است.

واسطه ی آنلاین معاملات

 

توجه: برای معامله در واسط میتوانید از کد تخفیف تا ۱۰۰% نیز بهره مند شوید و رایگان معامله کنید که کدهای آن نیز در واسط مگ گفته شده است.

معرفی مختصر وب سایت و فروشگاه لوازم التحریر بهارینو

خرید لوازم التحریر

خرید لوازم التحریر یکی از اساسی ترین احتیاجات برای تحصیل و آموزش می باشد به گونه ای که افراد با شنیدن عنوان مدرسه به یاد خرید لوازمی چون دفتر، مداد، خودکار و از این دست مسائل که تحت عنوان لوازم التحریر از آنها یاد می شود می افتند. در این پست قصد داریم به نکاتی در مورد خرید این لوازم به شما یادآور شویم.

لوازم التحریر

کیفیت اجناس برای شما مهم باشد نه قیمت

در بحث خرید این ملزومات همیشه باید کیفیت اجناس برای شما مهم باشد. متأسفانه برخی از تولیدکنندگان برای پایین بردن هزینه تولید اقدام به استفاده از مواد اولیه بی کیفیت می نمایند که خود همین مسئله باعث می شود که علاوه بر عدم کارایی محصول مورد نظر حتی در مواردی به دلیل ارتباط مستقیم این وسایل با پوست بدن، باعث بروز مشکلاتی برای مصرف کننده گردد. وسایلی که از مواد بی کیفیت تهیه می شوند معمولاً در فروشگاه های نامعتبر عرضه می گردند و حتی در مواردی از ظاهر کالای مربوطه می توان فهمید که نوشت افزار مورد نظر فاقد کیفیت و استانداردهای لازم می باشد.

خرید لوازم التحریر و نوشت افزار

نوشت افزار را در فروشگاه های نوشت افزار بخرید

نه تنها نوشت افزار بلکه هر وسیله یا کالایی که نیاز دارید را در جایی بخرید که مرتبط با همان دسته از محصولات باشد. خرید نوشت افزار از فروشگاه های لوازم التحریر به دلیل داشتن تنوع اجناس و داشتن اطلاعات کافی فروشنده از محصولات و وجود مارک ها و برندهای معتبر خرید لوازم التحریر را برای شما آسانتر کرده و شما برای خرید هر قلم از محصولات با گزینه های متعددی رو به رو خواهید شد.

خرید لوازم التحریر

لوازم التحریر را متناسب با سن انتخاب کنید

متأسفانه برخی از والدین به دلیل علاقه زیادی که به فرزندان خود دارند (که البته این امر طبیعی است) هر وسیله ای که فرزند آنها انتخاب می کند را برای آن تهیه می کند. برخی از وسایل و لوازم برای رده سنی خاصی ساخته شده و در صورت استفاده برای سنین کوچکتر ممکن است عواقب جبران ناپذیری را برای کودک به همراه آورد. پس در هنگان خرید توجه داشته باشید که متناسب با سن کودک خود لوازم مورد نیاز را تهیه نمایید.

 

منبع:فراحرف

برچسب ها: بهارینو , خرید لوازم التحریر , خرید نوشت افزار و لوازم التحریر , فروش اينترنتي لوازم التحرير , فروش اينترنتي لوازم تحرير , فروش نوشت افزار و لوازم التحریر , فروشگاه اينترنتي خريد لوازم التحرير , فروشگاه اينترنتي لوازم التحرير ارزان , فروشگاه اينترنتي لوازم التحرير ايراني , فروشگاه اينترنتي لوازم التحرير ديجي , فروشگاه اينترنتي لوازم التحرير فانتزي , فروشگاه اينترنتي لوازم تحرير فانتزي , فروشگاه اينترنتي لوازم تحرير لوکس , فروشگاه اینترنتی , فروشگاه لوازم التحریر , فروشگاه لوازم التحریر بهارینو , فروشگاه لوازم التحریر همکلاسی , فروشگاه هاي اينترنتي لوازم التحرير , لوازم التحریر , نوشت افزار , همکلاسی

معرفی مختصر وب سایت و فروشگاه نوشت افزار همکلاسی-بهارینو

فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر بهارینو (همکلاسی)

خرید نوشت افزار و لوازم التحریر

فروشندگان فراوانی هستند که در بخش لوازم التحریر و نوشت افزار فعالیت دارند و به تبع ظهور اینترنت و بحث تجارت الکترونیک ، خرید و فروش در این زمینه تنها به فروش فیزیکی محدود نشده و به مانند سایر مشاغل در حال حاضر فروش اینترنتی نوشت افزار نیز وجود دارد.

