روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

پرندگان خشمگین (Angry birds)

سلام دوستان

این پرنده های خشمگین یا همون Angry birds یه مدتیه همه جا هستن از روی جلد دفتر و لوازم تحریر تا برچسب واستیکر و

لباس و کفش و کیف و ..... توی هر گوشی موبایل هم رد پایی از این پرنده ها هست ....


من هم جو گیر شدم و چند تا تصویر تم ..برای پس زمینه از این پرنده ها براتون آماده کردم که ببینید ...امیدوارم که خوشتون بیاد.....



کاردستی خوک های خشمگین


کاردستی پرنده های خشمگین 1


کاردستی پرنده های خشمگین 2


حالا بیاد ادامه مطلب تا تم ها را ببینید... 

 این هم بقیه تصاویر ببینید.......

قرمز و آتشین



آبی و آرام



زرد و شاد



نظر یادتون نره ................


نظرات 5 + ارسال نظر
شارژ وبمانی شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:33 ب.ظ

وبلاگ زیبایی دارید.
خوشحال میشم به ما هم سر بزنید.
http://www.PersianXchange.ir/

سلام ممنونم

نرگس شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:26 ب.ظ

دستت درد نکنه!من اون قرمزه رو گذاشتم روی صفحه کامپیوترم!

سلام نرگس جون
چه خوب

هنر مند شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:42 ب.ظ http://hoz-naghashi.blogfa.com/

سلام
من خودم از طرفدارهای پرو پا قرص پرنده های خشمگین هستم.ممنون از این پستت!!
راستی وبلاگت خیییییییییلیییی قشنگه و مطالب مفیدی داره
به وبلاگ منم سر بزن هر چند تازه ساختمش وبه پای وبلاگ تو نمی رسه اما خوشحال می شوم بیای

سلام ممنونم حتما میام هنرمند

گیل پیشی شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:30 ب.ظ http://daftareayyam11.blogsky.com

خوشگلن

نیلوفر دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:08 ق.ظ http://melisagolam.persionblog.ir

سلام .من یه مامانم مامان دو تا فرشته کوچولو اسمهاشون محمد رضا وملیساست.چقدر بچه هات خوشبختند که مادری مهربان وصادق مثل شما دارن مطمئن باش همه این شرایط واسه همه مامانا رخ میده مخصوصا ماها که بیشتر از یه بچه داریم تصادفی پیدات کردم درست موقعی که میخواستم وبلاگ ملیسارو پاک کنم.آخه فرصت نوشتن ندارم ولی با دیدن صفحه شما دوباره جون گرفتم مرسی خدا قوت دوست داشتی سری به وبلاگ دخملم بزن

سلام موفق باشی نیلوفر من نتونستم وبلاگت را ببینم دوباره برام آدرس بگذار لطفا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد