روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

خروس خان ...........

سلام دوستان

این خروس کوچولوی من را ببینید......




این کاردستی را برای عروسک دستکشی درست کردم ..... ولی برای تزیین روی بطری و آشپزخانه هم خیلی خوشگله ...
توی خونه ما مصرف دوم بیشتر مورد پسند افتاد.......

اگه دوست دارید جوجه و خرگوش و   همچنین آموزش و الگوها را ببینید ادامه مطلب را ببینید....

این هم جوجه


خرگوش کوچولو



خروس خان




حالا بریم سراغ آموزش....

الگوها را ببینید و پرینت بگیرید....


توضیحات:
1 - این الگو برای هر سه تا عروسکه البته توجه کنید که خرگوش فقط گوش داره بقیه گوشهای دراز را لازم ندارن
2 - الگو برای تزیین کافیه توی اندازه A4 پرینت بشه ولی برای عروسک دستکشی باید بزرگتر بشه

3- این عروسک را می تونید از پارچه معمولی یا نمد عروسک سازی درست کنید .
ابتکار من در پارچه این کاردستیه که از حوله آشپزخونه استفاده کردم قیافش مثل نمد می مونه و ریش ریش نمیشه خیلی هم خوش فرم از آب در میاد راحت هم میشه بجای دوخت از چسب براش استفاده کرد.

4 - الگو ها را با اضافه دوخت ببرید  و بدوزید اگر از نمد یا ابتکار من استفاده کردید لازم نیست زاپاس دوخت بگذارید چون از روی پارچه با دوخت دندان موشی یا کوک هم میشه دوخت انجام داد .البته من از چسب حرارتی استفاده کردم

5 - تزییناتی مثل چشم و نوک و گل را بعد از دوخت اضافه کنید تاج را یادتون نره باید در بالای سر قرار بدید و بدوزید.

من دیگه چیزی به نظرم نمیاد......

سوالی داشتید بپرسید ......

نظرات 10 + ارسال نظر
نرگس جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:10 ب.ظ

ممنووووووون!

خواهش خانمی

شادی جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:48 ب.ظ

ممنونم منم خوشحالم که دوست هنرمندی مثل شما پیدا کردم منتظر پست های جدید هنریت هستم

سلام شادی جان ...ممنون

نرگس شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:00 ق.ظ

فکر کنم اگه درستش کنم تو خونه ی ما هم مصرف دوم مورد پسند باشهممنون!

سلام حتما درستش کن خیلی جالبه

رزا شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:41 ق.ظ http://rozajoon.blogfa.com

آپ هستم.جدیدا سری به ما نمیزنید

پگاه شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:17 ب.ظ http://bikhiyal9.blogsky.com

دلــتـــنـــگــی پـــــیـــچـــیــده نــــیـــســـت . . . !

یـــــک دل . . . !

یـــــک آســـمــــان

یـــــک بــــغـــض

و
آرزو هــــای تــــــرک خـــــورده

بـــــه هــــمــــیــــن ســادگــــی

شادی شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:15 ب.ظ

دوست جون من شدیدا نیاز به یک گل افتابگردون قلاب بافی دارم میشه کمکم کنی بانقشه اش را برام بزاری !!؟؟ببخشید پر رویی میکنم اخه خیلی لازممه گفتم شاید بتونی کمکم گنی منم اگه قابل باشم دعات میکنم زیاد ممنونم

سلام نرگس جون این عکس یک آفتابگردونه ساده بافته میشه و مرکزش یک دایره به رنگ تیره و یا دو رنگ تیره وگلبرگها هم می تونی از اول به مرکز وصلشون کنی یا جدا ببافی و وصل کنی...یک ردیف زنجیره که دور این ردیف را یک یا دو رج پایه کوتاه می زنی....

http://s1.picofile.com/file/7877721933/%D8%A2%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%A8_%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86.jpg

این آدرس عکسه ببینش
اگه مشکلتو حل نکرد این دوتا را هم ببین....
http://s2.picofile.com/file/7877722147/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D9%87_%D8%A2%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%A8%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86.jpg

و

http://s3.picofile.com/file/7877722361/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D9%87_%D8%A2%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%A8_%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86.jpg

موفق باشی

مریم بانو شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:59 ب.ظ http://mysweethome.mihanblog.com

خیلی نازززززززه

سلام ممنون از نظرت

سانیا چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:43 ب.ظ http://sania1.blogfa.com

سسلام خیلی خوشگله دستتون درد نکنه
حتی میشه توش الیاف بریزیم بشه عروسک
برای تهیه پارچه برم پارچه حوله ای بگیرم؟
چه جوری از چسب حرارتی استفاده کردین

سلام سانیا جون...حوله های رولی آشپزخونه همون یکبار مصرفها
اگه نمی دونی کدوم را میگم بگو عکسش را برات نمایش بدم

سانیا پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:29 ب.ظ

سلام خیلی خوشحالم کردین اومدین پیشم آخه خانم هنرمندی مثل شما نظراتش هم خیلی به درد می خوره .
نه عزیزم میدونم چسب حرارتی چیه ممنون عکسش را نمی خام. چه جالب از اون حوله یکبار مصرفا هم میشه استفاده کرد . به هر حال ممنون

سلام منظورم عکس چسب حرارتی نبود .......گفتم شاید شما با نام دیگه ای حوله آشپزخونه را میشناسید گفتم عکس حوله آشپزخونه را بگذارن منظور بدی نداشتم سانیا جون

فاطمه دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:28 ب.ظ http://WWW.rapati.LoxBlog.Com

خیلی عالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد