روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

نقاشی قطار

سلام دوستان خوبم


اگه بخواهیم بریم سفر دوست دارید با چی سفر کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


دوست دارید که بااین لکوموتیو زیبا بریم به سرزمین نقاشی های مرحله ای وساده خودمون.......


پس دست بجنبونید که جا نمونید........






این هم آسون وسریع نقاشی کردنش.............


نظرات 4 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:44 ب.ظ http://www.cherub70.blogfa.com

سلام دوست خوبه من
از نوشته هات خیلی چیزا یاد گرفتم
خدایی به کارم اومد
دووووووووووووووووستت دارم

هستی دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:16 ب.ظ

سلام

وبلاگ پرباری دارید

دوروزی هست که دارم در اون گردش میکنم

و چیزای خوبی هم یاد گرفتم و به کارم اومده

ممنونم

موفق باشید!

سلام هستی جون خوش آمدی خوشحالم که به جمع دوستان من آمدید امیدوارم اوقات خوشی در وبلاگ من داشته باشی راستی نظرت درباره آموزش های وب چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سارا یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:32 ب.ظ

سلام خیلی همه چیز عالیه لطفا چیزای بیشتر واسه اموزس بزارید دوستون دارم من با نقاشی ارامش میگرم شما خیلی به من کمک کردید

سلام سارا جون باشه سعی می کنم بیشتر نقاشی نمایش بدهم

زهرا پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 03:41 ب.ظ

سلام این خیلی قشنگ بود من همین الان کشیدمش

سلام چه عالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد