روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

یک تجربه

سلام دوستان عزیز و مهربان حالتون چطوره امیدوارم حال دلتون خوب خوب باشه و ایام و روزگار کرونایی را با گرمای مهر و محبت به یاری خدا به سلامت سپری کنید و همیشه شاد باشید.

توی این روزها تفریحات و برنامه های روتین همه بهم خورده و کسالت و بی حوصلگی دقیقه ها و ساعاتی از روزمون را به هدر میده ...

همون طوری که پزشکان توصیه می کنند که سبک زندگی خودمون را برای مقابله با کرونا تغییر بدهیم تا بتوانیم زندگی شادتر و سالم تری داشته باشیم من هم به نظرم رسید که وبلاگم را که مدتی هست خاک میخوره و به روز نشده را مجدد به روز کنم و مطالبی با توجه به علاقه هایی که این روزها بیشتر مورد توجه قرار می گیرد به وبلاگ اضافه کنم.

یکی از روتین های معمول همه دوستان فرهیخته را که توی این روزها بیشتر میشه بهش رسید و ازش استفاده کردمطالعه و کتاب خواندن هست.

توی پست اول برم سراغ اینکه چطوری شد که رفتم سراغ کتاب و به نوعی سرک کشدیدم توی حوزه استحفاضی کتاب خوان ها....

حالا اگر حوصله دارید و دوست دارید از تجربه کتاب خوان شدن من بیشتر بدونید و شاید بدردتون بخوره ادامه مطلب را ببینید و بخوانید.... سپاسگزارم
 
ادامه مطلب ...

مباهله

سلام سلام سلام به همگی



 یک روز خاص بود .....می خواستند ببینند کدامشان بر حق است؟

محمد(ص) یا نجرانیان؟

تصمیم گرفتند در یک محل خاص, مباهله کنند؛

مباهله یعنی افرادی که درباره موضوعی مذهبی با هم اختلاف دارند , در یکجا جمع شوند و از خدا بخواهند که دروغ گو را رسوا سازد و جازات کند.


قرار شد هر کس، عزیزترین هایش را بیاورد تا معلوم شود کدام گروه راست می گویند.

مسیحیان نجران با لباس های گران قیمت منتظر پیامبر بودند.

آن روز پیامبر ......


 

ادامه مطلب ...