روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

رومیزی لوزی

سلام سلام سلام 


این رومیزی با طرح موتیف لوزی یا مربع را برای این پست آماده کردم اگه قلاب بافی دوست دارید


ببینید.......................................





نقشه این کار را در ادامه مطلب ببینید................




این هم نقشه راهنمای این رومیزی.........................


نظرات 3 + ارسال نظر
مگنولیا دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:27 ب.ظ

سلام دوستت دارم خانومی من که خیلی خوشم اومد . با تشکر

زهره شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:09 ق.ظ http://aydinkochooloo.niniweblog.com/

وااااااااااااااااااااااااای خیلی نازه خانومی لینکت کردم با اجازه

سلام زهره جون افتخار دادی عزیزم ممنون بازم سربزن عزیزم

سارا یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:04 ق.ظ

میخوام بدونم من وقتی این موتیف ها رو بافتم چه کنم،با وصلشون کنم به هم. من در این چیزا خیلی وارد نیستم لطفاً کمکم کنید.

سلام سارا جون موتیف ها را می تونی همزمان با بافت رج آخر یا بعد از پایان همه با نخ وسوزن یا قلاب به هم متصل کنی در نقشه بافت که در تصویر آمده ...محل های اتصال موتیف ها به هم مشخص است...
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد