روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

روز جوان مبارک




***جوان روزت مبارک***

زیر لیوانی های زیبا

سلام دوستان


اگه یادتون باشه ماه گذشته یک نظر سنجی گذاشتم توی وبلاگم خیلی از دوستان گلم توی نظر سنجی من شرکت کردن که ازشون تشکر دارم وممنون از لطفی که به من و وبلاگم داشتند....


توی نظر سنجی بیشترین امتیاز به قلاب بافی ،بعد به کاردستی حرفه ای و....داده شده بود برای همین به سلیقه بیشترین تعداد دوست احترام میگذارم و برای این پست چند نمونه زیر لیوانی زیبا و جذاب که خیلی هم آسون بافته میشه و با موضوعات میوه ها ،حیوانات و گلها هستند را براتون آماده کردم لطفا ببینید........


اولین زیر لیوانی گل زیبا





در ادامه مطلب تصاویر بقیه ایده ها و توضیحات بافت را ببینید.....
 
ادامه مطلب ...

میلاد مبارک


سلام دوستان


ایام بکام وعیدتون مبارک .....




بنازم ماه شعبان را که با شادی قرین باشد

 

در او میلاد عباس(ع) وحسین(ع) وساجدین باشد


به نیمه چون رسد شعبان مهش تابنده تر گردد


چرا؟چون چشم زهرا (س)روشن از روی پسر گردد


شعف درنیمه شعبان به قلب عاشقان باشد


جهان در انتظار مهدی صاحب زمان (عج)باشد





دالی عروسک!!!!!!!

سلام دوستان


" عروسک دالی" یا "عروسک متحرک "هستند خیلی بامزه وساده و راحت درست میشن و برای بازی بچه ها از خیلی کوچولو و کمتر از یک سال تا چندین ساله (6 ماه تا 99 سال) خیلی مناسب و جالب انگیزه .....خودتون ببینید ونظر بدید......




در ادامه مطلب آموزش ساخت آمده دوست دارید ببینید....
 
ادامه مطلب ...

شما چی فکر می کنید...

سلام دوستان


نظر شما درمورد این تصویر چیه؟؟؟؟؟؟؟؟




ایده ای توپی

سلام دوستان


حتما توی خونه توپ هایی دارید که سوراخ شده یا خرابه و دیگه برای بازی بچه ها مناسب نیست ....

این ایده بازیافت توپ بخصوص توپهایی مثل توپ بدمینتونه ببینید.....




اگه دوست دارید توضیحات و عکس های دیگه ای ببینید ادامه مطلب را کلیک بفرمایید...
 
ادامه مطلب ...

مادرانه

سلام دوستان


این تصویر ومتن زیبا در وبلاگ "ونوس جون"بود دوستش داشتم برای شما هم آوردمش ببینید.....





انقدر زیبا و کامل نوشته که دیگه هیچ توضیحی نمی خواهد .....

تزیین دستمال سفره برای فسقلی ها

سلام دوستان خوبم


در این پست برای مامان های ،بچه های شیطونی که سخت پای سفر میان تا غذا بخورن یک ایده دارم که شاید بکشوندشون سر سفره یا میز غذا ....


یه تزیین خرگوشی برای دستمال سفره یا حتی تزیینی برای جشن تولد ناز نازی های کوچولو ببینید......




اگه دوست دارید آموزش ساخت این دستمال سفره را ببینید بفرمایید ادامه مطلب...
 
ادامه مطلب ...

تولدت مبارک

دوستان سلام


امروز تولد همسر خوب ، صبور ،باگذشت ،مهربان و عزیزم هست ......


همسر مهربانم تولدت مبارک


         

توپ بازی

سلام دوستان


اگه بخواهید برای فسقلی های توی خونه یک توپ مناسب و بی خطر داشته باشید دست بکار بشید و این اسباب بازی را براشون آماده کنید...ببینیدش لطفا......




در ادامه مطلب آموزش ساخت این اسباب بازی را ببینید..



  ادامه مطلب ...

مبعث مبارک


دوستان خوبم عیدتون مبارک باشه........



        

                                خواند زبان دلم ثنای محمد(ص)

                   ماند خرد خیره در لقای محمد(ص)
                                 دیده دل، جام جم به هیچ شمارد

                     سرمه کند گر زخاک پای محمد(ص)


************************************************


تویی هم مصطفی و هم محمد تو را در آسمان نامند احمد

تو کانون صفا مرد یقینی تو عین رحمه للعالمینی

عید مبعث بر تمام مسلمانان مبارک باد


این قطعه شعر را توی وبلاگ آفتاب جون " دلمشغولی های یک مامان " دیدم خیلی زیباست وبا اجازش آوردم  اینجا بخوانید..

واقعا زیباست.....


نور عترت آمد از آیینه ام


کیست در غار حرای سینه ام

رگ رگم پیغام احمد می دهد

سینه ام بوی محمد می دهد

من سخن گویم ولی من نیستم

این منم یا او ندانم کیستم

جبرئیل امشب دمد در نای من

قدسیان خوانند با آوای من

ای بتان کعبه در هم بشکنید

با من امشب از محمد دم زنید

از هوا گلبانگ تهلیل آمده

دیده بگشائید جبریل آمده

مکه تا کی مرکز نا اهل هاست

پایمال چکمه بوجهل هاست

مکه دریای فروغ وحی شد

بت پرستان بت پرستی نهی شد

روز، روز مرگ ظلم و ظالم است

بانگ نفرت مرد ، اقرا حاکم است

یا محمد منجی عالم توئی

این مبارک نامه را خاتم توئی

انبیا مشعل ز تو افروختند

وز دمت پیغمبری آموختند

غیرت و مردانگی آئین توست

عزت زن در حجاب دین توست

بر همه اعلام کن زن برده نیست

برده ی مردان تن پرورده نیست

خاتم توحید در انگشت تو

حق به پیش روی و حیدر پشت تو

ما تو را زهرای اطهر داده ایم

شیر مردی مثل حیدر داده ایم

ما تو را دادیم در بین همه

یک خدیجه یک علی یک فاطمه



موفق باشید عیدتون مبارک.....


جعبه قورباغه

سلام دوستان


جعبه سازی ودرست کردن جعبه برای مناسبت های مختلف خیلی رواج داره و باب شده.....

این هم یک جعبه کودکانه قورباغه ایه که خیلی زیبا وجذاب وبامزس بخصوص برای تولد و مهمونی های کودکانه ببینید.....







خوشتون اومد اگه دوست دارید آموزش و الگوی کار را داشته باشید بفرمایید ادامه مطلب......


این هم یک جعبه کوچولو با طرح خرگوش


ادامه مطلب ...

یک خلاقیت تابستونه

سلام دوستان


این کاردستی که یک آویزه راببینید .....


حدس می زنید با چی درست شده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟




برای تایید حدس و آموزش تصویری بفرمایید ادامه مطلب.....

ادامه مطلب ...

گلسازی

سلام دوستان


مطمئنم که آموزشی به این سادگی و سرعت و زیبایی تا حالا ندیدید .........




قبول دارید که درست گفتم یانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سبزیجاتی برای پاکسازی بدن

سلام دوستان


هر فصل سال میوه‌ها و سبزیجاتی خاص دارد که موهبتی الهی برای حفظ سلامت و پاکسازی جسم و جان ماست.


به دلیل شرایط آب و هوایی، میوه ها و سبزیجات تازه بهاری تاثیرات معجزه آسایی بر ما دارند؛ پس از آنها غافل نشوید.




اگه دوست دارید درباره معجزه میوهها بهاری بدونید ادامه مطلب را ببینید....


ادامه مطلب ...

باب اسفنجی درجشن تولد

سلام دوستان


ایده های تولد هیچ وقت و زمان نمی شناسه ......

البته امروز تولد نگین جونه ........تولدت مبارک نگین خانمی.......


باب وتولد


فکر کنم نگین عاشق باب اسفنجیه برای همین این پست را تقدیم می کنم به همه دوستان خوبم بخصوص نگین جون ......تولدت مبارک نگین جان......





تم و ایده ها را در ادامه مطلب ببینید....


ادامه مطلب ...

کوسن گل رز

سلام دوستان


آموزش یک کوسن زیبا و بهاری را براتون آوردم ببینیدش......




در ادامه مطلب آموزش تصویری این کوسن هست ببینید....

بازم یک آموزش کوسن دیگه اگه دوست دارید کلیک کنید.خودم درست کردم...

ادامه مطلب ...

روبان دوزی

سلام دوستان


مریم جون این چند تا ایده روبان دوزی را برات آماده کردم که تقدیمشون می کنم به شما وهمه دوستان گلم.......


لطفا ببینید......






