روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

نقاشی

golسلام سلام سلام سلامgol 

 

 

یه پنگوئن کشیدن سخته یا نه ؟؟؟؟؟؟؟ 

 

بیایید باهم این بچه پنگوئن رو بکشیم ....... 

6 

خوشگل وبامزس اگه موافقید که نقاشی روشروع کنیم ادامه مطلب روببینید لطفا........ 

 

ادامه مطلب ...

BEN10

دوستان خوبم سلام  

 

امروز ۳ تا طرح رنگ آمیزی از بن ۱۰ رو درادامه مطلب گذاشتم . 

 

از این طرح ها برای رنگ آمیزی کودکان می شه استفاده کرد. 

 

امیدوارم خوشتون بیاد 

 

من یک مجموعه از طرح های رنگ آمیزی با موضوعات مختلف جمع آوری کردم اگه طرحی  

 

باموضوع  خاصی مد نظر دارید بگید تا براتون توی وبلاگ قرار بدم (به امید خدا)  

ben10

 

لطفا ادامه مطلب را ببینید......

ادامه مطلب ...

سودوکو کودکان(kidoku )

دوستان خوبم سلام 

 

در دنباله یادداشت های قبلی درباره سودوکو وسودوکو کودکان در این یادداشت /سودوکوهای  

 

کودکانه با 6عدد در 6خانه 6تایی / گنجانده ام . این سودوکوها در حد متوسط هستند ودر مرحله  

 

دوم آموزش این بازی به بچه ها به درد می خوره . 

 

امیدوارم که مفید واقع بشن . 

 

لطفا در ادامه مطلب سودوکو ها رو ببینید......  

 

 

 

ادامه مطلب ...

سودوکوکودکان(kidoku )

دوستان خوبم سلام  

 

در یادداشت قبلی در مورد سودوکو قدری نوشتم.  

 

با توجه به اینکه ازسال گذشته کتاب های ریاضی اول دبستان سودوکو وبازی با آن را در خودش  

 

گنجانده است سودو کوهای آسونی توی ادامه مطلب گذاشتم برای شروع آشنایی با سودوکو  

 

وهمچنین آشنایی وسرگرمی کودکان خیلی کارایی داره  این مجموعه از ۴ خانه ۴تایی تشکیل  

 

شده که با ۴عدد کامل می شود. (من توخونه بکار گرفتم حسابی جواب داد.)شما هم امتحان  

 

کنید. 

 

 

 

کودکانه 

 

 

لطفا ادامه مطلب را ببینید..... 

 

  

ادامه مطلب ...

سودوکو(Sudoku )

سودوکو ( SU DO KU)

 

 سودوکو

سودوکو، مخفف یک عبارت ژاپنی  که خوانده می‌شود سوجی وا دوکوشین نی کاگیرو به معنی «ارقام باید تنها باشند» است.

 

هر چند این بازی برای اولین بار در یک مجله.......... 

 

 

لطفا دنباله بحث را در ادامه مطلب بخوانید 

 

کتاب

ادامه مطلب ...

مادرم روزت مبارک

 

 فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

 

..  

 

.

گل                                                            گل

   پناه من کیست

من زاده شدم به عشق مادر

پرورده شدم به عشق مادر

در دامن او شدم چنین نور

پیوسته شدم به عشق مادر

بوی تن او بهار هر فصل

بشکفته شدم به عشق مادر

تعلیم نمودیم بیاموز

وارسته شدم به عشق مادر

از رنج زمان عبور دادی

نی خسته شدم به عشق مادر

آموخت مرا صبور باشم

دل بسته شدم به عشق مادر

هر ملک به زیر پای مادر

گل دسته شدم به عشق مادر

چون داد مرا ز شیره جان

لب بسته شدم به عشق مادر

در ساحل قلب بی کرانش

وابسته شدم به عشق مادر

او رفت و سکوت من فرو ریخت

گلشاعر: امید ارجمندی گل

BEN10

پسرم عاشق BEN10 است.  

 

یه عکس ویه تصویر برای رنگ آمیزی از  BEN10 گذاشتم در ادامه مطلب دیدنش خالی از لطف نیست.  

 

ببینید.

ben

ادامه مطلب ...

خاطره

سلام توی اولین یادداشتم تصمیم دارم خاطره ی زیبای پسرم رو از روز معلم بنویسم  

امیدوارم جالب باشه ونظرتون رو برام بنویسید.  

روز معلم برای مراسم توی حیاط مدرسه به صف ایستاده بودیم .مجری داشت شعر زیبایی برای معلم می خواند. ازطرف اداره آموزش وپرورش شهرستان آمده بودن وتوی مراسم شرکت داشتند. جایگاه رو .........

ادامه مطلب ...