شیرینی عید امسال(94)

سلام.....اینم از شیرینی های متنوع عید امسال. بسیار مطلوب ودلپذیر......

نخودچی-نان برنجی-کره ایی-فندق وکاکائو- گردو ودارچین و سه آرد

شرینی های عید خونگی

کیک تولد  5 سالگی

سلام. تولد  امسال دخترم در مهد کودک او برگزار شد و دوست های کوچولوش از این کیک بسیار لذت بردند.

تزیین اون با  روش دوم ژله نوشتاری است وخیلی خوش قلق تر از روش قبلی بود.

کیک تولد کیتی دخترونه

 

بلوز زنانه یقه هفت مدل توری

سلام.دوستان زیادی در خواست کرده بودند که یک بلوز را باتوضیحات کامل بافت قرار دهم تا به سادگی وبدون هیچ مشکلی بتوانند یک لباس برای خود ببافند.

این بلوز یقه هفت با سجاف سرخود بافته شده است  وشما میتوانید در این فایل توضیحات کامل وتصویری بافت مدل توری بانقشه بافت و بافتن یقه هفت ویقه پشت و روش بافت آستین وحلقه آستین لباس به طور کامل آشنا شوید.

 

جهت دریافت آموزش بافت بلوز زنانه یقه هفت مدل توری مبلغ 3000 تومان از طریق لینک زیر پرداخت نموده تا رمز فایل آموزش برای شما ارسال شود. در ضمن نحوه پرداخت را می توانید در پست ثابت مشاهده نمایید.

 

آموزش بافت شال گردن مدل گوشواره ای

سلام.در اینجا یک مدل شال گردن به اسم مدل گوشواره ایی قراردادم که توسط قلاب بافته می شود.تصاویر به صورت مرحله ایی وکاملا واضح است.در این فایل  نقشه بافت 8 مدل دیگر شال گردن نیز قرار گرفته است که با این نوع بافت می باشد.در حقیقت با دیدن این فایل 8 مدل شال دیگر نیز فرا میگیرید.

 

جهت دریافت آموزش بافت شال گردن مدل گوشواره ای مبلغ 1500 تومان از طریق لینک زیر پرداخت نموده تا رمز فایل آموزش برای شما ارسال شود. در ضمن نحوه پرداخت را می توانید در پست ثابت مشاهده نمایید.

 

دامن قلاب بافی زنانه

سلام. دامن زنانه قلاب بافی که در اینجا آموزش داده شده است بسیار آسان وکاربردی است و هرکس با زنجیره وپایه بلند  آشنایی داشته باشه میتونه یک دامن زیبا خلق کنه....

جهت دریافت آموزش بافت دامن قلاب بافی زنانه مبلغ 2000 تومان از طریق لینک زیر پرداخت نموده تا رمز فایل آموزش برای شما ارسال شود. در ضمن نحوه پرداخت را می توانید در پست ثابت مشاهده نمایید.

 

کفش روفرشی زنانه

سلام...

طرفداران کفش های رو فرشی  زنانه با بافت آسان لطفا روی لینک زیرکلیک کنند تا با بافت این مدل ساده آشنا شوند.

جهت دریافت آموزش بافت کفش روفرشی زنانه مبلغ 2000 تومان از طریق لینک زیر پرداخت نموده تا رمز فایل آموزش برای شما ارسال شود. در ضمن نحوه پرداخت را می توانید در پست ثابت مشاهده نمایید.

 

شال سه گوش (اشارپ) مادربزرگ

سلام. این اشارپ یا روسری سه گوش زیبا توسط قلاب بافته شده است و می توانید برای مادربزرگ های عزیز خود ببافیدوآن ها را خوشحال کنید. در ضمن در ادامه مطلب نقشه بافت قرار گرفته شده است.

نقشه در ادامه مطلب

شال وکلاه سرهم بچه گانه با طرح پیچ

باسلام. در پستهای قبلی شال و کلاه سرهم زنانه با طرح پیچ گرد را داشتیم این مدل نیز بسیار شبیه آن است اما خیلی ساده تر است.

کلاه این مدل به روش جدید وخاصی بافته شده است که به راحتی می توانیدآن را ببافید. 

 

شال و کلاه بچه گانه با طرح پیچ

جهت دریافت آموزش بافت شال و کلاه بچه گانه با طرح پیچ مبلغ 1000 تومان از طریق لینک زیر پرداخت نموده تا رمز فایل آموزش برای شما ارسال شود. در ضمن نحوه پرداخت را می توانید در پست ثابت مشاهده نمایید.

 

آموزش کامل تاج عروس ژله ای

سلام. به علت در خواستهای دوستان برای آموزش تاج های ژله ایی آموزش کامل آن را با هزینه اندک و حداقل وسایل  باتمام نکته های ریز آن به صورت مرحله ایی وتصویری در این جا قرار داده ام.امیدوارم تهیه کنید واز هنر دست خود لذت ببرید.

 

آموزش کامل تاج عروس ژله ای

جهت دریافت آموزش کامل تاج عروس ژله ای مبلغ 4000 تومان از طریق لینک زیر پرداخت نموده تا رمز فایل آموزش برای شما ارسال شود. در ضمن نحوه پرداخت را می توانید در پست ثابت مشاهده نمایید.

 

آموزش بافت شال گردن یقه اسکی

سلام. این شال گردن بسیار مناسب برای کودکانی است که نمی توانند به راحتی از شال گردن های معمولی استفاده کنند اما بسیار گرم و راحت است.

شال گردن یقه اسکی

جهت دریافت آموزش گام به گام بافت شال گردن یقه اسکی مبلغ 2000 تومان از طریق لینک زیر پرداخت نموده تا رمز فایل آموزش برای شما ارسال شود. در ضمن نحوه پرداخت را می توانید در پست ثابت مشاهده نمایید.

 

عروسک بافتنی

سلام......

این عروسک زیبا که با دومیل بافته شده را به تازگی تمام کردم.  عروسک ها چون دارای قسمتهای متفاوتی هستند بافتش مقداری طول میکشه اما خیلی لذت بخشه.


ادامه نوشته

کیک تولد با ژله نوشتاری

سلام ...

کیک تولد 4 سالگی دخترم را به شکل زیر و با طرح کیتی درست کردم.....



ادامه نوشته

پاپوش برای ارغوان عزیزم

سلام.....روز های برفی تون پر از شادی وسرور....

این پاپوش های ناز را به ارغوان عزیزم تقدیم میکنم.....امیدوارم خوشش بیاد.......

برای دیدن روش بافت به ادامه مطلب بروید.


و

ادامه نوشته

پاپوش مدل عروسکی

سلام ....دوباره هوا سرد شد پس بریم پاپوش ببافیم.....این پاپوش در قسمت زیر پا درز نداره وپا اذیت نمیشه....

ادامه نوشته