بقیه روبان دوزی های زیبا را در ادامه مطلب ببینید.....


ادامه مطلب ...

تزیین با برگ های رنگی

سلام دوستان


این تزیین زیبا ،برگهایی رنگی هستند که برای تزیین در موقعیت های مختلف کارایی دارند ببینید......





اگه روی تصویر کلیک کنید آموزش تصویری را خواهید دید....

جاکلیدی جغدی

سلام دوستان


بازم برای تعطیلات کاردستی آماده کردم ببینیدش چقده قشنگه.....



یه جاکلیدی ناز نازی به شکل جغد دانا......


دوست دارید آموزش تصویری و الگوهاشو داشته باشید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


در ادامه مطلب ببینید.....


ادامه مطلب ...

بازم درگوشیه خانمانه


سلام دوستان


این تحقیق تازه را حتما مطالعه کنید خیلی جالبه.....




پژوهشگران علوم پزشکی در دانشگاه های ماساچوست و هاروارد عنوان کرده اند بر اساس نتایج یک مطالعه مشترک که به تازگی صورت گرفته، زنانی که میزان زیادی کلم بروکلی و دیگر منابع گیاهی حاوی آهن استفاده می کنند کمتر در معرض ابتلا به سندرم پیش از قاعدگی قرار می گیرند.



متن مقاله در ادامه مطلب.....

ادامه مطلب ...

خرس کوچولو

سلام دوستان


کمتر کوچولویی هست که پو را نشناسه یک عروسک پارچه ای ناز نازی با دوستاش در یک جنگل کارتون جالبیه  ......



در این پست چند تا تصویر از این کارتون آماده کردم که برای استفاده در الگوی کارهای هنری یا رنگ آمیزی کودکانه خیلی مفید و زیباست تصاویر را در ادامه مطلب ببینید لطفا.......


ایده هایی باطرح پـــــــــــــــــــــــــــــــو


ادامه مطلب ...

ایده تولد

سلام دوستان


خرداد وبلاگ من همش تولدی شده خیلی بامزس مگه نه ......

من تولد ومهمونی خیلی دوست دارم......


دوستان خوبی دارم که برای مناسبت ها وموضوعات خاص ازم می خواهند تا تصاویر یا آموزش هایی خاص را براشون نمایش بدم ......


مثل نگین جونم که اواسط خردادماه تولدشه و ازم ایده تولد خواسته .....

نگین جون دوستت دارم تولدت هم پیشاپیش مبارک


چند سری مطلب دارم که آروم آروم برات نمایش میدم......البته همه دوستان بخصوص نگین جون

اول از کیک وایده کیک شروع می کنم گلم......




بقیه را هم در ادامه مطلب ببین بعضی هاشون اموزش تصویری آماده سازی هم داره ببیند لطفا....


راستی ایده هایی هم دارم توی موضوعات قسمت ایده هایی برای جشن تولد می تونید ببینید واستفاده کنید......


ادامه مطلب ...

تزیین چتری

سلام


یک ایده تزییناتی سریع و سه سوته برای همه چیز میشه استفادش کرد ببینید.....




یک دایره با کاغذ رنگی داریم که یه مثلث تقریبا یک هشتم ازش قیچی کنید لبه اش را با قیچی تزیینی ببرید تا زیبا بشه لبه های برش خورده را روی هم بچسبانید تزیین چتری ما آماده است..

برای اتصال به محل تزیین از یک چوب نازک و بلند استفاده کنید...



ایـستگاه های مترو زیبا در مسکو

سلام دوستان

این تصاویر را زینب جونم با ایمیل برام فرستاده خیلی زیبا هستند من که کلی لذت بردم برای همین برای شما هم نمایشش دادم .....


دوست دارم نظر شما را هم بدونم........


مترو مسکو در سال 1935 یعنی حدود 80 سال قبل با یک خط 11 کیلومتری و 13 ایستگاه افتتاح شد. ولی در حال حاضر با دارا بودن 300 کیلومتر ریل و 188 ایستگاه چهارمین سیستم حمل و نقل بزرگ دنیا میباشد. ایستگاه های متروی اولیه به دستور استالین بسیار لوکس و شیک ساخته شده اند بطوری که هنوز هم مسافران از دیدن آثار هنری داخل آنها لذت میبرند.




تصاویر بیشتر وزیبا تر را در ادامه مطلب ببینید......

ادامه مطلب ...