روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

جواهرات بازیافتی (جواب مسابقه حدس جنس النگو)

سلام دوستان


در این پست جواب مسابقه را براتون آماده کردم ......

فکر می کنید جواب کی درسته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ببخشید ولی هیچکس جنس این کاردستی را که از بازیافت بطری است را حدس نزده پس جایزه اش هم بمونه برای مسابقه دیگه ....................البته....


برای زینب جان که یک کوچولو نزدیک شده بود آدرس وب سایت جایزه را می فرستم به ایمیلش.....منتظر جایزه ومسابقه بعدی باشید.......


اگه دوست دارید که جواب مسابقه و آموزش تصویریشو ببینید بفرمایید ادامه مطلب..........



ادامه مطلب ...

ابرک

سلام دوستان


نوروز امسال یکی از سریالهایی که در تلویزیون نمایش داده شد "آب پریا" بود یادتون هست ؟؟؟؟؟؟

این هم یک ایده تزیین اتاق کودک ،یا کوسن زیبا برای نشیمن به شکل شخصیت ابری این سریال


"ابرک "که البته پا هم داره ببینید ولذت ببرید........




آموزش:


شما می تونید به راحتی باتوجه به اندازه دلخواه یک ابر طراحی کنید بعد از پارچه دلخواهتون با توجه به الگو دوتا برش تهیه کرده وبهم بدوزید توش را پر از پنبه یا پشم شیشه کنید. تزیینات صورت راهم می تونید قبل از اتصال دولایه نقاشی کنید یا تکه دوزی یاحتی گل دوزی کنید.


من برای کوسن پا نمی گذارم ولی دوست داشتید طرحش خیلی سادس امتحان کنیدقبل از اتصال دولایه پاهای آماده شده را باید به کار متصل کنید .


مشکلی یا سوالی بود پیام بدید جواب میدهم......



یک کیسه پر از عکس......

سلام دوستان


کارتون دوست دارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بره ناقلا وگوسفند زبل را می بینید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


دوست دارید یک کیسه پر از عکس این دوتا وروجک ودوستانشون رو ببینید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پس اولیشو ببینید بعد بپرید تو ادامه مطلب بقیه رو نگاه کنید دیر نکنید منتظرتونم..........


این بره زبل را ببینید عاشق وبلاگ منه می بینید چطوری داره بافتنی می بافه.........






بقیه عکس ها رو از دست ندید لطفا......

ادامه مطلب ...

«نکاتی هر چند کوتاه ، اما مفید برای یک زندگی ایده آل»

سلام دوستان


این مطلب را در وبلاگ سخنی با صاحبدلان دیدم آنقده زیبا بود که برای شما هم نقلش می کنم پس ببینید.......





1-آبرو مثل یک کتاب است،چند ثانیه طول می کشد که آتش بگیرد،
ولی سالها طول می کشد تا نوشته شود.



۲-دعا لاستیک یدک نیست که هر گاه مشکلی داشتی از آن استفاده کنی،بلکه فرمان است که تورا به راه راست هدایت می کند.


۳-تمام چیزها در زندگی موقتی است. اگر خوب پیش می روداز آن لذت

ببر،چون برای همیشه دوام نخواهد داشت.اگر بد پیش میرود ناراحت

نباش چون همیشگی نیست.


۴-دوستهای قدیمی، طلا هستند!دوستان جدیدالماس.اگر یک الماس بدست آوردی طلا را فراموش نکن،چون برای نگه داشتن الماس

همیشه به پایه طلا نیاز داری.

 

۵-اغلب وقتی امیدت را ازدست می دهی وفکرمی کنی که این آخر خط است،خدا از بالا بهت لبخند میزند ومیگوید:آرام باش عزیزم این فقط یک پیچ است نه پایان.


6-وقتی خدا مشکلات تورا حل میکند تو، به توانایی های او ایمان داری،

وقتی خدا مشکلات توراحل نمی کند او به توانایی های تو ایمان دارد


۷-شخص نابینایی از بزرگی پرسید:«آیا از نابینایی چیزی بد تر هم هست؟»

آن مرد بزرگ جواب داد:«ازدست دان بصیرت.»


۸-وقتی شما برای دیگران دعا می کنید خدا آنها رامی شنود واجابت می کند،بعضی وقتها که شاد وخوشحال هستید بدانید کسی برای شما دعا می کند.


۹-نگرانی ، مشکلات فردا را دورنمی کند بلکه آرامش امروز را دور می کند.


۱۰-می دانی چرا شیشه جلو خودرو آنقدر بزرگ است ولی آینه عقب آنقدرکوچک؟

چون گذشته به اندازه آینده اهمیت ندارد.بنابراین همیشه به جلونگاه کن وادامه بده.





منبع:سخنی با صاحبدلان



مسابقه مسابقه

سلام دوستان همراه


من هم مسابقه آوردم .شما حدس بزند وجایزه بگیرید .


حدس بزنید این النگوی تزیینی زیبا از چی درست شده به همین سادگی... منتظر حدس ها تون هستم .ببینم استقبال چطوره شاید به دو یا سه نفر جایزه دادم.....




حدس بزنید وجایزه ببرید.....

تزیینی برای آشپزخانه عروس

سلام دوستان خوبم


معمولا عروس خانم ها برای تزیین خونه بختشون به هر دری می زنن وهر تزیینی را می ببنن تا

بهترین را انتخاب کنن وتوی خونشون بکار ببندن امروز توی این پست من یک تزیین خوشگل برای


جای مایع ظرفشویی انتخاب کنم که برای آشپزخونه عروس خانم ها خیلی خوشگل وجالبه ......

تا نظرعروس خانم ها چی باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ببینیدش چه خانم خوشگلیه پیش بند هم بسته تا بره ظرف ها رو بشوره




اگه پسندیدید می تونید الگوها وآموزش را در ادامه مطلب ببینید.....

ادامه مطلب ...

غذای سلامتی

سلام دوستان


برای سلامتی حتما باید به غذاهایی که میل می کنید بیشتر توجه داشته باشید.

یکی از موادغذایی که برای سلامتی خیلی مفیده وباید در رژیم هفتگی همه ودر هر سنی

گنجانده بشه ماهی است .


در این پست من هم مثل خیلی از دوستان باسلیقه آموزش آشپزی تدارک دیدم امیدوارم که مورد

توجه شما قرار بگیره .


غذای این پست یک مدل طبخ ماهی در فر است .آماده شده اش را ببینید.......






اگه دوست دارید یک سری به ادامه مطلب بزنید تا مواد لازم ومراحل وروش آماده سازی را مصور

ببینید.....

ادامه مطلب ...

اژدهای دستی

سلام دوستان


کوچولوها بدوید که یک کار باحال براتون آوردم دوست دارید یک اژدها نقاشی کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


پس عجله کنیدتا ببینید چطوری...........




تصویر را دیدید....


پس مثل تصویر دستتون را روی کاغذ بگذارید واز مامان یا بابا یا بزرگترها کمک بگیرید ودورش یک


خط بکشید حالا کاملش کند ورنگ آمیزیش کنید حالا شما تونستید نقاشی دستتون را به یک


اژدها تبدیل کنید مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


شهادت حضرت زهرا(س) تسلیت باد

سلام دوستان


ایام فاطمیه وشهادت حضرت فاطمه زهرا را تسلیت عرض می کنم واز خداوند  شفاعت حضرت فاطمه


زهرا (س) را برای همه دوستداران حضرتش خواستارم.   آمین





این هم تزیین زیبایی از حلوای نذری روضه حضرت زهرا (س) که آبجی عزیزم درستش کرده










آبجی جونم دستت طلا

قبول باشه .......

التماس دعا 

کودکی.....