لوازم التحریر

معرفی مختصر وب سایت و فروشگاه بهارینو (همکلاسی)

یکی از وب سایت های فعال در این زمینه وب سایت بهارینو می باشد. این وب سایت متعلق به فروشگاه لوازم التحریر همکلاسی است که در منطقه آزاد چابهار فعالیت دارد. فروشگاه همکلاسی با داشتن محصولاتی با تنوع بالا و کیفیت عالی می تواند یکی از گزینه های خوب و معتبر در این زمینه باشد. یکی از محاسن این فروشگاه، داشتن کادری مجرب و حرفه ای می باشد. شما با مراجعه به این وب سایت هم به صورت کامل با مشخصات کامل محصولات آشنا شده و خریدی دقیق و با کیفیت بالاتری را تجربه نمایید.

پشتیبانی در سایت

پشتیبانی وب سایت همیشه و کماکان در کنار خریداران حضور داشته و مشتریان و مراجعان این وب سایت می توانند در صورت داشتن سوال و یا حتی پیشنهادات و یا درخواست نوشت افزاری به خصوص که در فروشگاه موجود نیست با مدیران آن در تماس باشند. در مورد پشتیبانی محصولات هم باید گفته شود که این فروشگاه محصولات خود را ضمانت کرده و در صورت بروز مشکلاتی در محصول (مغایرت در محصول با سفارش ثبت شده و یا خرابی محصول و..) مشتریان می توانند با پشتیبانی در ارتباط باشند.

روند ساده خرید

برخلاف برخی از فروشگاه های اینترنتی که روند پیچیده ای را برای ثبت سفارش قرار می دهند، در این فروشگاه به راحتی می توانید سفارشات خود را تهیه نمایید. هرچند که می توانید با عضویت در فروشگاه می توانید به لیست سفارشات خود دسترسی داشته باشید اما برای ثبت سفارش نیازی به ثبت نام در سایت نخواهید داشت و می توانید تحت عنوان کاربر مهمان سفارش خود را ثبت نمایید

برچسب ها: بهارینو , خرید نوشت افزار و لوازم التحریر , فروش اينترنتي لوازم التحرير , فروش اينترنتي لوازم تحرير , فروش نوشت افزار و لوازم التحریر , فروشگاه اينترنتي خريد لوازم التحرير , فروشگاه اينترنتي لوازم التحرير ارزان , فروشگاه اينترنتي لوازم التحرير ايراني , فروشگاه اينترنتي لوازم التحرير ديجي , فروشگاه اينترنتي لوازم التحرير فانتزي , فروشگاه اينترنتي لوازم تحرير فانتزي , فروشگاه اينترنتي لوازم تحرير لوکس , فروشگاه اینترنتی , فروشگاه لوازم التحریر , فروشگاه لوازم التحریر بهارینو , فروشگاه لوازم التحریر همکلاسی , فروشگاه هاي اينترنتي لوازم التحرير , لوازم التحریر , نوشت افزار , همکلاسی

مي پسندم نمي پسندم

بهترین سرویس سایت ساز  رایگان | رزسایت

 بهترین سرویس سایت ساز  رایگان | رزسایت 

 

سایت ساز رایگان
سایت ساز ایرانی " کانی وب | vcp.ir "

کانی‌وب یک سرویس سایت ساز رایگان فارسی است. این سرویس امکان راه‌اندازی یک سایت کامل را بدون هیچ هزینه و دانش فنی به کاربران خود می دهد. کانی‌وب خدمات حرفه ای و پشتیبانی کاملی را به کاربران خود ارائه می دهد، هر کاربر در طول فعالیت خود می‌تواند به نسبت امکانات مورد نیاز، سایت خود را . . .

سایت ساز ایرانی " کاموا | camva.ir"

کاموا سرویس سایت ساز فارسی است که کاربران می‌توانند بدون نیاز به دانش فنی و طراحی وب در کمتر از یک ساعت سایت خود را ایجاد کرده و از آن استفاده کنند. خدمات کاموا علاوه بر راه اندازی با پشتیبانی کامل همراه است. کاموا در بخشی از معرفی سرویس خود می‌نویسد: ساخت وب‌سایت زمان‌بر و پر هزینه هست. ما . . .

سایت ساز ایرانی " سی می | seeme.ir "

SeeMe مکانی است که می توانید یک وب سایت با ظاهر کاملا حرفه ای و سرعت بسیار بالا را با کمترین دانش و آگاهی در زمینه وب و اینترنت در کمترین زمان ممکن با استفاده از یک پنل مدیریت بسیار ساده و کاربر پسند با یک آدرس اینترنتی کاملا اختصاصی بسازید. شما می توانید محتوای وب سایت خود را بصورت کاملا آنلاین، در هر زمان و در هر نقطه از جهان اضافه و . . .

سایت ساز ایرانی " کاج | kaajwebdesign.com "

در حال حاضر ویرایش پنجم این سایت ساز موجود می باشد که هدف خود را بر روی سادگی کار کردن در پنل ادمین و تنوع در طرح های سایت قرار داده است.
بخش طراحی سایت بصورت درگ اند دراپ بوده بدین صورت که کاربر می تواند ماژولهای خود را گرفته و در هر بخشی از سایت که دوست دارد رها کند و . . .


سایت ساز ایرانی " رزسایت | rozsite.com "

سایت ساز ایرانی رزسایت

 rozsite.com

رزسایت یک سایت ساز رایگان با امکانات کاملا حرفه ای می باشد.

پیشرفته و قدرتمند ! رزسایت

رزسایت یک سرویس ارائه خدمات سایت ساز ایرانی هست که توسط تیم قدرتمندی که به تازگی شروع به کارکرده است.

این سایت ساز ایرانی امکاناتی را برای شما قرارداده است که در کمترین زمان میتوانید ثبت نام و سایت مورد علاقه خود را همراه با قالب دلخواه پیاده سازی کنید.

رایگان بودن این سیستم یکی از مهمترین مزیت های آن در بین سایر سرویس های سایت ساز می باشد. به زودی در باره رزسایت خبرهای زیادی را در فضای کسب و کار خواهید شنید.

برچسب‌ها: معرفی بهترین سرویس های سایت ساز ایرانی , سایت ساز حرفه ای وبسایت , سایت ساز , ساخت سایت , ساخت سایت در کمترین زمان , ساخت سایت در 5 دقیقه , ساخت وبسایت انلاین در کمترین زمان ,

فراحرف

سایت فراحرف

هدف از شکل گیری وب سایت فراحرف ، ارائه پرتال جامع اینترنتی و رسانه ای پایدار با هدف فرهنگ سازی  و توسعه مهارت های فردی و اجتماعی با استفاده ازفناوری روز در بستر وب فارسی می باشد.  بنابراین می توان گفت مجله اینترنتی فراحرف رسانه ای با اهداف آموزشی ، توسعه مهارت های فردی و اجتماعی ، سبک زندگی و ارائه ایده های کسب و کار با رویکرد چندرسانه ای تدوین شده است .


وب سایت مرتبط : مرجع سوالات استخدامی


 

سایت فراحرف


وب سایت مرتبط : فروش فایل



وب سایت مرتبط : خدمات بک لینک و ریپورتاژ


وب سایت مرتبط :سرویس وبلاگ دهی


وب سایت مرتبط : سرویس وبلاگ دهی


ما فراحرف را با تکیه بر ارزش های والای انسانی و بر پایه خرد جمعی تمامی کاربران و کارکنان آن در ابعاد گوناگون و استفاده از مشاوران ،متخصصین مجرب و هیأت تحریریه علمی و خلاق در قالب یک کار گروهی بنا نهاده ایم. زمینه فعالیت ما ارتقاء سطح آگاهی های علمی ، فرهنگی ،اجتماعی ، اقتصادی و سایر حوزه های دانش عمومی و همچنین رشد و شکوفایی استعدادهای بالقوه جوانان علاقمند می باشد.

با توجه به احساس نیاز بخش رسانه تصویری سایت ، برای اولین بار مجله ویدیویی فراحرف در راستای آموزش های بهتر و کاراتر جهت تولید و نشر کلیپهای آموزش ویدیویی برای کاربران راه اندازی گردید.

وب سایت فراحـرف خود را ملزم به حفظ صداقت و امانت داری درانتشار محتوای سایت و برخورداری از غنای محتوایی در جهت حمایت و پشتیبانی ازکاربران خود می داند. ما با امید به موفقیت آمده ایم تا نردبانی برای بالا رفتن ،پیشرفت و توانستن شما عزیزان بسازیم.

از تغییرات استقبال میکنیم و به نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران و مخاطبان احترام می گذاریم. امیدواریم بتوانیم با کمک شما عزیزان بهترین باشیم.

لوگوی فراحرف


وب سایت مرتبط : خدمات بک لینک و ریپورتاژ


 

موضوعات سایت فراحرف  :

روش های موفقیت و توسعه فردی

استارت اپ ها و معرفی کسب و کار

پزشکی  و بهداشت و سلامت

آموزش ترفندهای علمی

سایت فراحرف | معرفی کسب و کار | موفقیت و توسعه فردی | سبک زندگی | فراحرف

گروه تحریریه فراحرف

http://faraharf.ir