سلام دوستان خوبم


یک شعر در وصف کودکی در وبلاگ "با کودکی هام "دییدم خیلی جالب وخاطره انگیز بود من که


خیلی دوست داشتم برای همین برای شما هم آوردم تا بخونید ولذت ببرید.......با تشکر از


" آقا امیرحسین "




شعری زیبا از حسرت پاکترین دوران انسان ها؛


کودکی، دورانی که همیشه و همه جای دنیا آدم هایش پاک و معصوم هستند


    پا به پای کودکی هایم بیا                       کفش هایت را به پا کن تا به تا


    قاه قاه خنده ات را ساز کن                     باز هم با خنده ات اعجاز کن


    پا بکوب و لج کن و راضی نشو                با کسی جز عشق همبازی نشو


    بچه های کوچه را هم کن خبر                 عاقلی را یک شب از یادت ببر


    خاله بازی کن به رسم کودکی                با همان چادر نماز پولکی


    طعم چای و قوری گلدارمان                    لحظه های ناب بی تکرارمان


    مادری از جنس باران داشتیم                 در کنارش خواب آسان داشتیم


    یا پـــــدر اسطوره  دنیای ما                       قهرمان باور زیبای ما


    قصه های هر شب مادربزرگ                  ماجرای بزبز قندی و گرگ

 

    غصه هرگز فرصت جولان نداشت            خنده های کودکی پایان نداشت


    هر کسی رنگ خودش بی شیله بود        ثروت هر بچه قدری تیله بود


    ای شریک نان و گردو و پنیر!                   همکلاسی ! باز دستم را بگیر


    مثل تو دیگر کسی یکرنگ نیست            آن دل نازت برایم تنگ نیست؟

 

   حال ما را از کسی پرسیده ای؟            مثل ما بال و پرت را چیده ای؟


   حسرت پرواز داری در قفس؟                می کشی مشکل در این دنیا نفس؟


   سادگی هایت برایت تنگ نیست؟          رنگ بی رنگیت اسیر رنگ نیست؟


    رنگ دنیایت هنوزم آبی است؟               آسمان باورت مهتابی است؟


    هرکجایی شعر باران را بخوان                ساده باش و باز هم کودک بمان


    باز باران با ترانه ، گریه کن!                   کودکی تو، کودکانه گریه کن!


    ای رفیق روز های گرم و سرد               سادگی هایم به سویم باز گرد!



تقدم به همه اونهایی که گاهگاهی یاد کودکی هاشون توی چشمهاشون طوفان به پا می کنه



جوجه تیغی مامانی

سلام دوستان


آموزش وتصویر این جوجه تیغی را از وبلاگ مامان آفتاب کش رفتم ببینیدش




اگه روی تصویر کلیک کنید آموزشش را خواهید دید....

دستگیره گل قلاب بافی

سلام


خوبید دوستان گلم


می دونید یه چند وقتیه کلید کردم روی دستگیره وتزیین قلاب بافی برای آشپزخونه چند نمونه از


کارهای بافته شدم را براتون نمایش دادم چند تایی را  آموزشش را هم گذاشتم حالا توی این


پست  یکی از این کارها که خیلی به نظر خودم خوشگل شده را آماده نمایش کردم ببینید.....




نمی دونم نظرتون چیه پس لطفا برام بنویسید...................

اگه دوست دارید آموزش بافتش را ببنید توی پست های آینده نمایشش می دهم انشاالله

تست هوش

سلام دوستان خوبم


دوست دارید هوشتون رو محک بزنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


این تصویر را با دقت ببینید وبعد حدس بزنید تصویر ششم چه خواهد بود .....





حسابی دقت کنید تا جواب را بدست بیارید برای اطمینان شما از درستی پاسخ جواب در ادامه

مطلب آمده می تونید ببینید....

ادامه مطلب ...

الماس بسازیم؟؟؟؟؟

سلام دوستان خوبم


الماس دوست دارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


دوست دارید با هم الماس بسازیم؟؟؟؟؟؟؟؟


حالا ببینیدش این الماس خوشگل را بعد اگه دوست داشتید با هم بسازیمش.....






خوشتون اومد ؟؟؟؟
بازم داریم ببینید...........



آموزش ساخت به صورت تصویری وهمچنین الگوی این کاردستی زیبای الماس را در ادامه مطلب

ببینید.......

ادامه مطلب ...

آموزش لباس قلاب بافی عروسک

سلام دوستان


این تصویر که لباس قلاب بافی یک عروسکه یادتون هست..............



خیلی وقت پیش قرار شد که آموزشش را براتون آماده کنم ولی به علت مشکل در حافظه کامپیوتر

نتونستم حالا می خواهم توی ادامه مطلب آموزش را براتون نمایش بدم دوست داشتید تشریف بیارید......

ادامه مطلب ...

الهی و ربی من لی غیرک

سلام دوستان خوبم

الهی


نه من آنم که ز فیض نگهت چشم بپوشم

                                        نه تو آنی که گدا را ننوازی به نگاهی


در اگر باز نگردد نروم باز به جایی

                                        پشت دیوار نشینم چو گدا برسر راهی


کس به غیر از تو نخواهم

                                        چه بخواهی چه نخواهی


              باز کن در که جز این خانه  مرا نیست پناهی


این مطلب را از وبلاگ زهرا جون برداشتم .وبلاگ این خانم گل پراز نکته های کوتاه وپرباره اسم


وبلاگش "پیام مشاوره " حتما سر بزنید .......


آموزش بافت دستگیره آشپزخانه قلاب بافی

سلام دوستان خوبم


من یک خورده شیطونی کردم می خواستم بدونم طرفدار داره این کار بافتنی من یا نه


ممنون که این کار قلاب بافی من رو دوست داشتید .....



حالا برای آموزش آماده اید........


این نمونه قلاب بافی را من چند جایی دیدم ولی نمی تونستم از روی تصویر روش بافتش را


تشخیص بدم تا اینکه رسیدم به یک پست توی وبلاگ" دنیای زیبا"که آموزش گام به گام این


نمونه بافت را به عنوان رومیزی آموزش داده بود .من هم شروع کردم به بافت ونتیجه اش را برای


شما نمایش دادم.


حالا که شما هم این دستگیره _قلاب بافی خوشگل من رو که خیلی دوستش دارم _را پسندیدید


می تونید توی این وبلاگ خوب قاصدک جون آموزشش را ببینید.....


نمی تونید پیداش کنیدخوب نگران نباشید آدرسش اینجاست کلیک کنید......



دوستان خوبم ممنون از کامنت هاتون .چند تا از دوستان گلم برای بافت دچار مشکل شدن برای


همین در ادامه مطلب آمزش رج به رج این کار را براتون می نویسم دوست داشتید ببینید....



ادامه مطلب ...

گل روبانی برای تزیین

سلام دوستان


این گل روبانی کوچولو ومامانی روببینید........




این گل خیلی جاها می تونه یک تزیین خیلی قشنگ باشه مثل روی لباس دخترونه ؛روی کادو ؛ تزیین اتاق ؛و........حتی به عنوان یک گل سر خوشگل


اگه تمایل دارید آموزش این کار را ببینید در ادامه مطلب آموزش گام به گام وتصویری این کار هست ببینید......


ادامه مطلب ...

آشپزخانه و.....

سلام دوستان خوبم


یک مدتیه که دنبال نمونه های خوشگل از تزیینات ودستگیره آشپزخونه هستم .


خیلی هاشون را بافتم که کم کم براتون نمایش میدماین نمونه را خیلی دوستش دارم


نظر شما چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟





اگه دوست دارید ببافید برام پیام بگذارید  تا آموزشش را براتون


مو به مو و رج به رج بگم ونمایش بدهم


منتظرتونم


اگه شما هم مدلهای خوشگلی توی وبگردی هاتون دیدید برام آدرسش را بگذارید ممنونتون میشم



تزیینی زیبا برای سالاد

سلام دوستان خوبم


ایام عید خوش گذشت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟به سلامتی ...........


برای این پست تزیین سالاد آماده کردم .


این تزیین را خواهر عزیز وهنرمندم برای مهمونای گلش تهیه کرده ومنم عکسش را برای وبلاگم


گرفتمامیدوارم خوشتون بیاد......ببینید..........





اگه تمایل دارید که روش تهیه کردن این سالاد و مواد لازمش رابدونید حتــــــــــــــــــــــــما ادامه


مطلب را ببینید...................


ادامه مطلب ...

هفت سین 92

سلام دوستان خوبم


خیلی از دوستان هنرهاشون برای هفت سین را توی وبلاگ هاشون نمایش دادن من هم دوست


دارم هفت سینم را که برای 92 درست کردم ببینید البته من امسال تقریبا کمتر از نصف روز برای


تزیین وقت داشتم وخیلی سریع درستش کردم دوست دارم که نظرتون را درباره سفره هفت سینم بدونم



این تزیین ظرف ها برای سفره هفت سین



واین هم نمایی از سفره هفت سین خونه ما.....



به نظر شما هفت سین خونه ما چطوری شده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کلوچه خوشمزه دزفولی

سلام دوستان خوبم


این کلوچه های خوشمزه راببینید خیلی خوششششششششششششمزس از شکلشون هم پیداست .......



اگه دوست دارید که این کلوچه ها را درست کنید ونوش جان کنید یک سری به وبلاگ پریسا جون


بزنید "زن؛آب ؛آیینه" که آموزشش را کامل نوشته خیلی جالب وموبه مو.......


این کلوچه آنقده خوشمزس که در هر موقعیتی دوست داری بخوری برای صبحانه ؛عصرانه؛


مهمونی؛و......حتی یک شام خیلی خوشمزه می تونه باشه امتحانش خیلی راحته.....


آدرسش اینجاست برای دیدن کلیک کنید


نوش جان



تزیین سالاد فصل

سلام دوستان


دوستان خوبم توی پستی که خواسته بودم بگید چه مطالبی دوست دارید به وبلاگ اضافه بشه


برام نظراتشون را نوشتن خیلی ها برام ایمیل دادن ویا نظر خصوصی ویا توی قسمت نظرات


نظرشون را نوشتن که از همشون ممنونم وهنوز هم منتظرم. برای اینکه به نظر


دوستانی که دوست داشتن آموزش جدید داشته باشیم احترام بگذرم به موضوع بندی وبلاگ


سفره آرایی را اضافه کردم واولین مطلب هم با یک تزیین سالاد خوشگل شروع کردم لطفا ببینید


واگر دوست داشتید نظر بدید...........



برای این پست یک تزیین باحال سالادفصل آماده کردم که هم ساده وهم خیلی زیباست.


این تزیین کار "خواهر عزیزم"که خیلی با حوصله وخوش سلیقه ومهمون نوازه" که برای


اولین مهمونی سال 92 آمادش کرده بود ،دستت طلا آبجی جونم .ببینید........




فکر کنم پیداست که چطوری آماده شده ولی بازم توضیح میدهماولین لایه توی ظرف

مورد نظر برای تزیین کلم برگ سفید خرد شده است.لایه رویی هم کاهوی خرد شده و

تزیین همبرگری هم یک لایه گوجه ؛یک لایه کالباس ؛یک لایه فلفل دلمه ای ؛یک لایه خیار ؛ودر

نهایت باز هم گوجه فرنگیه که با کمک خلال روی هم نگه داشته شدن .

خیلی ساده وزیباست مگه نه؟؟؟؟؟؟؟



نظر یادتون نره....................

جشن تولد


سلام دوستان خوبم


امروز خیلی خوشحالم چون .......................................................


تولــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد گل پسرم محمد رضا عزیز دل مامان امروزه 




پسر گلم الهی هزارسال زنده وسلامت وبانشاط باشی



دلنوشته من برای تولد گل زندگیم در ادامه مطلبه.......

ادامه مطلب ...

کلامی با دوستان گلم

سلام دوستان خوبم


اگر لطف کنید واین چند سطر را بخونید ممنون میشم




دوستان خوبی که با من همراهند میدونند که من هنرها یا کاردستی هاو مطالبی را که دوست دارم در این وبلاگ نمایش میدهم ولی در این ابتدای سال تصمیم گرفتم یه نظرخواهی کنم از همه

دوستان خوبی که به وبلاگ من سرمیزنند وبپرسم شما دوست دارید چه مطالبی را در این وبلاگ ببینید چه هنرها ومطالبی را دوست دارید که با سبک وبلاگ من ببینید ودر جستجوی چه مطالب وآموزشهایی هستید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امیدوارم که کمی وقت داشته باشید تا به این پرسشم فکرکنید وبرای من بنویسید ..

از همه شما دوستانی که به وبلاگ من سر می زنید وبرام پاسخ پرسشم را می نویسید

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخیلی ممنون و

سسسسسسسسسسسسسسسسسسسپاس گزارم